SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt dus je aussies op VINTED zetten...quote:Op donderdag 1 april 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
oh en iets anders vreemds![]()
Oh en hakken ook
Functie elders.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Positie voor Rutte wordt wel lastig, denk ik.
Ik ben lid van een coöperatiequote:Op donderdag 1 april 2021 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
Energie moet je sowieso niet van een maatschappij afnemen.
Het beste is twee reuzehamsters nemen en die dan in shifts in een groot looprad laten rennen
Je moet ook je jaarverbruik invoeren. Neem ik aan. Niet de meterstandenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
nou ik voer het dus in op de site
boven meter is dag en onder meter dal
krijg k dit als resultaat :
geschat maandbedrag vanaf ¤ 473,89
Ruikt het toevallig nog naar verlopen wiet in je nieuwe appartement?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
nou ik voer het dus in op de site
boven meter is dag en onder meter dal
krijg k dit als resultaat :
geschat maandbedrag vanaf ¤ 473,89
ah.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ook je jaarverbruik invoeren. Neem ik aan. Niet de meterstanden
hing een vreemde geur wel jaquote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ruikt het toevallig nog naar verlopen wiet in je nieuwe appartement?
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg vandaag "vervelende" post. De oproep voor Sjefke voor de jaarlijkse vaccinatie![]()
Gezamenlijk honderd reuzehamsters aanschaffen. Slimquote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben lid van een coöperatiewas behoorlijk goedkoper
Weet ik zo niet. Volgens mij gewoon de jaarlijkse verplichte shit...quote:
Misschien wil ze wel gewoon wat 'extra inkomsten' genererenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag "vervelende" post. De oproep voor Sjefke voor de jaarlijkse vaccinatie![]()
Jezus dan nog, sodeknetters.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]Het mooiste vind ik nog dat jij gelijk weet wat er misgegaan is
Ja, ze had het even daarvoor over de twee meterstandenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]Het mooiste vind ik nog dat jij gelijk weet wat er misgegaan is
Welke zei jij nou niet te doen? green choice?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ruikt het toevallig nog naar verlopen wiet in je nieuwe appartement?
Die wel, maar die budgetstroomboeren niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke zei jij nou niet te doen? green choice?
Welke? Die milnium bakjes?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Kipsatė uit de oven van Appie was niet echt lekker.
Zet dat in het kipsatetopic neerquote:Op donderdag 1 april 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Kipsatė uit de oven van Appie was niet echt lekker.
Klinkt als een lekker topicquote:Op donderdag 1 april 2021 18:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zet dat in het kipsatetopic neer
Die heb ik al lang niet meer voorbij zien komen trouwens.
Daar moet ook wel een kuub satésaus bijquote:
Mja, maar ik vond de smaak al niet lekkerquote:Op donderdag 1 april 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet ook wel een kuub satésaus bij
budget energiequote:Op donderdag 1 april 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke zei jij nou niet te doen? green choice?
Is volgens mij ook dijfilet ipv borstfiletquote:Op donderdag 1 april 2021 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar ik vond de smaak al niet lekker
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
Hoeveel brabo's zitten er wel niet in de kamer nu man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |