quote:
Ik was eerstquote:
Geen idee, volgens mij heb ik ¤70 betaald midden in Berlijn. Rukken was niet nodig, ik had de illusie dat er allemaal hoeren in die straat stondenquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Alleen hotels van die prijzen staan wel vaak op ruk locaties toch?
nee maakt herrie!quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:23 schreef potjecreme het volgende:
Ik wil geen koelkastje bij mijn hoofd.
Ah oke ik dacht dat je voor die prijzen langs een snelweg weggezet zou worden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heb ik ¤70 betaald midden in Berlijn. Rukken was niet nodig, ik had de illusie dat er allemaal hoeren in die straat stonden
Bij die dochter in bed zou helemaal mooi zijn.quote:
Je ergeren moet in je aard liggen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik erger me nergens aan. Dat is een keus.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bij die dochter in bed zou helemaal mooi zijn.
¤50 extraquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat was in het tuinhuis.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja had ik niet verwacht omdat ze zelf aangaven dat ze het te duur vonden.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:28 schreef JJ76 het volgende:
15 euro ondwr vraagprijs. Terwijl de dames netjes de belachelijke 160 euro aftikten. Gedeeld eerste maar met afstand de verliezers qua reclame.
Ja precies, misschien niet gewonnen maar ik weet wel naar welke ik niet zou gaan en dat ligt voornamelijk aan de gastheren.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou toch het liefst naar de B&B van Gertie en Renate gaan.
écht nietquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:29 schreef 297534 het volgende:
Wat een zure homo’s 😂 niet echt reclame voor hun b&b.
Ja, naar is dat.... maar deze deelname kost ze waarschijnlijk meer dan het de anderen oplevert.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:28 schreef ArnosL het volgende:
Sluw, allebei minder betalen dan de vraagprijs om zelf te winnen. Gelukkig wel het eigen imago om zeep geholpen.
Die maken het een ruklocatie dus?quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies, misschien niet gewonnen maar ik weet wel naar welke ik niet zou gaan en dat ligt voornamelijk aan de gastheren.
ik ook, voor die Renate. 9.5 / 10quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou toch het liefst naar de B&B van Gertie en Renate gaan.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik ook, voor die Renate. 9.5 / 10
Als ik een boeking had, had ik hem geannuleerd. Gewoon om een statement te maken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:29 schreef 297534 het volgende:
Wat een zure homo’s 😂 niet echt reclame voor hun b&b.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |