SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt dus je aussies op VINTED zetten...quote:Op donderdag 1 april 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
oh en iets anders vreemds![]()
Oh en hakken ook
Functie elders.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Positie voor Rutte wordt wel lastig, denk ik.
Ik ben lid van een coöperatiequote:Op donderdag 1 april 2021 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
Energie moet je sowieso niet van een maatschappij afnemen.
Het beste is twee reuzehamsters nemen en die dan in shifts in een groot looprad laten rennen
Je moet ook je jaarverbruik invoeren. Neem ik aan. Niet de meterstandenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
nou ik voer het dus in op de site
boven meter is dag en onder meter dal
krijg k dit als resultaat :
geschat maandbedrag vanaf ¤ 473,89
Ruikt het toevallig nog naar verlopen wiet in je nieuwe appartement?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
nou ik voer het dus in op de site
boven meter is dag en onder meter dal
krijg k dit als resultaat :
geschat maandbedrag vanaf ¤ 473,89
ah.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ook je jaarverbruik invoeren. Neem ik aan. Niet de meterstanden
hing een vreemde geur wel jaquote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ruikt het toevallig nog naar verlopen wiet in je nieuwe appartement?
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg vandaag "vervelende" post. De oproep voor Sjefke voor de jaarlijkse vaccinatie![]()
Gezamenlijk honderd reuzehamsters aanschaffen. Slimquote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben lid van een coöperatiewas behoorlijk goedkoper
Weet ik zo niet. Volgens mij gewoon de jaarlijkse verplichte shit...quote:
Misschien wil ze wel gewoon wat 'extra inkomsten' genererenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag "vervelende" post. De oproep voor Sjefke voor de jaarlijkse vaccinatie![]()
Jezus dan nog, sodeknetters.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]Het mooiste vind ik nog dat jij gelijk weet wat er misgegaan is
Ja, ze had het even daarvoor over de twee meterstandenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]Het mooiste vind ik nog dat jij gelijk weet wat er misgegaan is
Welke zei jij nou niet te doen? green choice?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ruikt het toevallig nog naar verlopen wiet in je nieuwe appartement?
Die wel, maar die budgetstroomboeren niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke zei jij nou niet te doen? green choice?
Welke? Die milnium bakjes?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Kipsatė uit de oven van Appie was niet echt lekker.
Zet dat in het kipsatetopic neerquote:Op donderdag 1 april 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Kipsatė uit de oven van Appie was niet echt lekker.
Klinkt als een lekker topicquote:Op donderdag 1 april 2021 18:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zet dat in het kipsatetopic neer
Die heb ik al lang niet meer voorbij zien komen trouwens.
Daar moet ook wel een kuub satésaus bijquote:
Mja, maar ik vond de smaak al niet lekkerquote:Op donderdag 1 april 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet ook wel een kuub satésaus bij
budget energiequote:Op donderdag 1 april 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke zei jij nou niet te doen? green choice?
Is volgens mij ook dijfilet ipv borstfiletquote:Op donderdag 1 april 2021 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar ik vond de smaak al niet lekker
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
Hoeveel brabo's zitten er wel niet in de kamer nu man
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
ssssssssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 1 april 2021 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Als ik later groot ben wil ik ook zo'n boom in mijn achtertuin. Met een roze Japanse kers en een magnolia.quote:
Nee zodat ik weet welke die bedoeld, heb die een tijdje terug ook wel eens op maar ook niet heel erg denderend.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilt het alsnog zelf proberen?
Ik maak het de volgende keer weer gewoon zelfquote:Op donderdag 1 april 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zodat ik weet welke die bedoeld, heb die een tijdje terug ook wel eens op maar ook niet heel erg denderend.
Die kipspiesjes van de gourmetcollectie zijn wel goed te doenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
En die van die kipwinkel wil ik ook nog wel eens proberen.
Als ik nu zou gaan wordt ik waarschijnlijk om een uur of 10 weer wakker en lig ik daarna wakker tot een uur of half 6 dus niet echt een optiequote:Op donderdag 1 april 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal een beetje een kwiwi van binnen![]()
Wat zitten die bosuitjes feestelijk verpakt!quote:Op donderdag 1 april 2021 18:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga eten bij ouders van een goede vriend en ik kom thuis met:
[ afbeelding ]![]()
Dohhh lieverds!quote:Op donderdag 1 april 2021 18:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga eten bij ouders van een goede vriend en ik kom thuis met:
[ afbeelding ]![]()
#Jesuiskwiwiquote:Op donderdag 1 april 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal een beetje een kwiwi van binnen![]()
Ja zijn moeder is sowieso altijd zo lief voor me, ik kreeg met kerst ook een klein kerstpakketje van haar.quote:
Haha zijn witte tulpen.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zitten die bosuitjes feestelijk verpakt!
Ze wil je als schoondochterquote:Op donderdag 1 april 2021 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zijn moeder is sowieso altijd zo lief voor me, ik kreeg met kerst ook een klein kerstpakketje van haar.En ik krijg standaard nu een geurkaars als ik daar ben, nu dus twee.
Ik hoop niet dat ze dat denken maar denk het niet haha. Ze weten ook wel dat ik een vriend heb.quote:
Iemand wil je als schoondochterquote:Op donderdag 1 april 2021 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zijn moeder is sowieso altijd zo lief voor me, ik kreeg met kerst ook een klein kerstpakketje van haar.En ik krijg standaard nu een geurkaars als ik daar ben, nu dus twee.
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iemand wil je als schoondochter
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze dat denken maar denk het niet haha. Ze weten ook wel dat ik een vriend heb.
Je kan altijd hopenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze dat denken maar denk het niet haha. Ze weten ook wel dat ik een vriend heb.
Wij hadden vroeger zo'n boom in de tuin. Lag altijd door de roze blaadjes te rollenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Einde spam.
Alles kan kapotquote:Op donderdag 1 april 2021 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik heb ook helemaal geen interesse in hem behalve goede vrienden zijn dan.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger zo'n boom in de tuin. Lag altijd door de roze blaadjes te rollen
Als ik nou kinderen had en die hadden vrienden had ik als ouder waarschijnlijk precies hetzelfde gedaanquote:Op donderdag 1 april 2021 19:04 schreef Amarantha het volgende:
Ze vinden zijn goede vrienden gewoon leuk om te ontmoeten en mee te laten eten (alleen ben ik nog de enige die daar komt van zijn vrienden) en ze zijn volgens mij ook zo lief voor mij omdat ik geen moeder meer heb. Daarom nodigen ze mij ook wel eens uit met kerst, pasen enz.
Voorheen kwam een andere goede vriend vaak mee maar sinds hij in elkaar is gemept (inmiddels 1,5 jaar geleden) komt hij bijna nergens meer dus daar ook niet. Best wel sad.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik nou kinderen had en die hadden vrienden had ik als ouder waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan
Ik blijf bij mijn standpunt.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:04 schreef Amarantha het volgende:
Ze vinden zijn goede vrienden gewoon leuk om te ontmoeten en mee te laten eten (alleen ben ik nog de enige die daar komt van zijn vrienden) en ze zijn volgens mij ook zo lief voor mij omdat ik geen moeder meer heb. Daarom nodigen ze mij ook wel eens uit met kerst, pasen enz.
Het is ook wel eens door mijn hoofd gegaan maar aan de andere kant kunnen vrouwen en mannen ook prima vrienden zijn.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voorheen kwam een andere goede vriend vaak mee maar sinds hij in elkaar is gemept (inmiddels 1,5 jaar geleden) komt hij bijna nergens meer dus daar ook niet. Best wel sad.
Ik zocht hem nog wel eens op maar hij laat uit zichzelf niks meer horenquote:
Zekerquote:Op donderdag 1 april 2021 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is ook wel eens door mijn hoofd gegaan maar aan de andere kant kunnen vrouwen en mannen ook prima vrienden zijn.
Ik heb significant meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke. Toen ik nog een stuk jonger was vond men het vooral ongelofelijk dat dat vrienden waren... Neeeeee dat kķn niet... men wist het zeker dat 'ze' dan wat met elkaar hadden. Nou niet dus.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is ook wel eens door mijn hoofd gegaan maar aan de andere kant kunnen vrouwen en mannen ook prima vrienden zijn.
Bij mij is het denk ik ook 75% mannen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb significant meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke. Toen ik nog een stuk jonger was vond men het vooral ongelofelijk dat dat vrienden waren... Neeeeee dat kķn niet... men wist het zeker dat 'ze' dan wat met elkaar hadden. Nou niet dus.
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zocht hem nog wel eens op maar hij laat uit zichzelf niks meer horenen hij schijnt een coronawappie geworden te zijn naja laat ook maar dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |