Nee maar laatste dag je wil alles zo goed en compleet mogelijk achterlaten je kent het welquote:Op vrijdag 2 april 2021 15:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is niet dat je een verre reis gaat maken ofzo
Je merkte toch wel dat hij veel makkelijker kan liegen dan Ollongren en Jorritsma.quote:
9!quote:Op vrijdag 2 april 2021 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rens gaat viraal
En jij hebt ook al een like
Vrouwen hé.quote:Op vrijdag 2 april 2021 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je merkte toch wel dat hij veel makkelijker kan liegen dan Ollongren en Jorritsma.
Mokerhard gelachen om Jorritsma gisteren. Die trok een bek van 'Hoe ga ik me hier in godsnaam uitlullen'quote:Op vrijdag 2 april 2021 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je merkte toch wel dat hij veel makkelijker kan liegen dan Ollongren en Jorritsma.
Het is ook wel lastig om een beetje geloofwaardig te maken, dat je met zijn drieën precies hetzelfde geheugenverlies hebt.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mokerhard gelachen om Jorritsma gisteren. Die trok een bek van 'Hoe ga ik me hier in godsnaam uitlullen'
Dat lukt mijn maten en mij altijd aardig op een zaterdagavond.quote:Op vrijdag 2 april 2021 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is ook wel lastig om een beetje geloofwaardig te maken, dat je met zijn drieën precies hetzelfde geheugenverlies hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |