...voor een nieuwe vraagquote:
Indiaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Oké, Lewis Hamilton racete vooralsnog op 33 verschillende circuits in zijn carrière. Op welke 3 won hij nooit?
Edit: ik zie dat het er 4 zijn!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:31 schreef franklop het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Bingo!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
Moet een circuit zijn waar hij in begin carrière reed en daarna van kalender verdween. Dus ergens midden 00's. Magny cours?
McLaren (Coulthard en Räikkönen herinner ik me), Williams (ik herinner me in elk geval Ralf, JV zeker niet), Renault (Alonso).. Eeh, Benetton vast wel met MSC. En de regenzege van Frentzen in '99 met Jordan-Godenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
18 jaar lang vond de GP van Frankrijk op Magny Cours plaats
Maar liefst 8x wist een Ferrari te winnen.
Welke 5 andere teams wisten hier een GP te winnen?
Allemaal goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
McLaren (Coulthard en Räikkönen herinner ik me), Williams (ik herinner me in elk geval Ralf, JV zeker niet), Renault (Alonso).. Eeh, Benetton vast wel met MSC. En de regenzege van Frentzen in '99 met Jordan-Goden. Buiten Benetton ben ik zeker van mijn zaak. Zou zo snel ook geen ander team weten uit die periode..
Je zit in de richtingquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou zeggen 86. (1,3,5,7,19,20,31)
Seizoen moet dan wel 1998 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |