Zo werkt het al eeuwenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:00 schreef luxerobots het volgende:
Wow. Een relativerende noot op twitter.
[ twitter ]
Nou...niet echtquote:Op donderdag 1 april 2021 18:01 schreef Bocaj het volgende:
Nederland is een bananen etende apenland!
Een kamer die zijn controlerende taak doet is ook niet zo belangrijk voor mensen wiens leven draait om het politieke spelletje, hoe vuil ook.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:00 schreef luxerobots het volgende:
[ twitter ]
Beste Bocajquote:Op donderdag 1 april 2021 18:01 schreef Bocaj het volgende:
Nederland is een bananen etende apenland!
Dat was echter de vraag/stelling niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen medelijden met Rutte te hebben, maar je kan je wel afvragen of je iemand inhoudelijk of persoonlijk naar de grond wilt halen.
MaAr dan Is Hed een Diktatuur!!1!!11quote:Op donderdag 1 april 2021 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beste Bocaj
In een bananenrepubliek had je geen 6 uur durend debat gehad
Alleen jammer dat het in stukken van de VVD staat wie er niks mee te maken hebben.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:00 schreef luxerobots het volgende:
[ twitter ]
Klopt helemaal wat hij zegt.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:00 schreef luxerobots het volgende:
[ twitter ]
Ik kreeg zelf meer de indruk dat ze Rutte de gelegenheid willen geven om zelf op te stappen. Een formatie onder Rutte is gedoemd te mislukken.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar laten we wel wezen; je wordt wel ernstig cynisch over de politiek als deze situatie voor D66 en het CDA zonder gevolgen hoeven te blijven voor Rutte.
Er is een verschil tussen de rol van Omtzigt bespreken in het kader van de stabiliteit van het CDA, wat ik inderdaad wel kan begrijpen, of echt speculeren of je een kritisch kamerlid niet weg kan promoveren.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat hij zegt.
Ik heb Omtzicht gestemd maar desondanks snap ik de logica om al in de verkenningsfase te zeggen: Alleen met het CDA als ze niet continu oppositie voeren als regeringspartij.
Want dan kun je net zo goed een minderheidskabinet vormen.
Even iets oprakelen van 1,5 jaar geleden. Weet jij nog wat je op 13 maart 2020 aan het doen was?quote:
De telegraaf is geen krantquote:Op donderdag 1 april 2021 18:11 schreef DW457 het volgende:
Aaaahhhh....Wilders en ik hebben dezelfde favoriete krant
Hij had t over t NRC. Ik maak mijn handen ook niet vies aan de Telegraaf *huiver*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |