Hoezo, we hebben Mark Diemers tochquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alle creatieve input moet weer van Berghuis komen dus, ik hoop dat je daarmee wegkomt tegen Utrecht
Watquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:33 schreef Caland het volgende:
Dickie gaf maar weer eens aan dat Conteh eigenlijk geen selectiespeler is, aangezien hij eigenlijk het hele jaar niks had gedaan
Spookspelergenot
Volgens mij kwam hij daar op een gegeven moment ook niet meer opdagenquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat![]()
Ik maar goede hoop door zijn achtergrond:
- komt van St. Pauli en Hamburg is best een grote voetbalstad in zwaar verval maar genoeg talenten op straat
- komt van de 2de Bundesliga (ondanks dat het de 2de niveau is, is het nog aardig zwaar en hoog daar. Scheelt niet gigantisch veel met de Championship imo.).
- snelle negert
Kon bijna niet missen zou je denken. Typisch Feyenoord wel
- Hij was daar al blessuregevoeligquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat![]()
Ik maar goede hoop door zijn achtergrond:
- komt van St. Pauli en Hamburg is best een grote voetbalstad in zwaar verval maar genoeg talenten op straat
- komt van de 2de Bundesliga (ondanks dat het de 2de niveau is, is het nog aardig zwaar en hoog daar. Scheelt niet gigantisch veel met de Championship imo.).
- snelle negert
Kon bijna niet missen zou je denken. Typisch Feyenoord wel
quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij daar op een gegeven moment ook niet meer opdagen
Eigenlijk wel respect voor, dat soort lui
Ik hoop voor onze grote Deense vriend dat hij voldoende videobanden van hem had bestudeerd, want ik kan moeilijk zijn inschattingsvermogen betwijfelen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
- Hij was daar al blessuregevoelig
- Hij was heel erg goedkoop
- Waarschijnlijk alleen gehaald omdat Arnesen hem nog herinnerde als talent uit zijn tijd bij HSV
Akkoord met optie 1!quote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wil iemand 'm hebben? Anders wordt het optie 1.
@:fetX
@:scrummie
@:gurneyisbestoke
@:caland
@:onlogisch
@:bombvis
@:tomatenboer
@:qarrad
@:kerftminister
@:gert
@:haringkop
@:theplaneteer
@:bottendaal
@:donraja
@:dombohetolifantje1
@:erasmus
Of @:Danny natuurlijk
Ik denk niet dat hij een slechte TD is, maar afgelopen zomer was de roep om versterkingen (vooral vanuit Dick) erg hoog, terwijl we nauwelijks geld hadden en ons scoutingapparaat nog totaal niet op niveau was (en dat geldt eigenlijk nog steeds).quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop voor onze grote Deense vriend dat hij voldoende videobanden van hem had bestudeerd, want ik kan moeilijk zijn inschattingsvermogen betwijfelen.
Maar dat komt vooral nog omdat ik mij hem nog herinnerde als TD van Sjelsie vroeger, al kan dat succes van toen ook eerder de verdienste van Mourinho zijn geweest.
Probleem is ook wel een beetje dat je nu wel erg laat bent met de scouting optuigen als je het hebt over het komende seizoen, al heb ik geen idee hoe intensief Arnesen daar achter de schermen al mee bezig was.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een slechte TD is, maar afgelopen zomer was de roep om versterkingen (vooral vanuit Dick) erg hoog, terwijl we nauwelijks geld hadden en ons scoutingapparaat nog totaal niet op niveau was (en dat geldt eigenlijk nog steeds).
Dus dat de aankopen een beetje à la Van Geel (zoals Diemers en Linssen) of op de gok (Teixeira, Spahic, Conteh) waren neem ik hem niet kwalijk. Maar het moet wel echt beter.
Zo sta ik er ook in, volledig mee eens.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een slechte TD is, maar afgelopen zomer was de roep om versterkingen (vooral vanuit Dick) erg hoog, terwijl we nauwelijks geld hadden en ons scoutingapparaat nog totaal niet op niveau was (en dat geldt eigenlijk nog steeds).
Dus dat de aankopen een beetje à la Van Geel (zoals Diemers en Linssen) of op de gok (Teixeira, Spahic, Conteh) waren neem ik hem niet kwalijk. Maar het moet wel echt beter.
Ik kan me totaal vinden in optie 1quote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wil iemand 'm hebben? Anders wordt het optie 1.
@:fetX
@:scrummie
@:gurneyisbestoke
@:caland
@:onlogisch
@:bombvis
@:tomatenboer
@:qarrad
@:kerftminister
@:gert
@:haringkop
@:theplaneteer
@:bottendaal
@:donraja
@:dombohetolifantje1
@:erasmus
Of @:Danny natuurlijk
https://utrechtfans.nl/ee(...)lHKFIkDfPXDU_u7kk5v8quote:Voor Eljero Elia is de wedstrijd van zondag een bijzonder duel. De buitenspeler speelde meerdere seizoenen bij Feyenoord en werd in 2017 landskampioen met de Rotterdammers. In gesprek met RTV Utrecht blikt de aanvaller vooruit op het duel van komend weekend.
"Het blijft wel een bijzondere club én wedstrijd voor mij", vertelt Elia. "Ik ben met Feyenoord kampioen geworden en heb een leuke indruk achtergelaten bij de fans. Dat zijn hele mooie herinneringen die ik nooit meer ga vergeten, maar als wij normaal ons ding doen, gewoon voetballen vol passie en strijd, dan kunnen we het Feyenoord moeilijk maken."
De aanvaller is van mening dat Feyenoord niet beter is dan FC Utrecht. "Ze hebben kwaliteiten met Berghuis, Fer en Senesi. Verder vind ik het een normaal team. Dat hebben we in de eerste wedstrijd denk ik laten zien", aldus de volledig herstelde Elia. "Het gaat goed. Ik heb geen last meer en geen pijntjes."
"Ik heb minuten gemaakt in oefenwedstrijden en elke training vol meegedaan zonder pijn. Tegen ADO Den Haag zat ik voor het eerst weer op de bank. Ik was wel pissed-off dat ik daar niet mocht invallen en dat weet de trainer ook. Ik verwacht voor zondag niks, want dan kan je niet teleurgesteld raken", zegt de linksbuiten.
Is ook zo maar alsnog beter dan utreg.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:55 schreef Paul het volgende:
Deze man
Elia niet onder indruk van Feyenoord: ''Vind het een normaal team''
[ afbeelding ]
[..]
https://utrechtfans.nl/ee(...)lHKFIkDfPXDU_u7kk5v8
Zou niemand verbazen als we dit weekend verliezen. Kunnen we ons lekker opmaken voor de playoffs.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:55 schreef Paul het volgende:
Deze man
[ afbeelding ]
[..]
Feyenoord wint echt wel hoor. Utrecht is nog steeds matig.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou niemand verbazen als we dit weekend verliezen. Kunnen we ons lekker opmaken voor de playoffs.
Genot.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:55 schreef Paul het volgende:
Deze man
[ afbeelding ]
[..]
Feyenoord speelt Dickball.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Feyenoord wint echt wel hoor. Utrecht is nog steeds matig.
prima spelertquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:55 schreef Paul het volgende:
Deze man
[ afbeelding ]
[..]
Waarschijnlijk geen Kokcu en Sini. Zie ons niet zo snel winnen eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
Twee keer winnen en je staat weer boven Vitesse.
Zou alleen niet weten waarom we wel opeens fatsoenlijk voetbal op de mat gaan leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |