SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Queen is nooit verkeerdquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb de theme song weer in mijn hoofd nu.
Ik wilde iets typen van bah.. Maar dan moet ik een andere UI nemen...quote:
Snap ikquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij heeft hem al 2 keer terug opgehangen. Moet elke keer gniffelen als die op de grond ligt
En dan heb je ook nog de verschillende edits van het tweede deel, met Highlanders als aliens.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat ook wel ironisch is in de film dat de hoofdpersoon een Zwitser is in IRL en een van de bijrollen door een Schot wordt gespeeld en daar een Spanjaard/Egyptenaar is..
quote:
Is toch hetzelfde als die midevil freaks in Frankrijk? Van die dikke incels die dan met zo’n vossevel en een zwaard rondzweven?quote:
quote:
Die heb je overal hoor, niet alleen in Frankrijk.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als die midevil freaks in Frankrijk? Van die dikke incels die dan met zo’n vossevel en een zwaard rondzweven?
Die ruiken naar kaas denk ik en deze mannen naar zweet en wiskey????quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als die midevil freaks in Frankrijk? Van die dikke incels die dan met zo’n vossevel en een zwaard rondzweven?
Fransen zijn een beetje moeilijk qua hart en ruiken niet zo heel erg lekker.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Twente vooralquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb je overal hoor, niet alleen in Frankrijk.
Naar uien, oud zweet en bier (die Fransen dan he)quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die ruiken naar kaas denk ik en deze mannen naar zweet en wiskey????
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Wil nog even wat zeggen, dat van zo'n kabouter voor Ballie kan ik alleen doen met jullie hulp he? Het is alleen maar zo leuk omdat zoveel mensen mee hebben gedaan. Dus jullie zijn tof.Oh en het tekstje bij de kabouter heeft Buda gemaakt waarvoor ook dank
Ze hebben wel lekkere stokbroden en croissantjes.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fransen zijn een beetje moeilijk qua hart en ruiken niet zo heel erg lekker.
Het was een superleuk idee van jou.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Wil nog even wat zeggen, dat van zo'n kabouter voor Ballie kan ik alleen doen met jullie hulp he? Het is alleen maar zo leuk omdat zoveel mensen mee hebben gedaan. Dus jullie zijn tof.Oh en het tekstje bij de kabouter heeft Buda gemaakt waarvoor ook dank
Fijn dat je het verklaptquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Eindelijk de grote aankondigingquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag een gaatje vrij, dan kunnen we wel trouwen als je zin hebt?
brrr.... en daarna gaan ze jeu de boulen....quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Naar uien, oud zweet en bier (die Fransen dan he)
Omnomnomquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben wel lekkere stokbroden en croissantjes.
Die van mij is volgens mij niet zo spannend. Mijn vader heeft ergens zoiets thuisliggen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet onze familie stamboom eens natrekken, ik zag eerde al lijnen naar Vikingen en het oude Amerika.
Oooooh helemaal gemist.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verklapt?Ze heeft hem vanmiddag gevonden he?
LoL als het goed is moet er bij mij ook iets in Amerika zwerven en kennelijk kom ik oorspronkelijk uit de bergen ergensquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet onze familie stamboom eens natrekken, ik zag eerde al lijnen naar Vikingen en het oude Amerika.
Oooooooooh vetquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
@:uitstraling
[ afbeelding ]
Toen ik thuis kwam van werk
ja keek wel even verbaastquote:
Maar het briljante idee en de leuke kabouter komen van jouquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
nee dat zag ik echt niet aankomenquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ze dacht iig niet dat er zoveel reacties van de sc in zouden staan
Hahaha, misschien eerst een keer een drankje doen?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag een gaatje vrij, dan kunnen we wel trouwen als je zin hebt?
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, misschien eerst een keer een drankje doen?
Je bent een indiaan?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Moest wel mijn best doen om mijn mond erover te houden hoorquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leukquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh maar een bal2 ga ik nog wel maken hoor, gewoon omdat jullie verhaaltjes handig zijn om her te gebruikenquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat zag ik echt niet aankomen![]()
Dacht dat het was omdat die eerste niet van zijn plek was gekomen
maar deze s te leuk om uit te zettenquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh maar een bal2 ga ik nog wel maken hoor, gewoon omdat jullie verhaaltjes handig zijn om her te gebruiken
Ja dat vroeg ik me nog af, of dat een beetje lukte. Jullie hebben zoveel contact.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest wel mijn best doen om mijn mond erover te houden hoor
Schotten en 'n drankje doenquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, misschien eerst een keer een drankje doen?
quote:
Deze moet tussen plantjes en lampjes. Een sierkabouter.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar deze s te leuk om uit te zetten
Denk je dat die van mij dood is?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh maar een bal2 ga ik nog wel maken hoor, gewoon omdat jullie verhaaltjes handig zijn om her te gebruiken
Deze mot je ook gewoon houwequote:Op zaterdag 3 april 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar deze s te leuk om uit te zetten
Ik heb wel indianenbloed aan de Schotse kant, 1 of andere Cree-indiaan uit Canada kwam ooit naar Schotland ivm met de bonthandel ofzo, en kwam blijkbaar een leuke Schotse meid tegen, en zo geschiedde. 😁quote:
Nou zeker toen je over die massa-PM begon hier, normaal is ze daar wel nieuwsgierig naar maar ze was waarschijnlijk te moe van het werkenquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me nog af, of dat een beetje lukte. Jullie hebben zoveel contact.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze moet tussen plantjes en lampjes. Een sierkabouter.
Ja, 1 drankje bestaat dan ook niet.quote:
ja heb hier in de sc een keer gevraagd maar geen reactiequote:Op zaterdag 3 april 2021 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zeker toen je over die massa-PM begon hier, normaal is ze daar wel nieuwsgierig naar maar ze was waarschijnlijk te moe van het werken
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb wel indianenbloed aan de Schotse kant, 1 of andere Cree-indiaan uit Canada kwam ooit naar Schotland ivm met de bonthandel ofzo, en kwam blijkbaar een leuke Schotse meid tegen, en zo geschiedde. 😁
Zijn er eigenlijk 'makkelijke' manieren om je stamboom een beetje uit te zoeken? Al zal het bij mij toch voornamelijk volk uit Zuid-Holland en Zeeland zijnquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb wel indianenbloed aan de Schotse kant, 1 of andere Cree-indiaan uit Canada kwam ooit naar Schotland ivm met de bonthandel ofzo, en kwam blijkbaar een leuke Schotse meid tegen, en zo geschiedde. 😁
Geen idee, hij staat iig niet meer waar hij was achtergelaten. Vond het stiekem ook wel een raar plekje want was echt een stukje in een tramtunnel. Maar ga een nieuwe maken dus je kan kledingkeuze doorgeven. Maar vond de gouden muts wel echt bij je passenquote:
Erudiet hoofs volkje heurquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je weer met je zweterige larf op de nek van iemand anders
Je ziel verkopen aan My Heritagequote:Op zaterdag 3 april 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk 'makkelijke' manieren om je stamboom een beetje uit te zoeken? Al zal het bij mij toch voornamelijk volk uit Zuid-Holland en Zeeland zijn
Goh, bal nieuwsgierig? Was me niet opgevallenquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zeker toen je over die massa-PM begon hier, normaal is ze daar wel nieuwsgierig naar maar ze was waarschijnlijk te moe van het werken
Ja was dus om een goede redenquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb hier in de sc een keer gevraagd maar geen reactie
IJs had mij geblokkeerd in PM, dus die zei leugens. Dus dat kon ik mooi herhalen toen ze vroeg wat dat voor massa pm was.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, heb geen rood haar dus in ieder geval wel een ziel die ik kan verkopenquote:
Mijn familie schijnt z’n roots op de Veluwe te hebben. Vandaar mijn voorliefde voor de bible belt, vermoed ikquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk 'makkelijke' manieren om je stamboom een beetje uit te zoeken? Al zal het bij mij toch voornamelijk volk uit Zuid-Holland en Zeeland zijn
Echt geen idee waar hij dat vandaan haaltquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goh, bal nieuwsgierig? Was me niet opgevallen
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, hij staat iig niet meer waar hij was achtergelaten. Vond het stiekem ook wel een raar plekje want was echt een stukje in een tramtunnel. Maar ga een nieuwe maken dus je kan kledingkeuze doorgeven. Maar vond de gouden muts wel echt bij je passen
Ok op de Schotse manier dan, ik ga je typhuszat voeren tot je denkt goh zo lenig was ik niet meer toen ik 18 was.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, 1 drankje bestaat dan ook niet.
Yep..heb hier een foto van mezelf op fotoboek staan ook. Heb iets "aparts" bij m'n ogen, wat niet vaak voorkomt bij blanken zegmaar. 🤔quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Interessante combinatie. Zie je daar nog iets van terug?
Dit, maar dan Noord-Holland en Friesland.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Af en toequote:Op zaterdag 3 april 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo beschaaft, goedgemanierd en eloquent
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt geen idee waar hij dat vandaan haalt
Lila kan ik wel mengen, wolwit is dat een beetje net niet wit of een beetje geligwit?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Goud is helemaal prima
Heb je ook Lila en wolwit in je kleurenpalet?
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi zei dat er vleesschepen langs varen dus ga zo een hengel bestellen
Mijn vader heeft een neef waarvan 1 van de ouders met een Indo was getrouwd. Die zag er echt precies uit als mijn vader alleen dan met een tintjequote:Op zaterdag 3 april 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit, maar dan Noord-Holland en Friesland.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok op de Schotse manier dan, ik ga je typhuszat voeren tot je denkt goh zo lenig was ik niet meer toen ik 18 was.
Gewoon wit mag ook... i love witquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lila kan ik wel mengen, wolwit is dat een beetje net niet wit of een beetje geligwit?
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een neef waarvan 1 van de ouders met een Indo was getrouwd. Die zag er echt precies uit als mijn vader alleen dan met een tintje
Checkt dit natuurlijk directquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yep..heb hier een foto van mezelf op fotoboek staan ook. Heb iets "aparts" bij m'n ogen, wat niet vaak voorkomt bij blanken zegmaar. 🤔
Ik las goedgemarineerdquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo beschaaft, goedgemanierd en eloquent
Wat dan? Ik zie het nietquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yep..heb hier een foto van mezelf op fotoboek staan ook. Heb iets "aparts" bij m'n ogen, wat niet vaak voorkomt bij blanken zegmaar. 🤔
Ok, wanneer kunt u Bodicea?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]Heb ik meestal geen drank voor nodig, maar niks mis met wat drankjes 😉 andere middelen vind ik ook helemaal prima. 😁
Oh die is ook mooi gelukt!quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
Had deze voor Rewimo gemaakt (de hoed is met papier en lijm en veel lak) maar dat soort uitdagingen vind ik echt tof.
[ afbeelding ]
👀quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze wilde een voetbalshirtje maar juist het jasje is het lastigste om aan te passen. Maar je mag dus best iets moeilijks wensen.quote:
Ik zie het ook niet?quote:
Ja, het is moeilijk uit te leggen, de huid bij de ogen vanaf de neus loopt een beetje door, maar goed, echt duidelijk is het idd niet op die foto. 😎quote:
Sneakers... dat lijkt mij topquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze wilde een voetbalshirtje maar juist het jasje is het lastigste om aan te passen. Maar je mag dus best iets moeilijks wensen.
Wat?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja of blauwe spleetogen ofzo.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwachtte een tomahawk of een scalpensetje
quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij haar ogen? Dat vind ik wat vreemd om te visualiserenquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar komt het bijna een beetje op neer, niet super spleetogen, maar wel in die geest.quote:
Ik ga jou opjagen met stenen en een zelfgemaakte speer en en lullig bosje narcissen, dan weet je dat alvast.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar komt het bijna een beetje op neer, niet super spleetogen, maar wel in die geest.
epicanthal fold bedoel je?quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar komt het bijna een beetje op neer, niet super spleetogen, maar wel in die geest.
Mijn fantasie is erg creatiefquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij haar ogen? Dat vind ik wat vreemd om te visualiseren
Hoezo dat lullige bosje narcissen?quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga jou opjagen met stenen en een zelfgemaakte speer en en lullig bosje narcissen, dan weet je dat alvast.
Ik zag al een soort van pocahontas maar door jouw opmerking moest daar ineens een heuptasje bijquote:
Nu een lijst van KSC'ers in je FoBo?quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoezo dat lullige bosje narcissen?
Niet?quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fannypackquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zag al een soort van pocahontas maar door jouw opmerking moest daar ineens een heuptasje bij
Dat is het!!! Was vergeten hoe het heet !quote:
Yeppp!!quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu een lijst van KSC'ers in je FoBo?
Is planten batsen een fetish van je?quote:
Zo heet ik nietquote:
Wat gek zeg, we zijn hier toch helemaal niet nieuwsgierigquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu een lijst van KSC'ers in je FoBo?
Ahhh, sneu, dan toch maar wel.quote:
Die joept ie denk ik uit de tuin van zijn buren omdat hij in zijn chaotische hoofd wel bedacht heeft om een bloemetje voor je mee te nemen maar dat vervolgens vergeten is en zich dit pas weer herinnert op het moment dat hij met z'n speer in z'n Porsche stapt en dan alsnog maar ff de narcissen uit de tuin van de buren trekt omdat hij niet met lege handen wil komen. Overigens ook geen tijd om alsnog langs de pomp te gaan voor een bossie want natuurlijk chronisch te laat vertrokkenquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee joh, die staan nu overal in de berm, veel makkelijker.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die joept ie denk ik uit de tuin van zijn buren omdat hij in zijn chaotische hoofd wel bedacht heeft om een bloemetje voor je mee te nemen maar dat vervolgens vergeten is en zich dit pas weer herinnert op het moment dat hij met z'n speer in z'n Porsche stapt en dan alsnog maar ff de narcissen uit de tuin van de buren trekt omdat hij niet met lege handen wil komen. Overigens ook geen tijd om alsnog langs de pomp te gaan voor een bossie want natuurlijk chronisch te laat vertrokken
quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die joept ie denk ik uit de tuin van zijn buren omdat hij in zijn chaotische hoofd wel bedacht heeft om een bloemetje voor je mee te nemen maar dat vervolgens vergeten is en zich dit pas weer herinnert op het moment dat hij met z'n speer in z'n Porsche stapt en dan alsnog maar ff de narcissen uit de tuin van de buren trekt omdat hij niet met lege handen wil komen. Overigens ook geen tijd om alsnog langs de pomp te gaan voor een bossie want natuurlijk chronisch te laat vertrokken
quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar lieve dingenquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja! Mag ook wel Adidas originals met gouden streepjesquote:
Yay Brexit?quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ze leveren niet meer aan EU-landen
Ben je toch stiekem ook welquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar lieve dingen
quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja! Mag ook wel Adidas originals met gouden streepjesPast bij mijn muts dan... zo ben ik namelijk ook wel weer
Bradquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Sleepers op Netflix dat is echt zooooo lang geleden dat ik die gezien heb. Kijken
No pressurequote:Op zaterdag 3 april 2021 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga hem maken, duurt wel een tijdje hoor.
Goeie film is dat !!!quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Brad![]()
Ik heb gister de fifth element zitten kijken
Ja was ook al echt heel lang geleden dat ik die gezien had LDKDJFN kwam laatst met dat 'multipass' gifje en dat triggerde.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:22 schreef Ygritte het volgende:
Nostalgische rukkers zijn wij ook met z'n allen
quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:22 schreef Ygritte het volgende:
Nostalgische rukkers zijn wij ook met z'n allen
Ruby Rhodquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja was ook al echt heel lang geleden dat ik die gezien had LDKDJFN kwam laatst met dat 'multipass' gifje en dat triggerde.
Oeh en Mila is nog steeds een vet lekker wijf!
Chickanquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Brad![]()
Ik heb gister de fifth element zitten kijken
Hou opquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ordnance Survey Map van Devon besteld bij Amazon
Ik ookquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hou op![]()
Ik wil eigenlijk gewoon vakantie en een flinke rondreis ergens
South West Coast Pathquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Dit is ter voorbereiding en voorpret
Ik wil daar lekker langs de kust gaan wandelen.
Had jij dan ook de eerste keer dat je in echt hooggebergte kwam van: “hey hier hoor ik”?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL als het goed is moet er bij mij ook iets in Amerika zwerven en kennelijk kom ik oorspronkelijk uit de bergen ergens
Deze ga ik morgen nog even terugluisteren.quote:
Wordt wel druk zoquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
South West Coast Path![]()
Volgend jaar
MUZ / Help, ik zoek... #371quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
Jongens ik zoek een nummer.
Clip met donkere man in habijt die een kruis door de woestijn tilt.... hoe de fuck heet dat nummer ook alweer?
quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
Clip met donkere man in habijt die een kruis door de woestijn tilt.... hoe de fuck heet dat nummer ook alweer?
Neequote:Op zaterdag 3 april 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had jij dan ook de eerste keer dat je in echt hooggebergte kwam van: “hey hier hoor ik”?
Zee word ik ook foxwild van.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
NeeKennelijk was er een reden dat we 'afgezakt' zijn. Ik wordt echt fokking gelukkig van eilanden en zee
Nee dat trek ik ook niet. Als er geen natuur is vind ik het niks aanquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zee word ik ook foxwild van.
Maar vlak land en weilanden.
Ik wil beginnen in Torquayquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even timen. Ik zal nog af naar Cornwall
Als je richting Salcombe gaat en het is lekker weer daar een bootje huren voor een halve dag en rondvaren.quote:
Was het een kist misschien?quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je richting Salcombe gaat en het is lekker weer daar een bootje huren voor een halve dag en rondvaren.
Ik heb daar in de buurt nog wel wat tips voor restaurants en pubs. Moet ik even nakijken eens.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt goed
Heerlijke omgeving
LoL nee... Jaren 90... ik zit zelf met massive attack in mijn hoofd maar dat is het nietquote:
Dus...wie heeft hem, denk je?quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL nee... Jaren 90... ik zit zelf met massive attack in mijn hoofd maar dat is het niet
Ik heb echt zo geen idee ! 🤔 dacht eerst misschien "personal Jesus" van Depeche Mode, maar dat is 'm ook niet...kan het iig niet vinden op Google of YouTube.quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
Het is vast Isaac Hayesquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In mijn beleving triphop achtig.... mehhh ik laat het los.... kan er gewoon niet opkomen...
google zegtquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
Nee ook niet.... Als ik het heb laat ik het wetenquote:
Bij triphop moet ik denken aan Tricky en Goldie, en misschien een beetje Portishead.🤔quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In mijn beleving triphop achtig.... mehhh ik laat het los.... kan er gewoon niet opkomen...
Ja nu denk ik er ook over.quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ook niet.... Als ik het heb laat ik het weten
Ja dat dus de fuckquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nu denk ik er ook over.![]()
Kan de clip voor me zien maar hoor de muziek er niet bij..
Portishead ook al bij langs gegaan. Ik haat mijn hoofd somsquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bij triphop moet ik denken aan Tricky en Goldie, en misschien een beetje Portishead.🤔
Ik kan echt niks vinden joh..quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Portishead ook al bij langs gegaan. Ik haat mijn hoofd soms
Ik ken wel iemand die dat hoofd wel kan verwijderen?quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Portishead ook al bij langs gegaan. Ik haat mijn hoofd soms
Die is druk en moet verhuizenquote:Op zaterdag 3 april 2021 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die dat hoofd wel kan verwijderen?
Oh wauw, dat wist ik niet. Dat nummer van Portishead is btw by far een van mijn favorieten!quote:Op zaterdag 3 april 2021 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Portishead heeft Ike's Rap II van Isaac Hayes gesampeld.
Een beetjequote:Op zaterdag 3 april 2021 23:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bij triphop moet ik denken aan Tricky en Goldie, en misschien een beetje Portishead.🤔
Isaac was een geniequote:Op zondag 4 april 2021 00:06 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oh wauw, dat wist ik niet. Dat nummer van Portishead is btw by far een van mijn favorieten!
Waarschijnlijk omdat ik Portishead als méér zie dan gewoon "triphop ", itt Tricky e.a.quote:
Oh nou ok dan is het je vergevenquote:Op zondag 4 april 2021 00:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik Portishead als méér zie dan gewoon "triphop ", itt Tricky e.a.
Dit is 1 van mijn favorietenquote:Op zondag 4 april 2021 00:06 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oh wauw, dat wist ik niet. Dat nummer van Portishead is btw by far een van mijn favorieten!
Oh absoluut! Thx voor de tip btw, hem heb ik nog niet in mijn vinylcollectie. Heb je tips voor een goed album van hem?quote:
Jaaaaquote:
Hot Buttered Soul (1969)quote:Op zondag 4 april 2021 00:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oh absoluut! Thx voor de tip btw, hem heb ik nog niet in mijn vinylcollectie. Heb je tips voor een goed album van hem?
Nee, dat heb ik ook wel hoor ! Zat jaren geleden op een kibbutz in Israël, en heb de 1e 2 albums van hun samen met mn kamergenootje helemaal grijs gedraaid onder het genot van wat joints na het werk. Geniale tijd. 😁quote:Op zondag 4 april 2021 00:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaaaa
Ik weet niet of ik er echt eentje definitief kan kiezen
Ik zit nog altijd graag in mijn triphop playlistquote:Op zondag 4 april 2021 00:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook wel hoor ! Zat jaren geleden op een kibbutz in Israël, en heb de 1e 2 albums van hun samen met mn kamergenootje helemaal grijs gedraaid onder het genot van wat joints na het werk. Geniale tijd. 😁
Op MTV unplugged waren ze ook super goed.
Ja echt hè? Hahaha, geweldige muziek voor daarbij 😁 en luister het zo nu en dan ook nog weleens, maar niet meer zoveel als toen.quote:Op zondag 4 april 2021 00:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd graag in mijn triphop playlist
Maar snap wel wat je bedoelt
Was toen ook wel een behoorlijke stoner
quote:Op zondag 4 april 2021 00:22 schreef Ygritte het volgende:
DE FUCK IK HEB HEM!
Omdat die rukkers hem 4x uitgebracht hebben kwam ik niet op de goeie clip
CANDI STATONquote:Op zondag 4 april 2021 00:22 schreef Ygritte het volgende:
DE FUCK IK HEB HEM!
Omdat die rukkers hem 4x uitgebracht hebben kwam ik niet op de goeie clip
Oh ik welquote:Op zondag 4 april 2021 00:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hè? Hahaha, geweldige muziek voor daarbij 😁 en luister het zo nu en dan ook nog weleens, maar niet meer zoveel als toen.
Ik ga daar dus ook wel lekker opquote:Op zondag 4 april 2021 00:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd graag in mijn triphop playlist![]()
Maar snap wel wat je bedoelt
Was toen ook wel een behoorlijke stoner
quote:
quote:
Oh deze was ik helemaal vergeten!quote:
Ik nietquote:
Nice !quote:Op zondag 4 april 2021 00:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hem snel in een playlistje gegooid
quote:
Bij lange na niet het beste nummer van Mansonquote:
Maar ja, John Lennon was een hypocriete kapitalistische nephippie dus boeiendquote:Op zondag 4 april 2021 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zoals John Lennon al zei: I will always love black music
En dan nog is black music delicious.quote:Op zondag 4 april 2021 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ja, John Lennon was een hypocriete kapitalistische nephippie dus boeiend
Ook al ge#metoodquote:
Die zit leuk in elkaar ja! En goed te volgen als je weinig met Marvel hebt.quote:Op zondag 4 april 2021 00:57 schreef mschol het volgende:
ben, ondanks marvel moe, eens begonnen aan wandavision, vermaak ik mij wel mee
Meh. Het mooie van muziek is juist dat ras daar totaal los van kan staan.quote:Op zondag 4 april 2021 00:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dan nog is black music delicious.
Nee, mis gewoon de basquote:Op zondag 4 april 2021 01:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meh. Het mooie van muziek is juist dat ras daar totaal los van kan staan.
Maar ja dat is voor de intersectionalisten onder ons natuurlijk ondenkbaar.
Definieer "bas".quote:
Bootsy Collins-Larry Graham type basquote:Op zondag 4 april 2021 01:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Definieer "bas".![]()
Want mijn "goeie bas" is vast niet de jouwe.
Klopt, maar ik wenste Ygritte sweet dreams toe toch, dus toepasselijk.quote:Op zondag 4 april 2021 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij lange na niet het beste nummer van Manson
Ja, verder is het een supercreep wbt zijn gedrag met Evan Rachel Wood, maar ja, vond het altijd best oké muziek.quote:
Dan sowieso supportquote:Op zondag 4 april 2021 01:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wenste Ygritte sweet dreams toe toch, dus toepasselijk.
Dit was vroegâh mijn favoriete nummer van MMquote:
gelukkig wel veel neegekregen van de laatste marvels..quote:Op zondag 4 april 2021 01:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zit leuk in elkaar ja! En goed te volgen als je weinig met Marvel hebt.
Ja, z'n muziek is fijn.quote:Op zondag 4 april 2021 01:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, verder is het een supercreep wbt zijn gedrag met Evan Rachel Wood, maar ja, vond het altijd best oké muziek.
Hij zit volgens verhalen best zwaar aan de coke, maar dan nog, het zit imo in je om zo te zijn of niet. Drugs haalt het alleen naar boven/buiten. Las ooit op 1 andere Amerikaanse roddelsite dat hij ook wat had te maken met de dood van de toenmalige vriendin van Keanu Reeves..tja, weet het ook allemaal niet, maar dat van Evan Rachel Wood geloof ik iig wel.quote:Op zondag 4 april 2021 01:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, z'n muziek is fijn.En hij kwam vroegah over als een intelligente gast, maar waarschijnlijk teveel alcohol/drugs.
Ja, eens. Drugs are bad, mmmkay, maar ze introduceren geen nieuwe gedachtes.quote:Op zondag 4 april 2021 01:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hij zit volgens verhalen best zwaar aan de coke, maar dan nog, het zit imo in je om zo te zijn of niet. Drugs haalt het alleen naar boven/buiten. Las ooit op 1 andere Amerikaanse roddelsite dat hij ook wat had te maken met de dood van de toenmalige vriendin van Keanu Reeves..tja, weet het ook allemaal niet, maar dat van Evan Rachel Wood geloof ik iig wel.
Ja klopt ook, blijkbaar hielp hem dat aan de vrouwen in zijn leven. Las laatst meerdere verklaringen van vrouwen over hem, en allemaal zeiden ze dat ie zo intelligent/geleerd overkwam, en super charmant was in het begin. Als ze dan eenmaal ingepalmd waren kwamen z'n true colors naar boven..quote:Op zondag 4 april 2021 01:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, eens. Drugs are bad, mmmkay, maar ze introduceren geen nieuwe gedachtes.
Maar voor mij was het wel een lastigere, juist omdat 'ie zo'n 15-20 jaar geleden als de "slimme" overkwam.
Veel te laat gaan slapen en wat onrustig geslapen ook. Ben daardoor best wel brak.quote:Op zondag 4 april 2021 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel oke. kleine stop van de slaap rond 3 uurEn jij?
Zo nog ff terug je bed in?quote:Op zondag 4 april 2021 07:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Veel te laat gaan slapen en wat onrustig geslapen ook. Ben daardoor best wel brak.
quote:Op zondag 4 april 2021 08:03 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik lig er nog in, dus je gaf me ongemerkt ontbijt op bed.
Helaas. Ergens maar goed ook. Binnen niet al te lange tijd word ik belaagd door een stuiterende dochter.quote:
Je helemaal verstoppen onder je dekensquote:Op zondag 4 april 2021 08:07 schreef DW457 het volgende:
[..]
Helaas. Ergens maar goed ook. Binnen niet al te lange tijd word ik belaagd door een stuiterende dochter.
Al eens geprobeerd, maar dan springt ze gewoon met volle vaart zo, hoepsa, bovenop je.quote:Op zondag 4 april 2021 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je helemaal verstoppen onder je dekens
Tevergeefs.quote:Op zondag 4 april 2021 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Someone's trying to turn up the heat in the fridge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |