SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het te laat door en kon ook zo snel niets origineels bedenken.quote:Op zondag 4 april 2021 13:21 schreef UitStraling het volgende:
Je was me net voor lieve trage paddenstoel.
Die had ik al gegoogledquote:Op zondag 4 april 2021 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie lijst.
Mauboussin Homme is al jaren mijn go-to geurtje. Die is ook wat minder gangbaar als aantal anderen.
Ik was al iets met lekker ruikende paddenstoel aan het typen dus ergens heb je mazzelquote:Op zondag 4 april 2021 13:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik had het te laat door en kon ook zo snel niets origineels bedenken.
Ik wil ook altijd parfums die niemand heeft, is onmogelijk maar goed daarom kom ik ook zo duur uit steeds denk ik.quote:Op zondag 4 april 2021 13:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die had ik al gegoogledgaat eens snuiven
Dit had ik laatst in de praktijk. Instant liefde voor mijn jasje ookquote:Op zondag 4 april 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
Favoriet is hier trouwens Ombré Leather momenteel, is echt serieus alsof je je vergeten favoriete leren jasje na jaren terugvind in je kledingkast, kun je alleen niet altijd op, naar je werk is een beetje dedain en lullig ergens.
Dan weet je precies hoe die ruikt en wanneer je die op kunt doen.quote:Op zondag 4 april 2021 13:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit had ik laatst in de praktijk. Instant liefde voor mijn jasje ook
Misschien moet ik ook eens over naar de dark sidequote:Op zondag 4 april 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd parfums die niemand heeft, is onmogelijk maar goed daarom kom ik ook zo duur uit steeds denk ik.
Op kantoor denken ze dan dat je in een midlife crisis zitquote:Op zondag 4 april 2021 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan weet je precies hoe die ruikt en wanneer je die op kunt doen.
Ik zou ook nooit een geurtje kopen voor iemand als cadeau, tenzij ik precies weet welke geur het moet zijn. Het is zo persoonlijk wat je lekker vindt.quote:Op zondag 4 april 2021 13:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook eens over naar de dark sideIk geef nog geen 2 centen voor de gemiddelde parfumerie adviseuse
Maar goed, ik ben dan ook die lastige kutklant die bij het gros roept gatverdamme
(en misschien indirect de adviseuse beledigd omdat ze hem zelf heel lekker vind
)
Ik trek me ook totaal niets aan van die geurdames, die glimlachbeledig ik ook altijd "goh ik dacht dat je zei dat deze op die andere leek, werkt je neus nog wel?"quote:Op zondag 4 april 2021 13:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook eens over naar de dark sideIk geef nog geen 2 centen voor de gemiddelde parfumerie adviseuse
Maar goed, ik ben dan ook die lastige kutklant die bij het gros roept gatverdamme
(en misschien indirect de adviseuse beledigd omdat ze hem zelf heel lekker vind
)
Voor mijn vriendin weet ik het inmiddels wel, maar voor anderen is het best lastig. Aan de andere kant, heleboel mensen boeit het ook weet niet zoveel.quote:Op zondag 4 april 2021 13:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit een geurtje kopen voor iemand als cadeau, tenzij ik precies weet welke geur het moet zijn. Het is zo persoonlijk wat je lekker vindt.
De Porsche geeft nog niet genoeg weg?quote:Op zondag 4 april 2021 13:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op kantoor denken ze dan dat je in een midlife crisis zit
Dat denken ze al heeeeel lang van mijquote:Op zondag 4 april 2021 13:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op kantoor denken ze dan dat je in een midlife crisis zit
Ik heb ook wel eens het idee dat ze dan het flesje of de kleur van het parfum bedoelen. 'Lijkt op' is kennelijk een heel ruim begripquote:Op zondag 4 april 2021 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trek me ook totaal niets aan van die geurdames, die glimlachbeledig ik ook altijd "goh ik dacht dat je zei dat deze op die andere leek, werkt je neus nog wel?"
Die blijft mooi in de opslag staanquote:Op zondag 4 april 2021 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Porsche geeft nog niet genoeg weg?
Bij een standaardzaak zijn het gewoon verkoopsters. Die kunnen je echt weinig vertellen.quote:Op zondag 4 april 2021 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trek me ook totaal niets aan van die geurdames, die glimlachbeledig ik ook altijd "goh ik dacht dat je zei dat deze op die andere leek, werkt je neus nog wel?"
Ik weet niet, volgens mij zit ie al 10 jaar in een midlife crisisquote:Op zondag 4 april 2021 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Porsche geeft nog niet genoeg weg?
Hahaha ja, vorig jaar kregen er twee van die geurtaarten bijna slaande ruzie met elkaar over wie me ging helpen.quote:Op zondag 4 april 2021 13:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens het idee dat ze dan het flesje of de kleur van het parfum bedoelen. 'Lijkt op' is kennelijk een heel ruim begrip
Geurtaart.quote:Op zondag 4 april 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha ja, vorig jaar kregen er twee van die geurtaarten bijna slaande ruzie met elkaar over wie me ging helpen.
Ja die koffieboontjes werken maar matig meestal ook.quote:Op zondag 4 april 2021 13:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Geurtaart.![]()
Het is trouwens sowieso onmogelijk om in zo'n zaak fatsoenlijk geurtjes te kunnen ruiken, want je loopt gelijk tegen een muur van parfum zodra je binnenkomt.
Komt omdat die dingen er ook gewoon al 2 jaar semi geurloos lopen te staanquote:Op zondag 4 april 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die koffieboontjes werken maar matig meestal ook.
quote:
Ik kom ook echt 800 jaar tekort om alles te doen en te bedenken en te ervaren in dit leven vrees ik.quote:
ik heb genoeg te doen maar soms heb ik daar allemaal geen zin in en verveel ik mij alsnog te pletterquote:
Ja net al gedaanquote:
Ik vindt ook gewoon veel te veel dingen leuk en interessantquote:Op zondag 4 april 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom ook echt 800 jaar tekort om alles te doen en te bedenken en te ervaren in dit leven vrees ik.
Als ik 'niets' doe heb ik wel een feestje in mijn hoofd... Heerlijk... beetje mijmeren en het leven overdenken.quote:Op zondag 4 april 2021 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb genoeg te doen maar soms heb ik daar allemaal geen zin in en verveel ik mij alsnog te pletter
Heb ik ook ja, als mensen me vragen heb je een hobby? Nee niet echt maar ik vind wel een miljoen dingen boeiend en leuk en te gek om te doen, van mezelf autistisch onderdompelen in kennis over de middelste groene kikker tot proberen de snaakse nieuwe buurvrouw tot een wijntje en een semi-erotisch dansje te verleiden.quote:Op zondag 4 april 2021 13:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt ook gewoon veel te veel dingen leuk en interessant
Owjeej.....quote:Op zondag 4 april 2021 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
De 15 kinderen van DMX hebben zo te zien straks ook een erfenis te verdelen.
Als ik nou ook nog eens iets af zou maken zou op zich ook wel top zijnquote:Op zondag 4 april 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik ook ja, als mensen me vragen heb je een hobby? Nee niet echt maar ik vind wel een miljoen dingen boeiend en leuk en te gek om te doen, van mezelf autistisch onderdompelen in kennis over de middelste groene kikker tot proberen de snaakse nieuwe buurvrouw tot een wijntje en een semi-erotisch dansje te verleiden.
Mijn muziek-hobby heeft ook wat meer liefde nodig. Maar als ik het een week echt enorm druk heb gehad kan ik me er niet zo goed toe zetten.quote:Op zondag 4 april 2021 13:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik nou ook nog eens iets af zou maken zou op zich ook wel top zijn
Je lijkt mijn beste vriend wel, die bouwt hele automatische kattenvoedermachines, inclusief geluidseffecten, kattenkeuzemenu, hippe ledverlichting en afstandsbediening en de maand erop is hij weer bezig om zelf een dragstermotor te bouwen op waterstof maar die heeft werkelijk nog nooit wat afgemaakt.quote:Op zondag 4 april 2021 13:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik nou ook nog eens iets af zou maken zou op zich ook wel top zijn
Herkenbaar met die muziek. Ik kan me er ook vaak niet toe zetten, maar als ik dan eenmaal bezig ben, dan geniet ik er wel weer van. Maar het vergt wel energie om te leren en daar heb ik vaak de puf niet voor.quote:Op zondag 4 april 2021 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn muziek-hobby heeft ook wat meer liefde nodig. Maar als ik het een week echt enorm druk heb gehad kan ik me er niet zo goed toe zetten.
Inderdaad!quote:Op zondag 4 april 2021 14:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Herkenbaar met die muziek. Ik kan me er ook vaak niet toe zetten, maar als ik dan eenmaal bezig ben, dan geniet ik er wel weer van. Maar het vergt wel energie om te leren en daar heb ik vaak de puf niet voor.
Ik heb nog nooit zoveel gespeeld als de laatste weken maar dat komt omdat we er een strenge en fanatieke echte muzikant bij hebben zitten en ze willen perse dat ik erbij ben steeds, de hoofdreden kwam ik later pas achter toen ik haar lange benen weer eens zagquote:Op zondag 4 april 2021 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn muziek-hobby heeft ook wat meer liefde nodig. Maar als ik het een week echt enorm druk heb gehad kan ik me er niet zo goed toe zetten.
Queen of unfinished projects en half gestarte hobbiesquote:Op zondag 4 april 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je lijkt mijn beste vriend wel, die bouwt hele automatische kattenvoedermachines, inclusief geluidseffecten, kattenkeuzemenu, hippe ledverlichting en afstandsbediening en de maand erop is hij weer bezig om zelf een dragstermotor te bouwen op waterstof maar die heeft werkelijk nog nooit wat afgemaakt.
Ja heb ik ook wel een beetje, als ik mijn interesse verlies is dat acuut en voor vrij lange tijd maar de meeste dingen komen vroeg of later toch weer om de hoek piepeloeren.quote:Op zondag 4 april 2021 14:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Queen of unfinished projects en half gestarte hobbies
Lange benen en zangeres?quote:Op zondag 4 april 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel gespeeld als de laatste weken maar dat komt omdat we er een strenge en fanatieke echte muzikant bij hebben zitten en ze willen perse dat ik erbij ben steeds, de hoofdreden kwam ik later pas achter toen ik haar lange benen weer eens zag
Je speelt trompet in de band van die dikke met z'n kist?quote:Op zondag 4 april 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel gespeeld als de laatste weken maar dat komt omdat we er een strenge en fanatieke echte muzikant bij hebben zitten en ze willen perse dat ik erbij ben steeds, de hoofdreden kwam ik later pas achter toen ik haar lange benen weer eens zag
ja even heb pauze genomen deuren aan schilderenquote:
Yep dat is een ex en stiekem mijn grote liefde en andersom ook, die zat een beetje in de put net als ik een tijdje geleden dus die rotzakken dachten heeeeyyy we zetten die twee graag dansende kwaakkikkers weer eens bij elkaar in een ruimte, best wel lullig als je daar samen een kwartier staat te huilen samen met al die oude punkers eromheen maar we hebben een leuke manier gevonden om van elkaar te genieten zonder dat we bij elkaar zijn, dit werkt prima op een gekke manier, jammer alleen dat ze beter is dan ik, de sloerquote:
Nee, heb mijn minion aan het werk gezet. Zelf uiteraard nu uiterst productief en interessant leven aan het leven.quote:
Je vraagt er zelf om.quote:Op zondag 4 april 2021 14:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je speelt trompet in de band van die dikke met z'n kist?
hoeveel exen heb jijquote:Op zondag 4 april 2021 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep dat is een ex en stiekem mijn grote liefde en andersom ook, die zat een beetje in de put net als ik een tijdje geleden dus die rotzakken dachten heeeeyyy we zetten die twee graag dansende kwaakkikkers weer eens bij elkaar in een ruimte, best wel lullig als je daar samen een kwartier staat te huilen samen met al die oude punkers eromheen maar we hebben een leuke manier gevonden om van elkaar te genieten zonder dat we bij elkaar zijn, dit werkt prima op een gekke manier, jammer alleen dat ze beter is dan ik, de sloer
Moeten we medelijden hebben met de Minion?quote:Op zondag 4 april 2021 14:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, heb mijn minion aan het werk gezet. Zelf uiteraard nu uiterst productief en interessant leven aan het leven.
Nee hoor, die krijgt gewoon voer en huisvesting.quote:Op zondag 4 april 2021 14:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moeten we medelijden hebben met de Minion?
quote:Op zondag 4 april 2021 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, vier of vijf echte maar hoor.
Af en toe kont omhoog en kop in het kussen en ze doen werkelijk alles voor jequote:Op zondag 4 april 2021 14:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee hoor, die krijgt gewoon voer en huisvesting.
Ja zoietsquote:Op zondag 4 april 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe kont omhoog en kop in het kussen en ze doen werkelijk alles voor je
De kampersnik.quote:Op zondag 4 april 2021 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Dr is nog moet heul veul te doen zo met mijn lul in de lockdown.
Na 17 km wandelen in de Kempen nu tijd voor een biertje en wielrennen.
Kinderen lekker even zelf op pad, heerlijk.
Lekker actief wel.quote:Op zondag 4 april 2021 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Dr is nog moet heul veul te doen zo met mijn lul in de lockdown.
Na 17 km wandelen in de Kempen nu tijd voor een biertje en wielrennen.
Kinderen lekker even zelf op pad, heerlijk.
Kom ik aan met mijn wandelvakantiequote:Op zondag 4 april 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
17 kilometer wandelen krijg ik wel gele ANWB jasjes vibes van.
Ik ben niet eens lid van de ANWBquote:Op zondag 4 april 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
Hij hef de twinnyload ook mee denk ikquote:Op zondag 4 april 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
Vraag is... heb je ook een twinnyloadquote:Op zondag 4 april 2021 15:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hou niet eens van wandelen maar moet ergens energie aan kwijt.
Deze zomer rij ik denk ik weer naar Italië toe. Beetje lopen; goed eten; beetje chillen.quote:Op zondag 4 april 2021 15:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hou niet eens van wandelen maar moet ergens energie aan kwijt.
Doe nou maar niet net alsof je dit niet weet.quote:Op zondag 4 april 2021 15:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat zo’n dubbele dildo voor de schoonzusjes?
Gelukkig nog nooit nodig gehadquote:Op zondag 4 april 2021 15:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gold... bijna platina![]()
Denk dat ik ze een keer of 5 voor mijn huis heb gehad
Heb jij er wel een?quote:Op zondag 4 april 2021 15:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe nou maar niet net alsof je dit niet weet.
Ik heb wel een normale fiets. Laatste keer dat ik hem gebruikt heb moest ik eerst mijn banden oppompen en bij een iets nadere inspectie zagen die er ook wel redelijk gebarsten uit. Volgende 'tocht' wordt misschien een uitdaging.quote:Op zondag 4 april 2021 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb niet eens een normale fiets bedenk ik me net.
MTB, wielrenner, crossbike.
Maar naar de supermarkt op 400m pak ik de auto![]()
quote:Op zondag 4 april 2021 15:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij er wel een?
En hoe ziet je zusje eruit?
Koop misschien nog een mooi pauperscootertje voor zomers.quote:Op zondag 4 april 2021 15:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel een normale fiets. Laatste keer dat ik hem gebruikt heb moest ik eerst mijn banden oppompen en bij een iets nadere inspectie zagen die er ook wel redelijk gebarsten uit. Volgende 'tocht' wordt misschien een uitdaging.
Zit ook altijd met mijn derriere in de auto
Stad staat hier vol met van die elektrische dingen.quote:Op zondag 4 april 2021 15:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop misschien nog een mooi pauperscootertje voor zomers.
Ik wil zo'n Spyder Wheelzquote:Op zondag 4 april 2021 15:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop misschien nog een mooi pauperscootertje voor zomers.
Ja die zijn leukquote:Op zondag 4 april 2021 15:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Is
[..]
Is dit zoiets?[ afbeelding ]
Nooit van gehoord
Ja leuk.quote:Op zondag 4 april 2021 15:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die zijn leukElektrisch en lekker beetje mee door de bossen vroemen....
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zondag 4 april 2021 15:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja leuk.
Maar volgens mij ben jij nogal gevoelig voor hippe hebbedingetjes?
Dat model heb ik al jarenquote:Op zondag 4 april 2021 15:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wedden dat je al zo’n brilletje hebt of een vierkante[ afbeelding ]
Ja DE trend voor 2021.quote:Op zondag 4 april 2021 15:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat model heb ik al jarenHeb er drie
![]()
Is het hip?
#amerikaanquote:Op zondag 4 april 2021 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar naar de supermarkt op 400m pak ik de auto![]()
Dit ziet er leuk uit.quote:Op zondag 4 april 2021 15:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Is
[..]
Is dit zoiets?[ afbeelding ]
Nooit van gehoord
Gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 4 april 2021 16:12 schreef Lospedrosa het volgende:
V
[..]
van die gay brillen[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 april 2021 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Dit ben ik later als ik samen met @:bitterbal een landgoed hebhttps://9gag.com/gag/aoMgzXm
Nee was in casa roffa :pquote:Op zondag 4 april 2021 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flink lopen klussen of bij S&S uitgewoond?
griezelsquote:Op zondag 4 april 2021 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ze wel verwacht, maar misschien nemen ze zondagsrust erg serieus.
Die is cool ja!quote:Op zondag 4 april 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
@:ijsdraakje
https://9gag.com/gag/azMeVPj
de gracht in?quote:Op zondag 4 april 2021 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n stationsfiets na een jaar maar eens weggezet
waar kwam je terecht?quote:Op zondag 4 april 2021 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
godsekutte hoere Ommetje app![]()
Weer dingen niet oppikken, vastlopen alles. Zo'n crappy buggy klote app heb ik nog nooit op mijn telefoon gehad
Neequote:Op zondag 4 april 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
is niet zoiets als een tom tom waar je een route uitstippelt
Zag je hem met die dingen?quote:Op zondag 4 april 2021 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
Net bijna een aanrijding gehad met een kneusje dat lachgasballonen zat te doen tijdens het autorijden![]()
![]()
Echt wat een staatmongool
quote:Op zondag 4 april 2021 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Stond naast mij bij het stoplicht met zo'n ballon in zijn toeter.
Echt hoor. Doe lekker je drugs, zal me een worst zijn, maar gewoon niet rijden dan.quote:Op zondag 4 april 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
slecht...
Deze jongen was hier onder invloed de kade ingereden, op het dak ging die er nog meer door
[ afbeelding ]
Verdomme zeg. Wat zou Thierry ervan zeggen?quote:Op zondag 4 april 2021 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hoor. Doe lekker je drugs, zal me een worst zijn, maar gewoon niet rijden dan.
quote:Op zondag 4 april 2021 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
Net bijna een aanrijding gehad met een kneusje dat lachgasballonen zat te doen tijdens het autorijden![]()
![]()
Ik denk hetzelfdequote:Op zondag 4 april 2021 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme zeg. Wat zou Thierry ervan zeggen?
jepsquote:Op zondag 4 april 2021 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zeg nou zelf: Voor 9 april is 14 ºC toch gewoon nog STEEDS aan de de magere kant?![]()
[ afbeelding ]
Ja hallo vorige week was het 21 graden de mooie dagen zijn voorlopig weer even opquote:Op zondag 4 april 2021 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zeg nou zelf: Voor 9 april is 14 ºC toch gewoon nog STEEDS aan de de magere kant?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 april 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja hallo vorige week was het 21 graden de mooie dagen zijn voorlopig weer even op
DRIE mooie dagen gehad tussen half februari en half april. DRIEquote:Op zondag 4 april 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja hallo vorige week was het 21 graden de mooie dagen zijn voorlopig weer even op
Ik ben het er ook niet mee eens flesquote:Op zondag 4 april 2021 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DRIE mooie dagen gehad tussen half februari en half april. DRIE
Nou inderdaadquote:Op zondag 4 april 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat iemand anders het weer moet inplannen want @:datismijnmening doet het niet zo goed
@dianawoeiquote:Op zondag 4 april 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Misschien Diana Woei vragen?
Normale temperatuur toch.quote:Op zondag 4 april 2021 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
In eind mei/begin juni kunnen de rokjes en korte broeken weer uit de kastquote:Op zondag 4 april 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nu al. Ook altijd het zelfde. De slechte weer dagen zijn nooit op
Als ik het mocht inplannen dan was het het hele jaar 25 graden en tussen 24 en 31 december min 15 met sneeuw.quote:Op zondag 4 april 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat iemand anders het weer moet inplannen want @:datismijnmening doet het niet zo goed
Nou plan dat dan inquote:Op zondag 4 april 2021 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik het mocht inplannen dan was het het hele jaar 25 graden en tussen 24 en 31 december min 15 met sneeuw.
Anders moet het langer vriezen voor een Elfstedentochtquote:
Is voor het schaatsijs jaquote:Op zondag 4 april 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders moet het langer vriezen voor een Elfstedentocht
Gewoon kappen met die onzinquote:Op zondag 4 april 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders moet het langer vriezen voor een Elfstedentocht
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 4 april 2021 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssßquote:Op zondag 4 april 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Jawel hoor, klagen over mensen die klagen over het weer.quote:
Ik moet een nieuwe toiletborstel. Bij deze vallen de haren uitquote:
kun je eindelijk zo 1 kopenquote:Op zondag 4 april 2021 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe toiletborstel. Bij deze vallen de haren uit
quote:Op zondag 4 april 2021 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik heb toch geen plannen om naar buiten te gaan. Laat die regen maar komen..quote:Op zondag 4 april 2021 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Morgen lijkt het erop dat het ook een perfecte dag gaat worden om te klagen over het weer.
Zou mooi zijn als het ook ging onweren, hou daar echt van.quote:Op zondag 4 april 2021 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb toch geen plannen om naar buiten te gaan. Laat die regen maar komen..
Mweh ik moet op de fiets richting mijn pa.quote:Op zondag 4 april 2021 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben een staatsmongool, achterlijke gladiool, mooie klootviool die rondrolt op deze aardebolquote:
Hoeveel km?quote:Op zondag 4 april 2021 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh ik moet op de fiets richting mijn pa.
Voor pa sen?quote:Op zondag 4 april 2021 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh ik moet op de fiets richting mijn pa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ik ben ook meteen van dat dwangmatige "Ik MOET elke dag een ommetje lopen" afquote:Op zondag 4 april 2021 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat heb ik echt niet. Vind het best om een paar daagjes thuis te blijven. Dinsdag in de ochtend wil ik wel even hardlopen...quote:Op zondag 4 april 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ook meteen van dat dwangmatige "Ik MOET elke dag een ommetje lopen" af
Nee maar door die app kreeg ik dat wel. En omdat die app dus buggy as fuck was werd ik er alleen maar chagrijnig van dus nu heb ik hem eraf gegooidquote:Op zondag 4 april 2021 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik echt niet. Vind het best om een paar daagjes thuis te blijven. Dinsdag in de ochtend wil ik wel even hardlopen...
Niet dwangmatig elke maand je daggemiddelde omhoog willen halenquote:Op zondag 4 april 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ook meteen van dat dwangmatige "Ik MOET elke dag een ommetje lopen" af
Ik had 'm ook en er weer afgegooid. Voegde naar mijn idee niets toe.quote:Op zondag 4 april 2021 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar door die app kreeg ik dat wel. En omdat die app dus buggy as fuck was werd ik er alleen maar chagrijnig van dus nu heb ik hem eraf gegooid
quote:Op zondag 4 april 2021 19:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik had 'm ook en er weer afgegooid. Voegde naar mijn idee niets toe.
quote:Op zondag 4 april 2021 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niet elke dag poezewoezeloezescheetepoepebeessie
Ja Steen is echt THE MAN!!!quote:Op zondag 4 april 2021 19:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben een staatsmongool, achterlijke gladiool, mooie klootviool die rondrolt op deze aardebol
Er is maar 1 THE MAN:quote:Op zondag 4 april 2021 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja Steen is echt THE MAN!!!![]()
En een mede-Utrechter, dus trots!
Ach ja, smaken verschillenquote:Op zondag 4 april 2021 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er is maar 1 THE MAN:
ISAAC HAYES
And we can dig it.
jawel de stappentellerdwangmatigheid heb ik nog wel natuurlijkquote:Op zondag 4 april 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet dwangmatig elke maand je daggemiddelde omhoog willen halen
Ik was het niet.quote:Op zondag 4 april 2021 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn foodtruck is tijdens een van mijn feeding sessies opgevroten... bumpers, wielen, alles...
Als dat niet het summum van feeden is.
Dus je moet alsnog elke dag ommetjes gaan lopenquote:Op zondag 4 april 2021 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel de stappentellerdwangmatigheid heb ik nog wel natuurlijk
Maar ik hoef niet meer per se voor 9 uur de deur uit voor de extra "Vroege Vogel" puntenquote:Op zondag 4 april 2021 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je moet alsnog elke dag ommetjes gaan lopen
Dat je daar sowieso gehoor aan hebt gegevenquote:Op zondag 4 april 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet meer per se voor 9 uur de deur uit voor de extra "Vroege Vogel" punten
quote:Op zondag 4 april 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet meer per se voor 9 uur de deur uit voor de extra "Vroege Vogel" punten
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 4 april 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Werkt zo’n horloge stappenteller ook met aftrekken?
quote:Op zondag 4 april 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2021 19:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik had 'm ook en er weer afgegooid. Voegde naar mijn idee niets toe.
quote:Op zondag 4 april 2021 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar door die app kreeg ik dat wel. En omdat die app dus buggy as fuck was werd ik er alleen maar chagrijnig van dus nu heb ik hem eraf gegooid
Geen idee. Ik ruk rechts en mijn horloge hangt om mijn linkerpols..quote:Op zondag 4 april 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2021 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ruk rechts en mijn horloge hangt om mijn linkerpols..
😂 mocht je het toch een keer uit willen proberen, hou ons op de hoogte. 😉quote:Op zondag 4 april 2021 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ruk rechts en mijn horloge hangt om mijn linkerpols..
Doe ikquote:Op zondag 4 april 2021 19:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
😂 mocht je het toch een keer uit willen proberen, hou ons op de hoogte. 😉
Ja, er was een keer een item over zo'n "verslaafd aan de stappenteller "-vrouwtje op Hart van Nederland ofzo, en die zag je ook gewoon in haar keuken joggen op de plaats zegmaar om aan de 10000+ stappen te komen.quote:Op zondag 4 april 2021 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe ik
Ik merk wel dat hij de oefeningen tijdens het bootcampen wel meetelt. en dat is best veel bewegingen op de plaats...
Lijkt me meer iets voor Man Bijt Hondquote:Op zondag 4 april 2021 19:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, er was een keer een item over zo'n "verslaafd aan de stappenteller "-vrouwtje op Hart van Nederland ofzo, en die zag je ook gewoon in haar keuken joggen op de plaats zegmaar om aan de 10000+ stappen te komen.![]()
![]()
Tja..![]()
Volgens mij heb je nog gelijk ook ! Was iig iets op SBS6, dus dat klopt welquote:Op zondag 4 april 2021 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me meer iets voor Man Bijt Hond
10.000 stappen, wat een amateurquote:Op zondag 4 april 2021 19:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, er was een keer een item over zo'n "verslaafd aan de stappenteller "-vrouwtje op Hart van Nederland ofzo, en die zag je ook gewoon in haar keuken joggen op de plaats zegmaar om aan de 10000+ stappen te komen.![]()
![]()
Tja..![]()
Was EditieNLquote:Op zondag 4 april 2021 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me meer iets voor Man Bijt Hond
Ja 10.000 plus hè? Weet dat het minimaal dat was, maar volgens mij zat ze al te ouwehoeren over 15000 plus ofzo 🤔 sporen deed ze iig niet.quote:
Goed bezigquote:
Ik had afgelopen maand een daggemiddelde van 23.000 dus ik houd me maar even stil denk ik ...quote:Op zondag 4 april 2021 19:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja 10.000 plus hè? Weet dat het minimaal dat was, maar volgens mij zat ze al te ouwehoeren over 15000 plus ofzo 🤔 sporen deed ze iig niet.
Wow !!!quote:Op zondag 4 april 2021 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maand een daggemiddelde van 23.000 dus ik houd me maar even stil denk ik ...
Mja ik sla misschien wel een beetje door, heb ook niet zo heel veel beters te doen.quote:Op zondag 4 april 2021 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wow !!!en dat is nog een daggemiddelde ook nog ! Respect!
Ach ja, je hebt iig geen last van corona-kilo's.quote:Op zondag 4 april 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik sla misschien wel een beetje door, heb ook niet zo heel veel beters te doen.
Heb je weleens van een OV-chipkaart gehoord trouwens?quote:Op zondag 4 april 2021 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maand een daggemiddelde van 23.000 dus ik houd me maar even stil denk ik ...
Nee ik was al een jaar bezig met revalidatiekilo's weg te werken voordat de corona kwamquote:Op zondag 4 april 2021 20:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt iig geen last van corona-kilo's.
Ja die heb ik als het goed is in mijn portemonnee zitten, maar waar is die goed voor?quote:Op zondag 4 april 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je weleens van een OV-chipkaart gehoord trouwens?
Daar gaan ze in de nabije toekomst mee stoppen toch ?quote:Op zondag 4 april 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je weleens van een OV-chipkaart gehoord trouwens?
Oh ok ! Goed bezig dus !quote:Op zondag 4 april 2021 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik was al een jaar bezig met revalidatiekilo's weg te werken voordat de corona kwam
En afgelopen jaar heb ik de afstand wat opgeschroefd omdat ik en werkloos werd en conditie aan het opbouwen was voor een operatie. Maar ja die had in oktober/november al moeten zijn maar is nog steeds uitgesteld voor onbepaalde tijd vanwege coronaquote:
Ik zeg al helemaal niksquote:Op zondag 4 april 2021 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij houdt tenminste af en toe nog rustdagenquote:
Oh ok ! Ik ben dus "nieuw" hier, dus mag ik vragen waaraan je geopereerd moet worden, en waarvan je aan het revalideren was ?quote:Op zondag 4 april 2021 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En afgelopen jaar heb ik de afstand wat opgeschroefd omdat ik en werkloos werd en conditie aan het opbouwen was voor een operatie. Maar ja die had in oktober/november al moeten zijn maar is nog steeds uitgesteld voor onbepaalde tijd vanwege corona
Dat wel. Ik ben nu even aan het zoeken naar mijn gemiddelde over Maart...quote:Op zondag 4 april 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij houdt tenminste af en toe nog rustdagen
Hij was vroeger een vrouw. Heftige operatie heeft hij achter de rug.quote:Op zondag 4 april 2021 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ok ! Ik ben dus "nieuw" hier, dus mag ik vragen waaraan je geopereerd moet worden, en waarvan je aan het revalideren was ?
quote:Op zondag 4 april 2021 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij was vroeger een vrouw. Heftige operatie heeft hij achter de rug.
Mag je best vragen hoor, staat hier gewoon allemaal openbaarquote:Op zondag 4 april 2021 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ok ! Ik ben dus "nieuw" hier, dus mag ik vragen waaraan je geopereerd moet worden, en waarvan je aan het revalideren was ?
17.564 valt mee/tegen dus.quote:Op zondag 4 april 2021 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel. Ik ben nu even aan het zoeken naar mijn gemiddelde over Maart...
quote:Op zondag 4 april 2021 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij was vroeger een vrouw. Heftige operatie heeft hij achter de rug.
Beetje matig inderdaad ja.quote:
Heb maar ff de TL;DR gelezenquote:Op zondag 4 april 2021 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag je best vragen hoor, staat hier gewoon allemaal openbaarLIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
Je bent wel de hele avond bezig als je het allemaal wilt lezen
Klopt, maar ben redelijk goed in het peilen van grappig of sarcastisch bedoelde reacties.quote:Op zondag 4 april 2021 20:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat als het nou echt zo was, zit jij hem een beetje uit te lachen.
Ook nog even de TL:DR van de operatie waar ik nog op zit te wachtenquote:Op zondag 4 april 2021 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb maar ff de TL;DR gelezen![]()
Heftig hoor!
quote:De operatie zelf wordt overigens omschreven als 'herstel traumatische buikwandbreuk links via mediane benadering'. Gewoon in het midden opensnijden bij de reeds bestaande littekens dus en vanuit daar de plaat er in zien te krijgen.
Jezus Christus hee! Da's niet niks ! Heel veel sterkte toegewenst iig!quote:Op zondag 4 april 2021 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog even de TL:DR van de operatie waar ik nog op zit te wachten
[..]
Dat kan ik gewoon doen hoorquote:Op zondag 4 april 2021 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja dank je, nu eerst maar afwachten wanneer ze weer eens zulke operaties in gaan plannenquote:Op zondag 4 april 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jezus Christus hee! Da's niet niks ! Heel veel sterkte toegewenst iig!
Wat staat daar weer voor hersteltijd voor?quote:Op zondag 4 april 2021 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja dat opensnijden en die plaat er in vrotten misschien wel, maar ik zou het graag ook nog overleven en dat het ook weer netjes wordt dichtgemaaktquote:
Ja, hopelijk zsmquote:Op zondag 4 april 2021 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dank je, nu eerst maar afwachten wanneer ze weer eens zulke operaties in gaan plannen
Overleven moet wel lukken en dichtmaken zal ook wel lukkenquote:Op zondag 4 april 2021 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat opensnijden en die plaat er in vrotten misschien wel, maar ik zou het graag ook nog overleven en dat het ook weer netjes wordt dichtgemaakt
Bohhh... als je het nou dicht laat naaien in de vorm van een flamingo krijg je een tof littekenquote:Op zondag 4 april 2021 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat opensnijden en die plaat er in vrotten misschien wel, maar ik zou het graag ook nog overleven en dat het ook weer netjes wordt dichtgemaakt
Een ziekenhuisopname van 6-10 dagen na de operatie en daarna nog 6-8 weken herstelquote:Op zondag 4 april 2021 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat staat daar weer voor hersteltijd voor?
Mja het moet ook ook nog wel een beetje uitzienquote:Op zondag 4 april 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Overleven moet wel lukken en dichtmaken zal ook wel lukken
Kan er flamingo vorm van maken?quote:Op zondag 4 april 2021 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het moet ook ook nog wel een beetje uitzien
Laat er dan gelijk een golfplaat inzetten.quote:Op zondag 4 april 2021 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze zulke verzoekjes doenquote:Op zondag 4 april 2021 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bohhh... als je het nou dicht laat naaien in de vorm van een flamingo krijg je een tof litteken
Nou nog een papegaai op je schouder en klaarquote:Op zondag 4 april 2021 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze zulke verzoekjes doenGelukkig is mijn best zichtbare litteken (elleboog) wel gewoon een hele mooie, echt zoals je een litteken bij een piraat zou tekenen zeg maar
Komt wel een stevige plaat in die er permanent in blijft, weet niet wat voor materiaal het is.quote:Op zondag 4 april 2021 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat er dan gelijk een golfplaat inzetten.
ja maar ik dus welquote:Op zondag 4 april 2021 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze zulke verzoekjes doenGelukkig is mijn best zichtbare litteken (elleboog) wel gewoon een hele mooie, echt zoals je een litteken bij een piraat zou tekenen zeg maar
Nou... na alle ellende mogen ze toch wel wat leuks voor je doenquote:Op zondag 4 april 2021 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je toch vragen om blokjes, voor het Badr effect?quote:Op zondag 4 april 2021 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt wel een stevige plaat in die er permanent in blijft, weet niet wat voor materiaal het is.
Denk toch dat ik het liever in het ziekenhuis met opgeleid personeel laat doen dan in een rommelig appartement in den haag door een bloeddorstige messenzwaaierquote:
Die buik van mij is straks harder dan al die anaobolenknaapjes bij elkaarquote:Op zondag 4 april 2021 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je toch vragen om blokjes, voor het Badr effect?
Rotterdam hoorquote:Op zondag 4 april 2021 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk toch dat ik het liever in het ziekenhuis met opgeleid personeel laat doen dan in een rommelig appartement in den haag door een bloeddorstige messenzwaaier
quote:Op zondag 4 april 2021 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat het wel goed is om eens een goede coach of andere profi te raadplegen hoe weer je leven goed vorm te geven. Het trauma loslaten en weer (meer) zekerheid over je zelfbeeld te krijgen.
Het is niet niks wat je hebt meegemaakt en soms heb je een duwtje in de goede richting nodig.
Zou toch zonde om het daar te doen, net nu je nog druk bezig bent met alles te witten, zitten er straks overal weer rode vlekken op de muren en kun je weer opnieuw beginnen.quote:
hmm ja oke das ook weer zo.quote:Op zondag 4 april 2021 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou toch zonde om het daar te doen, net nu je nog druk bezig bent met alles te witten, zitten er straks overal weer rode vlekken op de muren en kun je weer opnieuw beginnen.
Een echt trauma heb ik nooit echt gehad hoor, buiten het fysieke trauma om dan.quote:Op zondag 4 april 2021 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat het wel goed is om eens een goede coach of andere profi te raadplegen hoe weer je leven goed vorm te geven. Het trauma loslaten en weer (meer) zekerheid over je zelfbeeld te krijgen.
Het is niet niks wat je hebt meegemaakt en soms heb je een duwtje in de goede richting nodig.
Ja of gewoon niet.quote:Op zondag 4 april 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja oke das ook weer zo.
Oke doen we het in den haag
Had die Rodrigo Alves dat niet laten doen?quote:Op zondag 4 april 2021 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je toch vragen om blokjes, voor het Badr effect?
Tegen een muur aanwrijven, of een haarborstel pakken en daarmee krabben.quote:
hij is nu transgender. Tijd terug was hij in een NL programma te zien waarin transgenders werden gevolgd.quote:Op zondag 4 april 2021 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had die Rodrigo Alves dat niet laten doen?
hoezo niet dan :p ik kan elke plek wel bereikenquote:Op zondag 4 april 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
dat we dat nog steeds niet hebben opgelost na al die jaren evolutie
ohquote:Op zondag 4 april 2021 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hoezo niet dan :p ik kan elke plek wel bereiken
Nog een extra motivatie om die telescoopstok te gaan halenquote:Op zondag 4 april 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
dat we dat nog steeds niet hebben opgelost na al die jaren evolutie
Jessicaquote:Op zondag 4 april 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is nu transgender. Tijd terug was hij in een NL programma te zien waarin transgenders werden gevolgd.
Nou ja je kunt ook gewoon de bus pakken voor zulke afstanden hequote:Op zondag 4 april 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die heb ik als het goed is in mijn portemonnee zitten, maar waar is die goed voor?
als je jezelf dit allemaal aan doet moet je wel humor hebben denk ikquote:Op zondag 4 april 2021 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jessica![]()
Volgens mij is ze best lief, zag een tijd geleden een interview dat ik dacht... huh er komt iets semi-intelligents uit en je hebt ook nog humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |