lokquotequote:Op maandag 26 april 2021 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was op het einde van zijn carrière (1993), die eindigde in 1994. De laatste overwinning van Alboreto was al 9 jaar eerder, in 1985. Noem twee andere coureurs die nog 9 jaar bleven rondrijden na hun laatste overwinning.
Allebei goed. Villeneuve had uiteraard ook gekund.quote:
En dat is.... helemaal juist!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:40 schreef Starflyer het volgende:
2005, geen Bridgestone coureur en maar één overwinning. Doet me denken aan Fisichella in de Renault.
2/3quote:Op maandag 10 mei 2021 11:16 schreef 4-elements het volgende:
Andrea de Cesaris, Piercarlo Ghinzani, Riccardo Patrese.
3/3quote:
Thanks voor de link.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://www.sporcle.com/games/robalem/f1-circuits-from-space
Hoe ver komen jullie? Ik ben een circuit freak en wist ze bijna allemaal. Clermont-ferrand pakte hij qua naam even niet en ik wist het oudste Canada circuit ook niet.
Het hielp soms wel dat de jaartallen van de Grand Prix erbij stonden. Zonder die jaartallen was het lastiger geweest.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nette score hoor!Die van Zuid-Afrika (East London) had ik trouwens ook niet.
Niemand die het jaartal corrigeert dus ik reken hem goed. 1986 was het.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:03 schreef 4-elements het volgende:
Jij hebt zeker ook de link van Starflyer door zitten lezen.![]()
Dus dit zal Alessandro Nannini zijn. Jaar weet ik dan weer niet. 1987?
Ja, Jacarapagua is uiteraard verdwenen voor de Olympische spelen. Ook Riverside is volledig verdwenen, net als uiteraard Ceasars Palace. Wat ik wel gaaf vind is dat Casablanca, Porto en ook de oudste stratenrace in Barcelona nog gewoon te rijden zijn, zij het onherkenbaar. Idem voor een Dallas en Detroit. In Phoenix zijn enkele delen inmiddels bebouwd, maar kun je ook 95% nog gewoon berijden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:24 schreef 4-elements het volgende:
owieso leuk om te zien hoe sommige circuits er nu uit zien op Google Earth. Dat sommigen gewoon totaal zijn verdwenen.
McLaren klopt ja, die ene race die hij daar reed was een podium waard.quote:
Yes, dat zijn ze alle 10quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:54 schreef Doevelaer het volgende:
1. Dallas
2. Las Vegas
3. Watkins Glen
4. Indianapolis
5. Phoenix
6. Riverside
7. Sebring
8. Long Beach
9. Detroit
10. Austin
quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
*Stonden te lang op rood omdat er softwareproblemen waren.
Dit waren 3 goede antwoorden. Op de gok, of toch onthouden, wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 19 mei 2021 21:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Will Stevens, Max Chilton, Roberto Mehri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |