Timber en Rensch zijn nog geen 1.80m terwijl die Veerman bijna 2 meter is. Ik kan me voorstellen dat je dan met een verdediger speelt die iets meer lengte heeft. Schuurs zou wel een optie zijn geweest.quote:Op zondag 4 april 2021 19:09 schreef wimderon het volgende:
Alvarez kan nie centrale verdedigeren nie.
Sowieso raar om op 3 plaatsen te gaan schuiven, terwijl Timber-Rensch met Alvarez 'gewoon' op het middenveld toch niet extreem vergezocht lijkt.
Was iets met z'n knie toch, dat klinkt niet hoopvol. Scherpen heeft wel stappen gezet met Jong en in Jong Oranje, laat 'm maar aantonen wat ie kan, ook met het oog op komend seizoen...quote:
Laten we eerlijk zijn.. hij is niet een al te beste doelman..quote:Op zondag 4 april 2021 23:47 schreef Simmertje het volgende:
Scherpen de eerste keeper komende week, past ook wel in het verhaal van dit seizoen. De treble winnen met Scherpen op goal, niets verbaasd mij meer de afgelopen 12 maanden.
eens, heb ook mijn twijfels maar voor nu hopen op het beste.quote:Op maandag 5 april 2021 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn.. hij is niet een al te beste doelman..
Eens. Tegelijkertijd waarschijnlijk de beste derde doelman die er in Nederland rondloopt. Het is wat dat aangaat maar net hoe je het bekijkt..quote:Op maandag 5 april 2021 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang hij zijn wedstrijdjes in de eredivisie of de beker kan meepakken maakt het eigenlijk niet uit wie op doel staat.quote:Op maandag 5 april 2021 10:19 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Eens. Tegelijkertijd waarschijnlijk de beste derde doelman die er in Nederland rondloopt. Het is wat dat aangaat maar net hoe je het bekijkt..
Experimentje wat nog net goed afloopt, ik heb alleen de samenvatting gezien dus moeilijk te beoordelen verder.quote:Op zondag 4 april 2021 19:09 schreef wimderon het volgende:
Sowieso raar om op 3 plaatsen te gaan schuiven, terwijl Timber-Rensch met Alvarez 'gewoon' op het middenveld toch niet extreem vergezocht lijkt.
Zal ook wat nervositeit bij zijn komen kijken, dus eigenlijk wel goed dat dit een keer gebeurt al heb ik liever Stekelenburg donderdag weer op doel.quote:Op maandag 5 april 2021 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is nog raarder dat Ten Hag in het verleden heeft gezegd dat hij juist zo min mogelijk posities wou wisselen bij een blessurequote:Op zondag 4 april 2021 19:09 schreef wimderon het volgende:
Wordt krap hoor.quote:Op maandag 5 april 2021 14:07 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk dat we nu wel een aardige kans hebben om kampioen te worden maar ik wacht nog even de mening van Shreyas af
ik denk dat hij dacht dat het wel kon en de winnende trainer heeft altijd gelijk, ook niet helemaal eens dat Alvarez niet als cv kan, heeft er al een paar keer aardig gespeeld, die 1 tegen 1 was op links, dat was duidelijk niet z'n sterkste kant.quote:Op maandag 5 april 2021 14:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is nog raarder dat Ten Hag in het verleden heeft gezegd dat hij juist zo min mogelijk posities wou wisselen bij een blessure
Ik denk dat kans nu 95% is, maar in ieder geval nog niet 100% zoals enkele wijsneuzen hier al vier weken geleden beweerden. Maar nu lijkt het wel degelijk een kwestie van tijd voor de schaal binnen is. Zo zie je maar weer, het team met de beste spelers wordt niet altijd kampioen.quote:Op maandag 5 april 2021 14:07 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk dat we nu wel een aardige kans hebben om kampioen te worden maar ik wacht nog even de mening van Shreyas af
quote:Op maandag 5 april 2021 16:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat kans nu 95% is, maar in ieder geval nog niet 100% zoals enkele wijsneuzen hier al vier weken geleden beweerden. Maar nu lijkt het wel degelijk een kwestie van tijd voor de schaal binnen is. Zo zie je maar weer, het team met de beste spelers wordt niet altijd kampioen.
Ja, ik zeg toch dat de kans 95% is dat we kampioen worden. Wat denk jij dan?quote:
Altijd genieten op Facebookquote:Scherpen is beter dan Onana, maar krijgt geen kans. Omdat hij ooit 1 mindere wedstrijd heeft gekeept blijft dat hem achtervolgen. Hij speelde niet voor niets tegen heerenveen, anders zet je onana en stekelenburg niet op de bank
Maak daar maar 100% van.quote:Op maandag 5 april 2021 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch dat de kans 95% is dat we kampioen worden. Wat denk jij dan?
Dat je niet zoveel verstand van kansrekening hebt.quote:Op maandag 5 april 2021 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch dat de kans 95% is dat we kampioen worden. Wat denk jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |