Denk dat dat Lilian is?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:49 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik denk dat liever een goede foto van dat blauwe jurkje zie.
Dat betwijfel ik. Marijnissen is blonder en hij staat aan de interruptiemicrofoon. Het is niet gebruikelijk dat twee leden van dezelfde partij achter elkaar onderbreken.quote:
Dat is Lisa Westerveld.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:49 schreef Document1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:49 schreef Document1 het volgende:
[..]
Bij Arib gaat heel veel met een lolletje of een kwinkslag. Altijd plezierig om aan te horen.quote:
Ik ben ook wel benieuwd wie er een maatpak aanheeft...quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zie eigenlijk alleen maar confectiepakken in de kamer.
Velen worden regelmatig in het pak genaaid, maar dat is toch wat anders.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wie er een maatpak aanheeft...
Rutte? Hoekstra? Dat lijken mij wel de primaire kandidaten.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wie er een maatpak aanheeft...
Rutte heeft maatwerk van Atollini heb ik wel eens gelezen. Hoekstra zal ook wel maatwerk dragen, hij is wat lang slungelig natuurlijk, en als voormalig McKinsey partner had hij daar ook wel budget voor, als kamerlid zal dat wel doorgegaan zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rutte? Hoekstra? Dat lijken mij wel de primaire kandidaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |