Stream:quote:Verkenner Kajsa Ollongren (D66) heeft vanmorgen toen ze het Binnenhof verliet per ongeluk interne notities uit de kabinetsformatie aan de camera's getoond. Ze had de stukken onder haar arm toen ze vertrok, omdat ze positief was getest op corona.
Op de uitvergrote foto van het ANP is onder het kopje "positie Omtzigt" te lezen: "functie elders". CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt, de nummer twee op de lijst, zit overspannen thuis. Verder is te lezen: "linkse partijen houden elkaar niet echt vast".
Ook staat er: "meerderheid Eerste Kamer voor niemand een must" en iets over de onderhandelingsstijl van CDA-leider Wopke Hoekstra en zijn mogelijke positie in het nieuwe kabinet.
De verkennende gesprekken zijn geannuleerd vanwege de positieve test van Ollongren.
bron
Volgens mij ben je in de war met iemand anders, waarde BlackLining. Geeft niet, iedereen kan een fout maken. Gelukkig wonen we in een land waarin dat kan.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, ben jij ook begonnen om je eens in te lezen inde materie alvorens lukraak wat te roepen? Goed bezig![]()
Iedereen die zich ook maar enigszins heeft verdiept in het kiesrecht weet dat. Dat "oprutte!" geluid is sowieso niet serieus te nemen.
Nee hoor. Ik lees ook wel eens wat posts van jou in COR en daar blijkt vooral ongeinformeerde boosheid uit. Positief dat je je nu enigszins verdiept in de materiequote:Op donderdag 1 april 2021 17:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met iemand anders, waarde BlackLining. Geeft niet, iedereen kan een fout maken. Gelukkig wonen we in een land waarin dat kan.
Dat denk ik wel want rechts van de VVD zitten alleen CDA'ers en wappies.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Je eerste debat? Geert dient elk debat een motie van wantrouwen in tegen Rutte of het kabinet. En gaat niet alleen om Rutte, de VVD zal niet over links gaan.
Ook een Volt-minister gaat dat niet voor elkaar krijgen zonder veel belastinggeld en gedoe.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Programma van Volt hierover gelezen?
Nee, maar ik geef het heel wat meer kans dan een links kabinet. Ik voorzie zelfs issues nu met D66 gezien Kaag Rutte een kromzwaard in de rug heeft gestoken. De uitstervende linkse kiezer is zijn vingers weer aan het aflikken niet beseffende dat er niet veel zal veranderen, buiten misschien een nieuw poppetje en over 4 jaar weer een moment dat we kunnen concluderen dat links in totaal onder de streep maar blijft krimpen. Een links kabinet is de grootste vinger ooit, vooral nu na de verkiezingen waarin links nog nooit zo klein is geweest. Veranderen die paar zeteltjes extra door #stemopeenvrouw bij D66 niks aan.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:57 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat Geert en Rutte nu nog succesvol kunnen formeren?
Mogelijk.quote:
Het CDA ligt rechts tegen het midden aan op de links-rechts schaal. De VVD daar nog behoorlijk rechts van.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat denk ik wel want rechts van de VVD zitten alleen CDA'ers en wappies.
Die hebben gewoon een restaurantquote:Op donderdag 1 april 2021 18:04 schreef tompsv18 het volgende:
Zo kunnen alle bezorgbedrijven weer aan de slag om eten naar de tweede kamer te brengen
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ouwehand is echt de enige met enig moreel besef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |