quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Tenissen voor je werk en dan nog in je vrije tijd ookquote:Op donderdag 1 april 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Dat je lekker kan tennissen is dan de enige pre.
De rest maakt niet uit hihahoquote:Op donderdag 1 april 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Dat je lekker kan tennissen is dan de enige pre.
Beetje interessant doenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:02 schreef tja77 het volgende:
Wat een kwats over tennis.
Ik tennis ook, maar wat zij uitkraamt slaat nergens op.
Gewoon rammen tegen die bal.
Ik ken wel leuke leraren.quote:
Femke Halsema incoming...quote:Op donderdag 1 april 2021 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Wat een ontzettende kutstem heeft hij zeg. Ook jammer dat zijn boven- en ondergebit aan elkaar vastgelijmd zit.
Oh hou op.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 20:05 schreef tja77 het volgende:
Ik heb hier nog wel een kind in de aanbieding voor je.
WAAAJOOOWWWWWWquote:Op donderdag 1 april 2021 20:05 schreef tja77 het volgende:
Ik heb hier nog wel een kind in de aanbieding voor je.
Ik zag er het getal 12 in...quote:Op donderdag 1 april 2021 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Wat is dat ook al weer voor een teken dat zij op haar onderarm heeft staan? Toch een sterrenbeeld?
Ja, wel fijn leugens en bedrogquote:Op donderdag 1 april 2021 20:04 schreef KennyPowers het volgende:
Politiek is mensen verbinden
Ik heb het gezien vandaag
Ik ga opletten!quote:Op donderdag 1 april 2021 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het is iets dat ik ken maar nu vergeten ben.
Ik zeg meestal gewoon handkarren.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:09 schreef KennyPowers het volgende:
Wandelen is echt zo'n hobby die je verzint
Zeg ik ook altijd ipv FOK!ken
Zitten soms wel lekker dames tussen die les geven hoor. Lekker fit en gebruind, mooi stel benen eronderquote:Op donderdag 1 april 2021 20:08 schreef Nine. het volgende:
Tennisleraren zijn toch van die lieden die niet goed genoeg zijn om prof te worden?
Sterrenbeeld Leeuw wellichtquote:Op donderdag 1 april 2021 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het is iets dat ik ken maar nu vergeten ben.
Hoe merk je dat? Serieuze vraag.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel eens met dame die liever date met iemand wiens ouders nog bij elkaar zijn. Mijn ervaring is dat je dit echt merkt
Dominant grietje vs stille pipo. Gaat nergens over.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:11 schreef Revanches het volgende:
Zij stelt alle vragen. Hij bijna niks.
Het symbool voor Saturnus! https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Saturnus_(planeet)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |