SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt dus je aussies op VINTED zetten...quote:Op donderdag 1 april 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
oh en iets anders vreemds![]()
Oh en hakken ook
Functie elders.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Positie voor Rutte wordt wel lastig, denk ik.
Ik ben lid van een coöperatiequote:Op donderdag 1 april 2021 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
Energie moet je sowieso niet van een maatschappij afnemen.
Het beste is twee reuzehamsters nemen en die dan in shifts in een groot looprad laten rennen
Je moet ook je jaarverbruik invoeren. Neem ik aan. Niet de meterstandenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
nou ik voer het dus in op de site
boven meter is dag en onder meter dal
krijg k dit als resultaat :
geschat maandbedrag vanaf ¤ 473,89
Ruikt het toevallig nog naar verlopen wiet in je nieuwe appartement?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
nou ik voer het dus in op de site
boven meter is dag en onder meter dal
krijg k dit als resultaat :
geschat maandbedrag vanaf ¤ 473,89
ah.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ook je jaarverbruik invoeren. Neem ik aan. Niet de meterstanden
hing een vreemde geur wel jaquote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ruikt het toevallig nog naar verlopen wiet in je nieuwe appartement?
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg vandaag "vervelende" post. De oproep voor Sjefke voor de jaarlijkse vaccinatie![]()
Gezamenlijk honderd reuzehamsters aanschaffen. Slimquote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben lid van een coöperatiewas behoorlijk goedkoper
Weet ik zo niet. Volgens mij gewoon de jaarlijkse verplichte shit...quote:
Misschien wil ze wel gewoon wat 'extra inkomsten' genererenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag "vervelende" post. De oproep voor Sjefke voor de jaarlijkse vaccinatie![]()
Jezus dan nog, sodeknetters.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]Het mooiste vind ik nog dat jij gelijk weet wat er misgegaan is
Ja, ze had het even daarvoor over de twee meterstandenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]Het mooiste vind ik nog dat jij gelijk weet wat er misgegaan is
Welke zei jij nou niet te doen? green choice?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ruikt het toevallig nog naar verlopen wiet in je nieuwe appartement?
Die wel, maar die budgetstroomboeren niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke zei jij nou niet te doen? green choice?
Welke? Die milnium bakjes?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Kipsatė uit de oven van Appie was niet echt lekker.
Zet dat in het kipsatetopic neerquote:Op donderdag 1 april 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Kipsatė uit de oven van Appie was niet echt lekker.
Klinkt als een lekker topicquote:Op donderdag 1 april 2021 18:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zet dat in het kipsatetopic neer
Die heb ik al lang niet meer voorbij zien komen trouwens.
Daar moet ook wel een kuub satésaus bijquote:
Mja, maar ik vond de smaak al niet lekkerquote:Op donderdag 1 april 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet ook wel een kuub satésaus bij
budget energiequote:Op donderdag 1 april 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke zei jij nou niet te doen? green choice?
Is volgens mij ook dijfilet ipv borstfiletquote:Op donderdag 1 april 2021 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar ik vond de smaak al niet lekker
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
Hoeveel brabo's zitten er wel niet in de kamer nu man
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
ssssssssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 1 april 2021 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Als ik later groot ben wil ik ook zo'n boom in mijn achtertuin. Met een roze Japanse kers en een magnolia.quote:
Nee zodat ik weet welke die bedoeld, heb die een tijdje terug ook wel eens op maar ook niet heel erg denderend.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilt het alsnog zelf proberen?
Ik maak het de volgende keer weer gewoon zelfquote:Op donderdag 1 april 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zodat ik weet welke die bedoeld, heb die een tijdje terug ook wel eens op maar ook niet heel erg denderend.
Die kipspiesjes van de gourmetcollectie zijn wel goed te doenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
En die van die kipwinkel wil ik ook nog wel eens proberen.
Als ik nu zou gaan wordt ik waarschijnlijk om een uur of 10 weer wakker en lig ik daarna wakker tot een uur of half 6 dus niet echt een optiequote:Op donderdag 1 april 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal een beetje een kwiwi van binnen![]()
Wat zitten die bosuitjes feestelijk verpakt!quote:Op donderdag 1 april 2021 18:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga eten bij ouders van een goede vriend en ik kom thuis met:
[ afbeelding ]![]()
Dohhh lieverds!quote:Op donderdag 1 april 2021 18:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga eten bij ouders van een goede vriend en ik kom thuis met:
[ afbeelding ]![]()
#Jesuiskwiwiquote:Op donderdag 1 april 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja zijn moeder is sowieso altijd zo lief voor me, ik kreeg met kerst ook een klein kerstpakketje van haar.quote:
Haha zijn witte tulpen.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zitten die bosuitjes feestelijk verpakt!
Ze wil je als schoondochterquote:Op donderdag 1 april 2021 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zijn moeder is sowieso altijd zo lief voor me, ik kreeg met kerst ook een klein kerstpakketje van haar.En ik krijg standaard nu een geurkaars als ik daar ben, nu dus twee.
Ik hoop niet dat ze dat denken maar denk het niet haha. Ze weten ook wel dat ik een vriend heb.quote:
Iemand wil je als schoondochterquote:Op donderdag 1 april 2021 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zijn moeder is sowieso altijd zo lief voor me, ik kreeg met kerst ook een klein kerstpakketje van haar.En ik krijg standaard nu een geurkaars als ik daar ben, nu dus twee.
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iemand wil je als schoondochter
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze dat denken maar denk het niet haha. Ze weten ook wel dat ik een vriend heb.
Je kan altijd hopenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze dat denken maar denk het niet haha. Ze weten ook wel dat ik een vriend heb.
Wij hadden vroeger zo'n boom in de tuin. Lag altijd door de roze blaadjes te rollenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Einde spam.
Alles kan kapotquote:Op donderdag 1 april 2021 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik heb ook helemaal geen interesse in hem behalve goede vrienden zijn dan.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger zo'n boom in de tuin. Lag altijd door de roze blaadjes te rollen
Als ik nou kinderen had en die hadden vrienden had ik als ouder waarschijnlijk precies hetzelfde gedaanquote:Op donderdag 1 april 2021 19:04 schreef Amarantha het volgende:
Ze vinden zijn goede vrienden gewoon leuk om te ontmoeten en mee te laten eten (alleen ben ik nog de enige die daar komt van zijn vrienden) en ze zijn volgens mij ook zo lief voor mij omdat ik geen moeder meer heb. Daarom nodigen ze mij ook wel eens uit met kerst, pasen enz.
Voorheen kwam een andere goede vriend vaak mee maar sinds hij in elkaar is gemept (inmiddels 1,5 jaar geleden) komt hij bijna nergens meer dus daar ook niet. Best wel sad.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik nou kinderen had en die hadden vrienden had ik als ouder waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan
Ik blijf bij mijn standpunt.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:04 schreef Amarantha het volgende:
Ze vinden zijn goede vrienden gewoon leuk om te ontmoeten en mee te laten eten (alleen ben ik nog de enige die daar komt van zijn vrienden) en ze zijn volgens mij ook zo lief voor mij omdat ik geen moeder meer heb. Daarom nodigen ze mij ook wel eens uit met kerst, pasen enz.
Het is ook wel eens door mijn hoofd gegaan maar aan de andere kant kunnen vrouwen en mannen ook prima vrienden zijn.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voorheen kwam een andere goede vriend vaak mee maar sinds hij in elkaar is gemept (inmiddels 1,5 jaar geleden) komt hij bijna nergens meer dus daar ook niet. Best wel sad.
Ik zocht hem nog wel eens op maar hij laat uit zichzelf niks meer horenquote:
Zekerquote:Op donderdag 1 april 2021 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is ook wel eens door mijn hoofd gegaan maar aan de andere kant kunnen vrouwen en mannen ook prima vrienden zijn.
Ik heb significant meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke. Toen ik nog een stuk jonger was vond men het vooral ongelofelijk dat dat vrienden waren... Neeeeee dat kķn niet... men wist het zeker dat 'ze' dan wat met elkaar hadden. Nou niet dus.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is ook wel eens door mijn hoofd gegaan maar aan de andere kant kunnen vrouwen en mannen ook prima vrienden zijn.
Bij mij is het denk ik ook 75% mannen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb significant meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke. Toen ik nog een stuk jonger was vond men het vooral ongelofelijk dat dat vrienden waren... Neeeeee dat kķn niet... men wist het zeker dat 'ze' dan wat met elkaar hadden. Nou niet dus.
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zocht hem nog wel eens op maar hij laat uit zichzelf niks meer horenen hij schijnt een coronawappie geworden te zijn naja laat ook maar dan.
Ja godzijdank is mijn vader dat niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]Dat zou ik ook niet trekken. Lijkt mij trouwens ook kut als je partner/ouders/broers/zussen whatever wappie zijn
Same. Ik vind vrouwen vaak zo a-relaxtquote:Op donderdag 1 april 2021 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Kan mijn vriendinnen wel op 1 hand tellen iig.
Hele avond over make-up enz praten.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Same. Ik vind vrouwen vaak zo a-relaxtAltijd gezeik over hoe wat waar wie wanneer en die zei dit en toen dat en ik dacht.... pfffff geen zin in
Ik heb best een paar vriendinnen maar die doen dat gelukkig nietquote:Op donderdag 1 april 2021 19:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hele avond over make-up enz praten.
Ja de meiden waar ik mee om ga gelukkig ook niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb best een paar vriendinnen maar die doen dat gelukkig niet
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik wilde verse slagroom maken voor in m'n chocomel. Maar nu zit ik de slagroom gewoon uit de kom te eten
Dat zijn dan waarschijnlijk ook de types waar ik wel vriendinnen mee kan zijnquote:Op donderdag 1 april 2021 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb best een paar vriendinnen maar die doen dat gelukkig niet
Heb dat ook wel. De paar vriendinnen die ik heb zijn meer mannen wat gesprekken betreft. En m'n homo vriend is m'n gossip partnerquote:Op donderdag 1 april 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Same. Ik vind vrouwen vaak zo a-relaxtAltijd gezeik over hoe wat waar wie wanneer en die zei dit en toen dat en ik dacht.... pfffff geen zin in
Ik heb slagroom... en chocomel....quote:Op donderdag 1 april 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik wilde verse slagroom maken voor in m'n chocomel. Maar nu zit ik de slagroom gewoon uit de kom te eten
Nee daar begin ik ook niet aan, mooi met de mixerquote:Op donderdag 1 april 2021 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb één keer slagroom met de hand proberen kloppen. Was geen succes
Het erge is dat ik gewoon even hard meedoequote:Op donderdag 1 april 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je wat je ook met slagroom kunt doenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Taart maken?quote:Op donderdag 1 april 2021 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je wat je ook met slagroom kunt doen
Ik ben altijd erg goed op de hoogte van roddelsquote:Op donderdag 1 april 2021 19:21 schreef Amarantha het volgende:
Oh roddelen kan ik ook wel met mannen hoor haha. Heb soms gevoel dat mijn mannelijke vrienden grotere roddeltantes zijn dan de vrouwen tbh.
Kijk heb je het al.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg goed op de hoogte van roddels
Die heb ik nietquote:Op donderdag 1 april 2021 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee daar begin ik ook niet aan, mooi met de mixer
Ik kan dat van homo's wel beter hebben dan van vrouwenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Beste vriend is een kerel. Maar valt op andere kerels. En die kan ook best vals zijn
Vertel eens een goede FOK! roddel?quote:Op donderdag 1 april 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg goed op de hoogte van roddels
Neeeee, dit heet gewoon goed geīnformeerd zijnquote:Op donderdag 1 april 2021 19:21 schreef Amarantha het volgende:
Oh roddelen kan ik ook wel met mannen hoor haha. Heb soms gevoel dat mijn mannelijke vrienden grotere roddeltantes zijn dan de vrouwen tbh.
Wow zelfs ik heb een mixer (oke maar 1x gebruikt maar toch).quote:
Vinden mensen van mij ook, maar waarom is me een raadsel want ik kan m'n mond niet houdenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen vinden mij betrouwbaar en vertrouwen me daarom veel toe
Ik heb weer andere dingen. Een gasmasker bijvoorbeeld. Maar daar kun je geen slagroom mee makenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow zelfs ik heb een mixer (oke maar 1x gebruikt maar toch).
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vinden mensen van mij ook, maar waarom is me een raadsel want ik kan m'n mond niet houden
Altijd handig inderdaad, een gasmasker. Om uien te snijden bijvoorbeeldquote:Op donderdag 1 april 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weer andere dingen. Een gasmasker bijvoorbeeld. Maar daar kun je geen slagroom mee maken
Ik heb een garde. Maar daar heb ik twintig minuten mee staan kloppen en toen had ik nog vloeibare roomquote:Op donderdag 1 april 2021 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
Je kunt toch gewoon een vork gebruiken @:Buda
Had je wel koude room in een koude kom? Dat helpt.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een garde. Maar daar heb ik twintig minuten mee staan kloppen en toen had ik nog vloeibare room
Je kunt ‘m ook opzetten als je een gerrie moet doen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Altijd handig inderdaad, een gasmasker. Om uien te snijden bijvoorbeeld
Maar mijn gerries ruiken naar roosjes..quote:Op donderdag 1 april 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ‘m ook opzetten als je een gerrie moet doen.
De room kwam uit de koelkast. Maar de kom was niet koudquote:Op donderdag 1 april 2021 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je wel koude room in een koude kom? Dat helpt.
Kwiwi’s poepen toch niet?quote:Op donderdag 1 april 2021 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar mijn gerries ruiken naar roosjes..
Harder kloppen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een garde. Maar daar heb ik twintig minuten mee staan kloppen en toen had ik nog vloeibare room
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Harder kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neeee weer dat liedje in m'n hoofd nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn dementerende oma dacht ooit dat kiwi's rotte appels waren. Bedankt hequote:Op donderdag 1 april 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Watquote:Op donderdag 1 april 2021 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn dementerende oma dacht ooit dat kiwi's rotte appels waren. Bedankt he![]()
Ze woonde tijdelijk bij ons in. Ma had speciaal voor pa kiwis gekocht want dat vond hij lekker bij thuiskomst na zijn werk. Maar hij kon de kiwis niet meer vinden en vroeg dus waar die waren. Zei Oma, die appels?? die heb ik weggegooid want de haren stonden er op..quote:
Whehehequote:Op donderdag 1 april 2021 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze woonde tijdelijk bij ons in. Ma had speciaal voor pa kiwis gekocht want dat vond hij lekker bij thuiskomst na zijn werk. Maar hij kon de kiwis niet meer vinden en vroeg dus waar die waren. Zei Oma, die appels?? die heb ik weggegooid want de haren stonden er op..![]()
Ik ken iemand uit Nieuw-Zeeland en die eet kiwi's met schilquote:Op donderdag 1 april 2021 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn dementerende oma dacht ooit dat kiwi's rotte appels waren. Bedankt he![]()
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Busted, ik ben een gehaktbal vermomd als kwiwi
Blegh, het idee alleen al..quote:Op donderdag 1 april 2021 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit Nieuw-Zeeland en die eet kiwi's met schil
Vorige week laatste sneeuw gehad in de bergen. Maar kan volgende week wel weer eens opnieuw gaan sneeuwen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sneeuwt het nog steeds in der Schweiz?
Gepofte kastanjes moet je ook niet met schil opeten denkende dat het chocolade isquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gepofte kastanjes moet je ook niet met schil opeten denkende dat het chocolade is
Eigenlijk mag je UI niet meerquote:Op donderdag 1 april 2021 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vorige week laatste sneeuw gehad in de bergen. Maar kan volgende week wel weer eens opnieuw gaan sneeuwen.
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Harder kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb als een gek staan kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voelde me een debiel toen ik na 20 minuten nog een plasje room had![]()
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Busted, ik ben een gehaktbal vermomd als kwiwi
Uur diner pauzequote:Op donderdag 1 april 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ooh, het debat is geschorst.Even vlug boodschappen doen.
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakkenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
En voelde me een debiel toen ik na 20 minuten nog een plasje room had
Voor komende week is er in NL ook sneeuw voorspeldquote:Op donderdag 1 april 2021 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vorige week laatste sneeuw gehad in de bergen. Maar kan volgende week wel weer eens opnieuw gaan sneeuwen.
Moeten ze de visjes nog vangen?quote:
Maar je hebt een uur geleden ofzo al besteld?quote:
Net als miljardmiljoen anderen waarschijnlijk, hoezo?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je hebt een uur geleden ofzo al besteld?
het is er nuquote:Op donderdag 1 april 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je hebt een uur geleden ofzo al besteld?
Is dat nu nog bezig?quote:Op donderdag 1 april 2021 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ooh, het debat is geschorst.Even vlug boodschappen doen.
Ja eens, al tijden nauwelijks goede films gezien.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
Godzilla vs. Kong
Waarom worden er geen normale films meer gemaakt?
En dat je tot de reclame moest wachten om naar de wc te gaan en snacks te pakken en dan hopen dat je op tijd terug wasquote:Op donderdag 1 april 2021 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Soms denk ik dat teveel keuze een vloek is. Ik zit net een half uur door Netflix te scrollen en vind niks om te kijken dus blijf maar een beetje scrollen. Vroeger had je wat.. twee keuzes aan films op een avond op tv en daar koos je er dan maar eentje van.
Goede oude tijdquote:Op donderdag 1 april 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat je tot de reclame moest wachten om naar de wc te gaan en snacks te pakken en dan hopen dat je op tijd terug was
Ja echt hčquote:Op donderdag 1 april 2021 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Soms denk ik dat teveel keuze een vloek is. Ik zit net een half uur door Netflix te scrollen en vind niks om te kijken dus blijf maar een beetje scrollen. Vroeger had je wat.. twee keuzes aan films op een avond op tv en daar koos je er dan maar eentje van.
Alles is tegenwoordig of over de top. Met superhelden etc. Of het is de zoveelste remake of rebootquote:Op donderdag 1 april 2021 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Welke serie is dat?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja eens, al tijden nauwelijks goede films gezien.
Ga straks wel weer op Prime die Maffia serie kijken, fakking spannend ineens (na 3-4 saaie episodes).
Neee nee nee... Wij gingen vroeger een tijd afspreken om te verzamelen, daarna fietsten we naar de videotheek.. daar hing je dan ook minsten een half uur rond om met elkaar te bespreken welke film je ging kijken. Stiekem keek je natuurlijk ook even bij de afdeling waar je van de eigenaar niet mocht kijkenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:10 schreef kwiwi het volgende:
McMafia.quote:
Die aap had ik wel zonder gekund, maar Godzillaquote:Op donderdag 1 april 2021 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
Godzilla vs. Kong
Waarom worden er geen normale films meer gemaakt?
Echt, hebben wij exact dezelfde jeugd gehad ofzo?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neee nee nee... Wij gingen vroeger een tijd afspreken om te verzamelen, daarna fietsten we naar de videotheek.. daar hing je dan ook minsten een half uur rond om met elkaar te bespreken welke film je ging kijken. Stiekem keek je natuurlijk ook even bij de afdeling waar je van de eigenaar niet mocht kijkenDan ging je vervolgens nog discussiëren welke film het nou moest worden want je was het nooit met elkaar eens. Nou ein-de-lijk iets uitgezocht. Hup op de fiets weer naar het huis van iemand fietsen die geregeld had met ouders dat er een film gekeken kon worden. Ding erin.... moest je natuurlijk eerst de band weer terug spoelen en dan kon je uiteindelijk een film kijken
![]()
Kostte ook eeuwen de tijd voordat je zo ver was
Precies ditquote:Op donderdag 1 april 2021 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt, hebben wij exact dezelfde jeugd gehad ofzo?
Zo ging dat precies ja.
En je had geen internet en geen info dus ging je vaak uit van de filmcover en dan kon het wel tegenvallen. Maar je had 5 gulden betaald dus afkijken zou je!
Maar je eisen waren ook anders. Je was overal van onder de indruk.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo ging dat precies ja.
En je had geen internet en geen info dus ging je vaak uit van de filmcover en dan kon het wel tegenvallen. Maar je had 5 gulden betaald dus afkijken zou je!
Daarom altijd de 5 films voor een tientje.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo ging dat precies ja.
Ik kon het weer niet laten om wat bij de koffie mee te nemen bij AHquote:Op donderdag 1 april 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Shit teveel slagroom gegeten, nu heb ik buikpijn
Deze taferelen was ik al helemaal vergeten, maar inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neee nee nee... Wij gingen vroeger een tijd afspreken om te verzamelen, daarna fietsten we naar de videotheek.. daar hing je dan ook minsten een half uur rond om met elkaar te bespreken welke film je ging kijken. Stiekem keek je natuurlijk ook even bij de afdeling waar je van de eigenaar niet mocht kijkenDan ging je vervolgens nog discussiëren welke film het nou moest worden want je was het nooit met elkaar eens. Nou ein-de-lijk iets uitgezocht. Hup op de fiets weer naar het huis van iemand fietsen die geregeld had met ouders dat er een film gekeken kon worden. Ding erin.... moest je natuurlijk eerst de band weer terug spoelen en dan kon je uiteindelijk een film kijken
![]()
Welke telefoonquote:Op donderdag 1 april 2021 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je eisen waren ook anders. Je was overal van onder de indruk.
En je liep ondertussen niet te kutten met je telefoon.
Of als je van tevoren al had bepaald welke film het zou worden maar die dan uitgeleend bleek te zijn bij de videotheekquote:Op donderdag 1 april 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
![]()
Dat hadden wij nietquote:Op donderdag 1 april 2021 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom altijd de 5 films voor een tientje.Ok, ouwe meuk, maar dat boeide niet, want meer keuze was er niet.
Geen hype vooraf ook, want 'zin in een film' en wat er lag, lag er.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Frustrerendquote:Op donderdag 1 april 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of als je van tevoren al had bepaald welke film het zou worden maar die dan uitgeleend bleek te zijn bij de videotheek
Of terug moeten gaan omdat de band naar de klote was.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of als je van tevoren al had bepaald welke film het zou worden maar die dan uitgeleend bleek te zijn bij de videotheek
Echt zoveel verschrikkelijke horror gezien daardoor.quote:
Ja hoor, als ik een film ga kijken dat gaat de laptop dicht en blijft de telefoon in de broekquote:Op donderdag 1 april 2021 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja totaal niet afgeleid een film kijken. Kunnen we dat nog tegenwoordig?
Nu zou ik in een videotheek eerst alle titels op imdb opzoeken voor de reviewsquote:Op donderdag 1 april 2021 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden dat met House 1 ,2, 3, 4 en weet ik het allemaal.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet nog wel dat we dan faces of death gingen kijken, dat was natuurlijk donders stoer.
Had een of andere gladiool iets over de film opgenomen ofzo.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of terug moeten gaan omdat de band naar de klote was.
Ik niet als ik alleen ben. Alleen als ik samen met iemand een film kijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben wel eens een meter pornofilm geplakt in een familiefilm.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of terug moeten gaan omdat de band naar de klote was.
Zet ik het geluid uit en leg ik de telefoon ergens anders, worden mensen pissig omdat ik niet opneem of terug-app. Ga weg joh. Had ik laatst in bad ook. Ik lig er goed en wel in: PING. PING PING PING. Iets in de groepsapp.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Bizar eigenlijk hoe gierend snel die hele sector is verdwenen. Begin van de 00s probeerden ze nog redden wat er te redden viel door ook dvd's te gaan verhuren maar daarna was het vrij snel gedaan.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Toen ik in Papendrecht woonde had je nog een videoland-automaat. Kon je een film uit de muur trekken
Als de film interessant genoeg is.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje tape over de beveiliging heen.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had een of andere gladiool iets over de film opgenomen ofzo.
En dat je als klein grut ook gewoon de 16+ actiefilms meekreegquote:Op donderdag 1 april 2021 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hadden dat met House 1 ,2, 3, 4 en weet ik het allemaal.
Vooral veel horror deden we
Jup, net als cd-winkels. Vroeger had je overal een Free Record Shop. Zelfs op het stationquote:Op donderdag 1 april 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk hoe gierend snel die hele sector is verdwenen. Begin van de 00s probeerden ze nog redden wat er te redden viel door ook dvd's te gaan verhuren maar daarna was het vrij snel gedaan.
Zero fucks, wa staat bij mij standaard op stil. Heb je ergens haast mee? Bellen of sms'en.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zet ik het geluid uit en leg ik de telefoon ergens anders, worden mensen pissig omdat ik niet opneem of terug-app. Ga weg joh. Had ik laatst in bad ook. Ik lig er goed en wel in: PING. PING PING PING. Iets in de groepsapp.
Hadden we hier in het dorp ook en ernaast een automaat met bier. Na het stappen trokken we die nog weleens leeg.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Toen ik in Papendrecht woonde had je nog een videoland-automaat. Kon je een film uit de muur trekken
Ik vind het best jammer. Vooral omdat niet alles te streamen is en je dan dus eigenlijk weer moet gaan downloaden als je een bepaalde film graag wilt zien.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk hoe gierend snel die hele sector is verdwenen. Begin van de 00s probeerden ze nog redden wat er te redden viel door ook dvd's te gaan verhuren maar daarna was het vrij snel gedaan.
Bij ons had je de riksbioscoop. Kon je voor 2.50 naar de 'net uitgerangeerde' films (voordat ze zeg maar op video kwamen) daar heb ik ook dankbaar gebruik van gemaakt.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
En woensdagmiddag was fimmiddag bij de jeugdsoos.
Hadden dan allemaal banken staan en bijna geen licht een een beamer. En dan vozen met een meisje op de bank.
Ja nu je het zegt..quote:Op donderdag 1 april 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, net als cd-winkels. Vroeger had je overal een Free Record Shop. Zelfs op het station
Genoeg mensen kennen om in een groepsapp te zittenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zet ik het geluid uit en leg ik de telefoon ergens anders, worden mensen pissig omdat ik niet opneem of terug-app. Ga weg joh. Had ik laatst in bad ook. Ik lig er goed en wel in: PING. PING PING PING. Iets in de groepsapp.
Ja.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat je als klein grut ook gewoon de 16+ actiefilms meekreeg
quote:Op donderdag 1 april 2021 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het best jammer. Vooral omdat niet alles te streamen is en je dan dus eigenlijk weer moet gaan downloaden als je een bepaalde film graag wilt zien.
Is dat je eigen idee dat mensen pissig worden of bedenk je dat zelf.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In die periode dat de FRS en van Leest allemaal van die frankenstein winkels waren met het assortiment en de bebording van beiden winkels bij elkaar heb ik nog wel aardig wat voordelige cd's en films gekochtquote:Op donderdag 1 april 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, net als cd-winkels. Vroeger had je overal een Free Record Shop. Zelfs op het station
Ja dus dan zet ik het geluid uit als ik een film kijk, ook niet goed.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zero fucks, wa staat bij mij standaard op stil. Heb je ergens haast mee? Bellen of sms'en.
Dit heb ik ook, altijd op stil. Anders ben ik helemaal snel afgeleid.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zero fucks, wa staat bij mij standaard op stil. Heb je ergens haast mee? Bellen of sms'en.
quote:Op donderdag 1 april 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt..Ik was altijd zo blij als er weer een nieuwe boyband cd uitkwam, gelijk naar de free record shop
In het tussenuur luisteren. Chagrijnige verkopers. Maar vriendin van me gaf al haar geld van de folderwijk daar uit dus zij mocht wel eerst luisteren.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt..Ik was altijd zo blij als er weer een nieuwe boyband cd uitkwam, gelijk naar de free record shop
Ik vond van Leest echt 100 keer beter dan FRSquote:Op donderdag 1 april 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In die periode dat de FRS en van Leest allemaal van die frankenstein winkels waren met het assortiment en de bebording van beiden winkels bij elkaar heb ik nog wel aardig wat voordelige cd's en films gekocht
Dat was eigenlijk nooit echt een issue inderdaad. Maar goed op mijn 14 liep ik ook al halve liters te zuipen. ID... neuh die heb ik niet... Wanneer ben je geboren dan... ff 2 jaar er aftrekken en ok.... dan mag je naar binnen.....quote:Op donderdag 1 april 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat je als klein grut ook gewoon de 16+ actiefilms meekreeg
Daarom koop ik ook gewoon de films die ik goed vind op blu-ray, zodat als ik er een keertje plotseling zin in heb om het te kijken ik niet hoef te zoeken of die ergens op een streamingdienst staat of moet gaan downloaden.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het best jammer. Vooral omdat niet alles te streamen is en je dan dus eigenlijk weer moet gaan downloaden als je een bepaalde film graag wilt zien.
quote:Op donderdag 1 april 2021 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nou ben benieuwd naar het vervolg van het debat...
Joh, hun probleem. De meeste dingen kunnen echt wel een uur of twee/drie wachten hoor. Beetje opvoeden die lui.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dus dan zet ik het geluid uit als ik een film kijk, ook niet goed.
Ik heb iemand gehad die pissig werd. Die voelde zich kut en had behoefte aan een vriendin en ik nam weer eens niet op.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat je eigen idee dat mensen pissig worden of bedenk je dat zelf.
Kan me niet voorstellen dat daar iemand pissig van zou worden.
Ik vind dat icoontje af en toe al irritant.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, altijd op stil. Anders ben ik helemaal snel afgeleid.
Dus voor die vriendin moet je 24/7 beschikbaar zijn?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb iemand gehad die pissig werd. Die voelde zich kut en had behoefte aan een vriendin en ik nam weer eens niet op.
Is sowieso lastige vriendschap, nog steeds niet uitgesproken.
Ja dat was niet moeilijk. Maar lag er wel aan hoe je eruit zag.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk nooit echt een issue inderdaad. Maar goed op mijn 14 liep ik ook al halve liters te zuipen. ID... neuh die heb ik niet... Wanneer ben je geboren dan... ff 2 jaar er aftrekken en ok.... dan mag je naar binnen.....
Heb ik ook uit. Ik heb iedereen op mutequote:Op donderdag 1 april 2021 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dat icoontje af en toe al irritant.
Dat zijn geen vrienden maar patiënten in mijn ogen.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb iemand gehad die pissig werd. Die voelde zich kut en had behoefte aan een vriendin en ik nam weer eens niet op.
Ik ben sowieso slecht bereikbaar, app ook niet altijd terug, of niet heel snel, dus snap het ook wel als je iemand nodig hebtquote:Op donderdag 1 april 2021 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus voor die vriendin moet je 24/7 beschikbaar zijn?
Mweh, er zit wel een verschil tussen bewust negeren en gewoon nog niet gelezen hebben wmb. X tijd na ontvangen iets zien en een "oh, ik lees het nu pas, blablabla" moet ook gewoon geaccepteerd worden hoor. Iets met leven en hebben.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn 14e ook gewoon breezers en smirnoff ice mee in de supermarktquote:Op donderdag 1 april 2021 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk nooit echt een issue inderdaad. Maar goed op mijn 14 liep ik ook al halve liters te zuipen. ID... neuh die heb ik niet... Wanneer ben je geboren dan... ff 2 jaar er aftrekken en ok.... dan mag je naar binnen.....
Hier in het winkelcentrum werkte een uber relaxte verkoper. Ik kocht ooit een CD van Black Crowes, zei hij.VOlgens mij ligt er in de bak een dubbelaar voor 1 euro meer. Heb je gelijk 2 cd'squote:Op donderdag 1 april 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Van Leest. Jeetje, die naam was ik helemaal vergeten
quote:Op donderdag 1 april 2021 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie-ik-zit-vol-post in 3, 2, 1, ...
Zo'n vriendin heb ik ook. Was die kut der ID vergeten bij een festival.... Die is ver over de 30. Zegt die gast 'hoe oud ben jij' zij 17'... mocht ze er bijna niet meer inquote:Op donderdag 1 april 2021 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was niet moeilijk. Maar lag er wel aan hoe je eruit zag.
Bij ons was altijd een griet mee, die was echt petit en kwam op haar 20ste soms nog niet zomaar binnen
Da's geen flex met jouw leeftijd hoor.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn 14e ook gewoon breezers en smirnoff ice mee in de supermarkt
quote:Op donderdag 1 april 2021 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo'n vriendin heb ik ook. Was die kut der ID vergeten bij een festival.... Die is ver over de 30. Zegt die gast 'hoe oud ben jij' zij 17'... mocht ze er bijna niet meer in![]()
Dat kon in de vorige eeuw ook veel makkelijker hoor..quote:Op donderdag 1 april 2021 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom niet, dat maakte toen geen fuck uit.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik mijn id moest laten zien voor alcohol was op mijn 25e.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kon in de vorige eeuw ook veel makkelijker hoor..
Ja ik had je gewaarschuwd, maar luisteren ho maarquote:
Ik nog nooit. Ja. Mijn baard helpt daarin ook welquote:Op donderdag 1 april 2021 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik mijn id moest laten zien voor alcohol was op mijn 25e.
Puberdrankjes gatekeepen.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja waarom niet, dat maakte toen geen fuck uit.
Maar was dat dan voor je zusje ofzo?
In die tijd hockeyde ik ook dus zal het wel gewoon zelf gezopen hebbenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja waarom niet, dat maakte toen geen fuck uit.
Maar was dat dan voor je zusje ofzo?
Ik heb geen idee.... vroeger kreeg je inderdaad alles mee.... toen het moest zag ik er kennelijk al zo verlopen uit dat ze het niet meer vragenquote:Op donderdag 1 april 2021 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja ik heb er gewoon niet altijd zin in of energie voor. Dus dan denk ik "ik moet straks even antwoorden" maar weet niet hoe of wat en dan stel je het uit en stel je het uit en dan hoeft het eigenlijk niet meerquote:Op donderdag 1 april 2021 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, er zit wel een verschil tussen bewust negeren en gewoon nog niet gelezen hebben wmb. X tijd na ontvangen iets zien en een "oh, ik lees het nu pas, blablabla" moet ook gewoon geaccepteerd worden hoor. Iets met leven en hebben.
Kakker gespot.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In die tijd hockeyde ik ook dus zal het wel gewoon zelf gezopen hebben
LT zijn toch ook gewoon de initialen van zijn voornaam/voornamen..quote:
In de VS moet ik het in de supermarkten wel altijd laten zien, maar daar hebben ze in sommige staten ook gewoon een identificatieplicht tot 45 jaar ofzoquote:Op donderdag 1 april 2021 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laurens Timotheusquote:Op donderdag 1 april 2021 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LT zijn toch ook gewoon de initialen van zijn voornaam/voornamen..
Was ik juist niet, daarom nooit echt kunnen aarden bij die hockey, je moest daar of kakker of skater zijn destijdsquote:
Ik vind Billions wel echtquote:Op donderdag 1 april 2021 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
McMafia.
Nadeel is, ik vind de eerste 3 afl dus bijna saai.
https://www.esquire.com/n(...)671/mcmafia-trailer/
Overgroeide salamanderquote:Op donderdag 1 april 2021 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die aap had ik wel zonder gekund, maar Godzilla
Ik ook.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Kunnen die kamerleden de vanillevla niet wat sneller naar binnen lepelen? Ik zit te wachten
Serieus, als dat je vrienden zijn mag je ook gewoon zeggen 'nu ff niet' en als ze jou kennen dan weten ze toch hoe het bij jou werkt (neem ik aan).quote:Op donderdag 1 april 2021 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ik heb er gewoon niet altijd zin in of energie voor. Dus dan denk ik "ik moet straks even antwoorden" maar weet niet hoe of wat en dan stel je het uit en stel je het uit en dan hoeft het eigenlijk niet meerEn daar mag iemand best wat van zeggen want het is ook gewoon een schijt irritante eigenschap van mezelf, het gaat ook niet altijd zo, maar als iemand dan echt kwaad wordt dan ben ik alleen maar minder geneigd om meteen te antwoorden
Trekken. huehuequote:Op donderdag 1 april 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Uur zeiden ze.... zitten ze gewoon weer te liegen daar met z'n allen he...quote:Op donderdag 1 april 2021 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Kunnen die kamerleden de vanillevla niet wat sneller naar binnen lepelen? Ik zit te wachten
Kijk ik echt nooit. Al ben ik wel liefhebber van Tygoquote:Op donderdag 1 april 2021 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Passion bijna vergeten. Ook niks over gelezen eigenlijk.
Het wordt nu 21.05 uur.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
![]()
Of Rutte komt gewoon niet meer terug en daarom duurt het zo lang...
Ja het is bijna een half jaar geleden dat we ruzie erover hadden en het zit me nog steeds dwars. Ik heb al niet veel vrienden dus heb het idee dat het aan mij ligt.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Serieus, als dat je vrienden zijn mag je ook gewoon zeggen 'nu ff niet' en als ze jou kennen dan weten ze toch hoe het bij jou werkt (neem ik aan).
Iedereen weet dat ik een slechte 'terug apper' ben en als ze echt iets van mij willen dat ze mij moeten bellen.
Niet druk maken over zulke dingen, kost te veel energie.
LIgt nu een fles in de koelkast, want in de aanbieding bij Jumbo. Hoewel ik de kaneel vele malen lekkerder vind...quote:
ik zo volquote:Op donderdag 1 april 2021 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had je gewaarschuwd, maar luisteren ho maar
Weet je, de ander heeft waarschijnlijk geen idee dat jij er nog mee zit. Iets ligt trouwens nooit alleen geheel aan jou, de ander heeft ook een aandeel. Dus of uitspreken ofquote:Op donderdag 1 april 2021 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het is bijna een half jaar geleden dat we ruzie erover hadden en het zit me nog steeds dwars. Ik heb al niet veel vrienden dus heb het idee dat het aan mij ligt.
Bij pepsi vind ik de gember/ginger dan weer hemels...quote:
Die zijn ook lekker jaquote:Op donderdag 1 april 2021 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Blikjes van de jumboheb ook weer kaneel en kokos meegenomen.
🤢quote:Op donderdag 1 april 2021 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij pepsi vind ik de gember/ginger dan weer hemels...
JUmbo heeft ook marshmellow smaakquote:Op donderdag 1 april 2021 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog nooit gehoord van deze smaakjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |