SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Lilian nu aan het woord. Valt me altijd op dat ze nooit een papiertje meeneemt om van op te lezen. Goed geheugen dus
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik weet het wel zekerquote:
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Mooie TTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond isquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hi M1st1gquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:23 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
ja ik had een TT over jou overigens maar ik was te laatquote:
Een gedicht over Maanvis
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-04-2021 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 155 / +155 / +0 / 318 / 387
2. Maanvis / 44 / +27 / +17 / 262 / 304
3. jerney / 36 / +36 / +0 / 154 / 181
4. m1st1g / 32 / +28 / +4 / 179 / 194
5. Dotteke / 27 / +27 / +0 / 177 / 203
6. mario390 / 25 / +23 / +2 / 27 / 62
7. Mrsloveable / 23 / +23 / +0 / 124 / 147
8. aloa / 21 / +21 / +0 / 150 / 155
9. chufi / 20 / +6 / +14 / 106 / 126
10. Straatverlichting / 18 / +16 / +2 / 58 / 71
11. gebrokenglas / 18 / +18 / +0 / 92 / 103
12. ToT / 17 / +17 / +0 / 95 / 107
13. HiDiHo / 15 / +11 / +4 / 72 / 83
14. mazaru / 15 / +14 / +1 / 68 / 77
15. JochemSjakie / 12 / +12 / +0 / 38 / 44
16. PlymouthFury / 10 / +10 / +0 / 28 / 35
17. Fogel / 9 / +8 / +1 / 66 / 77
18. Mickytjuh / 7 / +0 / +7 / 30 / 38
19. Soury / 5 / +5 / +0 / 26 / 28
20. Superbadeendje / 5 / +4 / +1 / 68 / 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oh?quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik had een TT over jou overigens maar ik was te laat![]()
Ik wou als TT: Te laat jippiequote:
Want het duurde bijna een minuutTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik twijfelde of ik Lilian of Mevr zou gebruikenquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wou als TT: Te laat jippie
Want het duurde bijna een minuut![]()
Lilian Maanvis SPquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik Lilian of Mevr zou gebruiken
Een gedicht over Maanvis
Ah oke ;Dquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Van der Staaij... die doet pijn bij Rutte.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Hi Straatverlichtingquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:38 schreef Straatverlichting het volgende:
Van der Staaij... die doet pijn bij Rutte.![]()
![]()
Hai!quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:38 schreef Straatverlichting het volgende:
Van der Staaij... die doet pijn bij Rutte.
* Contra principia negantem disputari non potest *
Oeps.. zelfquote...quote:
Hai!
![]()
Juffrouw Jannie vertelt over dat ze haar kinderen vertelde om niet te liegenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
VernietigendAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
![]()
"Doolhof aan redenaties"
"Woordencircus"
Sylvana heeft een goede tekstschrijver of ze is zelf erg welbespraaktTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee, het woord 'witte man' is nog niet gevallenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, het woord 'witte man' is nog niet gevallen
Wilders lacht.... Dus denk dat het exit Rutte is.
Ik hoop het tenminse wel
Anders zijn we allemaal voor niets zo lang opgebleven.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Is geen pauze, ze gaan nu met hun eigen fracties overleggen over welke moties ze gaan steunenquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:46 schreef m1st1g het volgende:
Alweer een schorsing. Moet je eens proberen in een fabriek om zoveel pauzes te nemen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, het woord 'witte man' is nog niet gevallen![]()
![]()
![]()
Zo zie je nog eens wat van het gebouwAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
huhquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Waar kijk jij dan @HiDiHoTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat is gewoon pauze. Ze hebben net al hun steun toegezegd dus een onnodige tijdsverspilling.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is geen pauze, ze gaan nu met hun eigen fracties overleggen over welke moties ze gaan steunen![]()
Cameraman ging even met de roltrap en gangen doorquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee, ze hoeven in de spreektijd nog niet hun keuze voor de moties toe te zeggenquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is gewoon pauze. Ze hebben net al hun steun toegezegd dus een onnodige tijdsverspilling.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Geloof dat de stemlijsten nu worden klaargemaakt?quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is gewoon pauze. Ze hebben net al hun steun toegezegd dus een onnodige tijdsverspilling.![]()
NPO politiekquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: