SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Queen is nooit verkeerdquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb de theme song weer in mijn hoofd nu.
Ik wilde iets typen van bah.. Maar dan moet ik een andere UI nemen...quote:
Snap ikquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij heeft hem al 2 keer terug opgehangen. Moet elke keer gniffelen als die op de grond ligt
En dan heb je ook nog de verschillende edits van het tweede deel, met Highlanders als aliens.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat ook wel ironisch is in de film dat de hoofdpersoon een Zwitser is in IRL en een van de bijrollen door een Schot wordt gespeeld en daar een Spanjaard/Egyptenaar is..
quote:
Is toch hetzelfde als die midevil freaks in Frankrijk? Van die dikke incels die dan met zo’n vossevel en een zwaard rondzweven?quote:
quote:
Die heb je overal hoor, niet alleen in Frankrijk.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als die midevil freaks in Frankrijk? Van die dikke incels die dan met zo’n vossevel en een zwaard rondzweven?
Die ruiken naar kaas denk ik en deze mannen naar zweet en wiskey????quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als die midevil freaks in Frankrijk? Van die dikke incels die dan met zo’n vossevel en een zwaard rondzweven?
Fransen zijn een beetje moeilijk qua hart en ruiken niet zo heel erg lekker.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Twente vooralquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb je overal hoor, niet alleen in Frankrijk.
Naar uien, oud zweet en bier (die Fransen dan he)quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die ruiken naar kaas denk ik en deze mannen naar zweet en wiskey????
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Wil nog even wat zeggen, dat van zo'n kabouter voor Ballie kan ik alleen doen met jullie hulp he? Het is alleen maar zo leuk omdat zoveel mensen mee hebben gedaan. Dus jullie zijn tof.Oh en het tekstje bij de kabouter heeft Buda gemaakt waarvoor ook dank
Ze hebben wel lekkere stokbroden en croissantjes.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fransen zijn een beetje moeilijk qua hart en ruiken niet zo heel erg lekker.
Het was een superleuk idee van jou.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Wil nog even wat zeggen, dat van zo'n kabouter voor Ballie kan ik alleen doen met jullie hulp he? Het is alleen maar zo leuk omdat zoveel mensen mee hebben gedaan. Dus jullie zijn tof.Oh en het tekstje bij de kabouter heeft Buda gemaakt waarvoor ook dank
Fijn dat je het verklaptquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Eindelijk de grote aankondigingquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag een gaatje vrij, dan kunnen we wel trouwen als je zin hebt?
brrr.... en daarna gaan ze jeu de boulen....quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Naar uien, oud zweet en bier (die Fransen dan he)
Omnomnomquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben wel lekkere stokbroden en croissantjes.
Die van mij is volgens mij niet zo spannend. Mijn vader heeft ergens zoiets thuisliggen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet onze familie stamboom eens natrekken, ik zag eerde al lijnen naar Vikingen en het oude Amerika.
Oooooh helemaal gemist.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verklapt?Ze heeft hem vanmiddag gevonden he?
LoL als het goed is moet er bij mij ook iets in Amerika zwerven en kennelijk kom ik oorspronkelijk uit de bergen ergensquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet onze familie stamboom eens natrekken, ik zag eerde al lijnen naar Vikingen en het oude Amerika.
Oooooooooh vetquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
@:uitstraling
[ afbeelding ]
Toen ik thuis kwam van werk
ja keek wel even verbaastquote:
Maar het briljante idee en de leuke kabouter komen van jouquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |