abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2021 @ 11:09:50 #26
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_198817145
Bizar dit. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_198817160
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:09 schreef eragon2890 het volgende:
Geef dan AZ weg!!
Helemaal mee eens. Wij kunnen straks al die ongebruikte Astra Zenica vaccins gewoon in de vuilnisbak gooien. Het was een goedkopere maar minder goede oplossing. Ik vind het juist absurd dat wij die niet weggeven aan andere landen.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_198817194
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:09 schreef paulgo het volgende:

[..]

Iedereen die in Engeland wordt gevaccineerd wordt intensief gemonitord daar en juist dat gebeurt bij ons niet
Dat zou inderdaad beter kunnen dan, maar blijkt uit die monitoring dat Astrazeneca troep is die je beter niet kunt gebruiken?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 11:14:09 #29
5428 crew  miss_sly
pi_198817212
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:07 schreef paulgo het volgende:

[..]

Je liegt:

AstraZeneca heeft volgens grote studies een effectiviteit van 60 procent, Janssen claimt een bescherming van 66 procent. Bij Pfizer en Moderna is het ruim 90 procent.
Bron:
https://nos.nl/artikel/2366546-rond-60-procent-effectiviteit-werken-vaccins-astrazeneca-en-janssen-goed-genoeg.html

Maar erger is dat Astra Zenica beduidend meer bijwerkingen heeft:

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/onderzoek-onder-zorgmedewerkers-tweederde-krijgt-griepsymptomen-na-prik-met-astrazeneca~b0641957/

En dit zijn nog relatief lichte symptomen . De trombose klachten zijn veel riskanter. Hoe kan het dat heel veel mensen klagen over enorme hoofdpijn en nog niet onderzocht worden op mogelijke trombose??
Ik wil je dringend aanraden om je toon een beetje te matigen. Ik lieg niet, en sowieso is een dergelijke manier van posten niet constructief voor een discussie.

https://www.nu.nl/285684/(...)belangrijk-zijn.html

Kijk deze even.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198817233
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:10 schreef paulgo het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Wij kunnen straks al die ongebruikte Astra Zenica vaccins gewoon in de vuilnisbak gooien. Het was een goedkopere maar minder goede oplossing. Ik vind het juist absurd dat wij die niet weggeven aan andere landen.
Je blijft doen alsof AZ rommel is. Dan is de discussie hier snel dood toch?
pi_198817283
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:15 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Je blijft doen alsof AZ rommel is. Dan is de discussie hier snel dood toch?
Ik weet dat dat niet klopt, het werkt zelfs in praktijk net zo goed als pfizer, bleek uit onderzoek.

Maar goed om het imago.

Gewoon weggeven.

Goed voor internationale relaties en wij zijn er van af 😌
#WeesGeenWhales
pi_198817293
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:19 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik weet dat dat niet klopt, het werkt zelfs in praktijk net zo goed als pfizer, bleek uit onderzoek.

Maar goed om het imago.

Gewoon weggeven.

verkeerde account @paulgo ?
pi_198817303
quote:

[..]

Maar goed om het imago.

Gewoon weggeven.

Denk dat dat een luxe is die we ons niet kunnen permitteren.
pi_198817390
quote:

[..]

Maar goed om het imago.

Gewoon weggeven.

AstraZenica werkt in de praktijk minder goed dan Pfizer maar is goedkoper. Wel is het zo dat bij grootschalige inenting ook Astrazenica nuttig kan zijn in de bestrijding van de pandemie, maar Pfizer zal meer bescherming bieden zeker bij toekomstige mutaties.

En dan hebben wij het nog niet gehad over alle negatieve berichtgeving dat Astra Zenica meer gevaarlijke bijwerkingen heeft dan Pfizer. Overheden in diverse landen zijn ermee ( tijdelijk)gestopt.
Dus de vaccinatiebereidheid zal helaas kelderen als wij vooral AstraZenica injecties geven
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_198817410
Berichtgeving en geblaat van leken wil niet zeggen dat AZ echt slecht is..
dag
pi_198817433
-knip-

Dit is dus wel een acceptabele toon volgens jou lieve Miss_Sly?

[ Bericht 89% gewijzigd door miss_sly op 02-04-2021 11:36:07 ]
pi_198817490
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:28 schreef Peter het volgende:
Berichtgeving en geblaat van leken wil niet zeggen dat AZ echt slecht is..
Onzin ik zeg alleen dat Pfizer betere resultaten laat zien en ook ons land heeft uit onterechte zuinigheid daar te weinig van ingeslagen.
Over Pfizer zijn ook niet zoveel slechte berichten verschenen, us verhoogt dat de vaccinatiebereidheid
pi_198817524
Maar we geven ze niet weg, ze worden uitgeleend.
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 11:36:27 #39
5428 crew  miss_sly
pi_198817551
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:29 schreef paulgo het volgende:
-knip-

Dit is dus wel een acceptabele toon volgens jou lieve Miss_Sly?
Nee, dat lijkt me duidelijk.
  Moderator vrijdag 2 april 2021 @ 11:37:22 #40
5428 crew  miss_sly
pi_198817563
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Raar dat mijn post wordt verwijderd. Kansloos
Als je er problemen mee hebt, kun je in FB terecht.
pi_198817566
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:32 schreef paulgo het volgende:

[..]

Onzin ik zeg alleen dat Pfizer betere resultaten laat zien en ook ons land heeft uit onterechte zuinigheid daar te weinig van ingeslagen.
Over Pfizer zijn ook niet zoveel slechte berichten verschenen, us verhoogt dat de vaccinatiebereidheid
Half Europa klaagt dat NL veel meer vaccins geleverd krijgt dan hen.
Dat dat komt vanwege leveringsproblemen van AZ en zuinigheid bij inkoop van Pfizer, doet daar niets aan af.
Als Europa moet je allemaal je vaccinatiegraad op peil krijgen. Als de verdeling van eerder geleverde vaccins dan eerder afgesproken dan nu anders moet. En we later op het moment dat ze eigenlijk geleverd zouden worden die vaccins alsnog krijgen. Is er voor mij geen man overboord als we solidair zijn.
NL heeft veel meer vaccins besteld dan we nodig hebben. Op een gegeven moment moeten we die echt gaan weggeven. Dat we nu wat schuiven bij een meevaller is prima te verdedigen.
dag
pi_198817603
Bovendien hebben wij het logistiek niet zo goed voor elkaar dat we 0 voorraad hebben op dit moment.
En kijk je naar wat er aankomt de komende weken, dan zijn zo'n 117 duizend prikken niet schokkend.
dag
  vrijdag 2 april 2021 @ 11:50:29 #43
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_198817791
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Raar dat mijn post wordt verwijderd. Kansloos
fucking raar
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_198818038
https://www.ad.nl/buitenl(...)een-zin-in~a7ab84a2/

Als er ook maar vaccin naar die kutlanden gaat zou dat een grof schandaal zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198818506
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Meer pfizer kopen...
#WeesGeenWhales
pi_198818757
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 12:35 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Meer pfizer kopen...
Is er meer beschikbaar?
pi_198819015
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die luxe, in de vorm van Pfizer vaccins, doneren we liever aan landen die te krenterig waren om zelf Pfizer te bestellen. Onze regenten sluiten hun belastingslaafjes liever nog wat langer in hun mensenstallen op en vaccineren voor de vorm zo nu en dan hier en daar een verdwaalde bejaarde met het minder effectieve Astra Zeneca. Maar nog even volhouden hoor! Samen lockdownen we corona de wereld uit! :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198819034
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:35 schreef Wantie het volgende:
Maar we geven ze niet weg, ze worden uitgeleend.
Net zoals we zogenaamd geld geleend hebben aan Griekenland, dat geld is rechtstreeks in de kas van Franse en Duitse grootbanken verdwenen en dat zien we nooit meer terug...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 2 april 2021 @ 13:26:31 #49
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198819082
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 13:22 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Net zoals we zogenaamd geld geleend hebben aan Griekenland, dat geld is rechtstreeks in de kas van Franse en Duitse grootbanken verdwenen en dat zien we nooit meer terug...
Dit!

Prachtig die EU :r wanstaltig stelletje corrupte ambtenaren :X
pi_198819122
Europa is een gezwel. Keer op keer bewijzen ze dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')