Verstappen, Vettel....quote:Op maandag 7 juni 2021 15:52 schreef Starflyer het volgende:
Van oudste naar jongste winnaar dan maar.
Doe maar de laatste vier coureurs die als jongste ooit een F1 wedstrijd wonnen. (Indy 500 uitgezonderd)

2/4quote:

Verstappenquote:Op maandag 7 juni 2021 15:52 schreef Starflyer het volgende:
Van oudste naar jongste winnaar dan maar.
Doe maar de laatste vier coureurs die als jongste ooit een F1 wedstrijd wonnen. (Indy 500 uitgezonderd)

3/4quote:Op maandag 7 juni 2021 15:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Pure gok, de vorige wist ik zeker :
Hamilton, Alonso.

Klopt. Die was 22y 3m 12d toen hij de Amerikaanse Grand Prix won in 1959.quote:

De teamgenoot is goed. Nico Rosberg is fout. Die werd kampioen in de GP2 in 2005. Dat is heel wat jaren eerder dan het jaar waarvan ik de kampioen zoek.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:23 schreef franklop het volgende:
Kampioen Rosberg
Teamgenoot van der garde
Zomaar wat gokjes

Moet 4-elements niet eerst formeel goedkeuren? Zo lullig om mezelf punten toe te kennen. Maargoed:quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:44 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Kom maar door met de nieuwe!

Beiden niet goed (genoeg) :p Maar dan houden we 1 punt aan voor het geheel!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:58 schreef 4-elements het volgende:
Even los van de vraag: ik zou gewoon 1 punt geven voor het totale antwoord. Dat doen we tot nu toe altijd voor elke vraag.
Ilmor staat voor meneer Illien en zijn Motoren, gok ik. De overname moet ik helemaal gokken. Was dat in de tijd dat Mercedes van Sauber naar McLaren ging? Misschien vanwege die overstap (inclusief terugkeer silberpfeile)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |