Ja!quote:
ik loop achter omdat ik ff terug moest spoelen voor gesprek maar serieus ?????????quote:
jaaa... hij zei dat hij het heel fijn vond dat Jill nu zo goed met Julie konquote:
Wie ben jij nou weer?quote:
Jill en Thomas samen op bedquote:Op maandag 5 april 2021 00:03 schreef NBWtje het volgende:
Ik zit in de hottub met Nick, pat en Naomi,... Wat wr gebeurt er op stream 2?
En hoe laat kunnen we gaan slapen? 😂
Nobodys perfectquote:Op maandag 5 april 2021 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja!
Niet altijd en zeker niet perfect maar wel lief
Nee... Jill heeft m net weggestuurdquote:Op maandag 5 april 2021 00:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik loop achter omdat ik ff terug moest spoelen voor gesprek maar serieus ?????????
Dankewol,ik had dat even gemist.quote:Op maandag 5 april 2021 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaa... hij zei dat hij het heel fijn vond dat Jill nu zo goed met Julie kon
ah was dat de reden, ik lig bij dzjill in bedquote:Op maandag 5 april 2021 00:04 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Toen was hij ook al niet te verstaan..
Ik had het tegen die Friesquote:Op maandag 5 april 2021 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaa... hij zei dat hij het heel fijn vond dat Jill nu zo goed met Julie kon
Ik kijk wel 3 keer uit,je stinkt.quote:
lief zijn.. wil niet dat je zo weer weg bentquote:
FF is net Jill, echt een schatjequote:
Hoeft niet. Hij daagt me uit, kan hij het krijgen. Boeit mij toch geen fuck meer. Kan Lavender mij meteen een ban gevenquote:
Kom maar hier, kijken wie er stinkt daarnaquote:
potver niks dr van hoorquote:Op maandag 5 april 2021 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Hij daagt me uit, kan hij het krijgen. Boeit mij toch geen fuck meer. Kan Lavender mij meteen een ban geven
Dat is niet de bedoeling.quote:Op maandag 5 april 2021 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Hij daagt me uit, kan hij het krijgen. Boeit mij toch geen fuck meer. Kan Lavender mij meteen een ban geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |