Dat is ook niet gebruikelijk hoor, zie mijzelf al iedere dag op stap gaan met de gastenquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:04 schreef Ole het volgende:
ik zou zo geen behoefte hebben aan B&B uitbaters die je - hoe goed bedoeld ook- gaan bezighouden met mijn verblijf.
Maar komt misschien omdat ik in stad woon . Vrienden van me met B&B laten gasten met rust..
Zullen ze voor dat geld er elke keer nieuw water in doen. Voor ¤50 kun je heel wat kuubs water kopen en verwarmen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:07 schreef Ole het volgende:
[..]
zijn dat ook degenen die extra rekenen voor hottub?
Prachtig, die Amsterdanse stijl bouw in het centrum.quote:
Denk niet dat men 160 euro gaat aftikken voor de kamer en hottub.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:11 schreef potjecreme het volgende:
Weet nu al dat de homo's gaan winnen. De rest krijgt van hun minder dan de vraagprijs.
Ne ik zou dat ook niet doen, vind dat gewoon absurdquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk niet dat men 160 euro gaat aftikken voor de kamer en hottub.
Die heeft overal iets over te klagen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:10 schreef Stepperoller het volgende:
Zeikerd heeft een slechte nacht gehad, je verwacht het niet.
En een leuk café/restaurant drie deuren verder.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtig, die Amsterdanse stijl bouw in het centrum.
Kwartiertje in een hottub dobberen, ¤50 aftikken, notaristarieven.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ne ik zou dat ook niet doen, vind dat gewoon absurd
die extra belachelijke prijs voor hottub gaat ze killenquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou er dan na afloop wel in pissen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nou dit zijn niet eens nichten maar echte matennaaiers hahaquote:
Dat vind ik sowieso vaak van B&B prijzen, alsof het hotels zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kwartiertje in een hottub dobberen, ¤50 aftikken, notaristarieven.
dat heb ik ook hoor!quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso vaak van B&B prijzen, alsof het hotels zijn.
En eerlijk gezegd zit ik dan liever in een hotel, ik hoef niet zo nodig sociaal en gezellig te doen met de eigenaren.
Zeikstralenquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou dit zijn niet eens nichten maar echte matennaaiers haha
Ik weet niet waar jij overal rukt hoorquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Alleen hotels van die prijzen staan wel vaak op ruk locaties toch?
quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij overal rukt hoor
Zeiden we hier net ook al tegen elkaar. Daar zouden we op basis van deze uitzending al niet meer heen gaan.quote:Op vrijdag 9 april 2021 21:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Geen goede reclame voor de heren. Je kan beter wat positiever over komen.
Alleen in de parkquote:Op vrijdag 9 april 2021 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij overal rukt hoor
Die met die Aston?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |