Ze willen gewoon van ons afquote:Op vrijdag 2 april 2021 18:39 schreef Harvest89 het volgende:
Bloedstolling.
Wat een troep moet dat zijn zeg. En het dan ook willen verplichten.
Wat een niveautje weer.quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:39 schreef Harvest89 het volgende:
Bloedstolling.
Wat een troep moet dat zijn zeg. En het dan ook willen verplichten.
Kun je iig niet meer besmet raken; dat dan weer nietquote:Op vrijdag 2 april 2021 18:51 schreef Bocaj het volgende:
Begrijpelijk... Je wil niet doodgaan aan een bloedprop in je hersenen...
Doodgaan door zuurstof gebrek is geen probleem voor jou?quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:51 schreef Bocaj het volgende:
Begrijpelijk... Je wil niet doodgaan aan een bloedprop in je hersenen...
Dat hoeft niet... Moet ik eerlijkheidshalve ook zeggen bij die bloedprop...quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:52 schreef The_End het volgende:
[..]
Doodgaan door zuurstof gebrek is geen probleem voor jou?
Natuurlijk is een longembolie wel een probleem.quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:52 schreef The_End het volgende:
[..]
Doodgaan door zuurstof gebrek is geen probleem voor jou?
De organisatie is zo extreem incompetent, zelfs de reserves van de andere fabrikanten zijn meer dan voldoende zonder capaciteit kwijt te rakenquote:Op vrijdag 2 april 2021 18:59 schreef Tengano het volgende:
Als je stopt met dit Hatsa Arsenicum hebben we zo goed als niks meer te prikken
Moet je opletten. Krijgen we er straks weer AZ voor terug.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:45 schreef NothingHappened het volgende:
En dan zakt hier mijn broek dus volledig van af. On-voor-stel-baar. Or is it?
https://www.dvhn.nl/extra(...)naties-26747747.html
bronquote:Sinds de introductie van de pil is bekend dat deze het risico op veneuze trombose verhoogt. Het absolute risico is laag bij jonge vrouwen (1-3 per 10.000 per jaar), maar doordat de pil wereldwijd veel gebruiksters heeft is dit kleine risico toch relevant.
Pas op. Vanaf nu gaan ze je een wappie noemen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:01 schreef Nattekat het volgende:
Wel weer typisch dat we geheel afhankelijk zijn van het vaccin met verreweg het meeste gezeik.
Van wat ik hoor, is dit een vaccin waar je twee keer echt goed ziek kan worden. Dan ga ik toch ook wel drie keer denken voordat ik zo'n prik haal.
Gelukkig kun je van corona niet ziek worden. Denk dus nog maar goed na.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:01 schreef Nattekat het volgende:
Wel weer typisch dat we geheel afhankelijk zijn van het vaccin met verreweg het meeste gezeik.
Van wat ik hoor, is dit een vaccin waar je twee keer echt goed ziek kan worden. Dan ga ik toch ook wel drie keer denken voordat ik zo'n prik haal.
Zijn er al 400.000 mensen < 60 jaar geprikt met het AZ vaccin?quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:17 schreef Momo het volgende:
5 gevallen van trombose op 400.000 AZ vaccinaties in Nederland tot nu toe
[..]
bron
Tja...
AstraZeneca is belangrijk om het doel van groepsimmuniteit te halen, maar we zijn er niet van 60 tot 70% afhankelijk van.quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:59 schreef Tengano het volgende:
Het ergste is dus dat we volgens mij (ik gok even hoor) voor 60 of 70?% van deze troep afhankelijk zijn. Volgens mij hebben we gewoon niet zoveel andere vaccins. Stoppen met dit spul is eigenlijk een no go. Daarom wilde de Jonge vorige keer ook al gewoon doorprikken toen er al trombose gevallen elders waren geconstateerd.
Voor velen is corona gewoon een mild griepje. Dat vaccin leidt bijna zonder uitzondering tot een paar dagen flink ziek zijn, en dat twee keer. Tegen de tijd dat ik aan de beurt ben, is 80% van Nederland al geweest, dus om corona hoef ik me ook niet echt meer druk te maken.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gelukkig kun je van corona niet ziek worden. Denk dus nog maar goed na.
Corona een mild griepje, maar wel flink ziek zijn van het vaccin, waar baseer je dit op?quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Voor velen is corona gewoon een mild griepje. Dat vaccin leidt bijna zonder uitzondering tot een paar dagen flink ziek zijn, en dat twee keer.
Dat jonge mensen bewezen gemiddeld niet erg ziek worden van het virus zelf, maar wel driedubbel de pineut zijn na een AZ vaccin. Er zijn alternatieven, dus ik hoef geen AZ.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Corona een mild griepje, maar wel flink ziek zijn van het vaccin, waar baseer je dit op?
Bewezen driedubbel de pineut van AZ ja?quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jonge mensen bewezen gemiddeld niet erg ziek worden van het virus zelf, maar wel driedubbel de pineut zijn na een AZ vaccin. Er zijn alternatieven, dus ik hoef geen AZ.
Jonge mensen reageren veel heftiger ja.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bewezen driedubbel de pineut van AZ ja?
Gelukkig worden de meeste er ook niet ziek van, zal je zeggen dat de meeste er niet eens wat van merkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gelukkig kun je van corona niet ziek worden. Denk dus nog maar goed na.
Bron?quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jonge mensen reageren veel heftiger ja.
Klopt maar 1-10% heeft wel echt last hoor, ook jongeren. Maar net hoe je immuunsysteem reageert.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:04 schreef 111210 het volgende:
[..]
Gelukkig worden de meeste er ook niet ziek van, zal je zeggen dat de meeste er niet eens wat van merken
Wie zegt al die dingen tegen je? Ik hoor dit echt nergens.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:05 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Wat me nog het meeste zorgen baart zijn mede Nederlanders die voornamelijk anderen maar blijven pushen om vooral niet na te denken en die prik maar gewoon te nemen.
“Ja je wil toch niet langzaam doodgaan aan zuurstofgebrek?”
Echt egoïsme den top. Schaamteloos. Op termijn een groter gevaar voor de samenleving dan Corona zelf.
Klopt, als je het krijgt is er een kans dat het ernstig is, welke leeftijd ook. Maar die kans is gelukkig kleinquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt maar 1-10% heeft wel echt last hoor, ook jongeren. Maar net hoe je immuunsysteem reageert.
Hoe lang wordt de pil al gebruikt waardoor men deze cijfers heeft en hoe kort pas het Astra Zeneca vaccin???quote:
Nee die gaat het niet worden.quote:
Als je goed ziek van een zwak uitgeschakeld virus wordt, moet je je voorstellen wat het echte virus dan bij je doet.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:01 schreef Nattekat het volgende:
Tering wat een domheid.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je goed ziek van een zwak uitgeschakeld virus wordt, moet je je voorstellen wat het echte virus dan bij je doet.
Op welke bron reageer ik dan?quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En reageer er eens inhoudelijk op? Met een goede bron...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |