Inderdaad. En nieuwe strategie van Rutte is het persoonlijk te maken, in te spelen op de gevoelens van de mensen die hem eventueel zouden konden steunen. Heeft kans van slagen.quote:
Ja, dit is enorm opzichtig. "Trust me, would I lie to you?"quote:Op donderdag 1 april 2021 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad. En nieuwe strategie van Rutte is het persoonlijk te maken, in te spelen op de gevoelens van de mensen die hem eventueel zouden konden steunen. Heeft kans van slagen.
Als er was gestemd over die motie van wantrouwen zonder schorsing had het makkelijk kunnen slagen.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad. En nieuwe strategie van Rutte is het persoonlijk te maken, in te spelen op de gevoelens van de mensen die hem eventueel zouden konden steunen. Heeft kans van slagen.
Leuk vermaak terwijl we binnen zitten, wachtend op een vaccinatie, die NIET in grote getale op een plank liggen.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
We moeten nog 15x 5 minuten voor andere partijleiders
Ik ook. Cirkeltjes everywhere.quote:
Dat laatste is toch wat Sylvana ook zei.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:34 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Caroline en Sylvana, kijk eens dom
Is alsnog een irrelevante vraagquote:Op donderdag 1 april 2021 16:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat laatste is toch wat Sylvana ook zei.
Daar heeft ie geen actieve herinnering aanquote:Op donderdag 1 april 2021 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt al die mensen met toeslagenaffaire belazerd, Mark.
Ik ga maar ook politiek in. Heerlijk baantje zoquote:Op donderdag 1 april 2021 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar heeft ie geen actieve herinnering aan
Nou Jesse, kom er maar in.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, Rutte zal toch weg moeten vanwege pathologisch slecht geheugen.
Kaag en Hoekstra vragen steeds: hoe nu verder? Dus die willen wel verder, maar er is enige twijfel. Dan is er nog een partij nodig. Die solliciteert dan meteen naar een plekje in de regering.
Daar kon ie ook mee weg komen. Dit is peanuts.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt al die mensen met toeslagenaffaire belazerd, Mark.
Ik vind dat ze t prima doet, ze is politicus, geen entertainerquote:Op donderdag 1 april 2021 17:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Kaag spreekt alsof ze een boek voorleest voor het slapengaan.
Maar wat is dan nog de uitweg voor Rutte?quote:Op donderdag 1 april 2021 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij Wopke neig ik toch naar een steun voor de motie van wantrouwen.
Waarom zouden er nieuwe verkiezingen moeten komen als Rutte weg gaat?quote:Op donderdag 1 april 2021 17:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar wat is dan nog de uitweg voor Rutte?
Hoekstra heeft wel een extra belang met nieuwe verkiezingen.
Gaat de VVD Rutte wegsturen als fractievoorzitter dan? Misschien komt er wel een formatiepoging zonder de VVD (die onherroepelijk gaat falen).quote:Op donderdag 1 april 2021 17:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom zouden er nieuwe verkiezingen moeten komen als Rutte weg gaat?
Ongekozen MP is toch moeilijk denkbaar, en zonder VVD onmogelijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom zouden er nieuwe verkiezingen moeten komen als Rutte weg gaat?
Klaver gaat in het gat duiken vanwege een hijgerige ambitie tot meeregeren.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:07 schreef hhh38 het volgende:
D66 en CDA gaan Rutte steunen.
Wat wordt de 4e partij?
Soortgelijk zodat Baudet zich niet herkende in de appjes of wat er tijdens de partijdiner was gebeurd, of dat Rutte zich niet herinnerde dat hij Omtzigt had genoemd?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Zeer ongelukkig en ik herken het niet, zegt 'ie dan. Dit is een verweer van likmevestje.
Hij heeft maar 1 kleine partij nodig. Kan ook SGP, Volt of JA21 zijn.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Door steun van Klaver kan wel een streep, ik vrees nog voor Segers.
Toch even een coronacrisis ontkenningquote:Op donderdag 1 april 2021 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij quote Klaver, toch wel verrassend.
Kartelletje moet er nog even bij.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch even een coronacrisis ontkenning
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk niet dat Klaver Rutte gaat steunen.
Absoluut, hij kan leuk oreren.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat Thierry een racist en nazi is, want hij brengt het leuk.
Ze kunnen Rutte, de demissionaire MP, wegsturen; over Rutte, het verkozen kamerlid, hebben ze niets te zeggen.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Stuurt een kamer iemand weg die net de verkiezingen heeft gewonnen? Terwijl er ook weer niet zo veel veranderd is in het beeld van Rutte: hij liegt, en als het uitkomt zegt hij dat hij het zich niet herinnert.
Er gloort licht aan het einde van de tunnel ja. Het heeft even mogen duren. Maar straks zal het voor kleine partijen nog een klus worden om goed beslagen ten ijs komen bij zware dossiers.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als je dat hele debat zo kijkt, dan krijg je toch een redelijk positief beeld van de kwaliteit van de politiek, verrassend genoeg. De meesten, ook die van kleinere partijen, zijn aardig scherp.
Jammer dat door een regeerakkoord ze compleet buitenspel worden gezetquote:Op donderdag 1 april 2021 18:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als je dat hele debat zo kijkt, dan krijg je toch een redelijk positief beeld van de kwaliteit van de politiek, verrassend genoeg. De meesten, ook die van kleinere partijen, zijn aardig scherp.
Alle messen zijn hiervoor natuurlijk geslepen.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Al het momentum gaat ook verloren met zoveel partijen en irrelevante beslommeringenquote:Op donderdag 1 april 2021 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ik geef het op. Rutten komt hier gewoon mee weg.
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik word niet vrolijk van wat ik hoor uit de mond van Segers.
En gelijk aangepakt door Aribquote:Op donderdag 1 april 2021 18:57 schreef AllesKaputt het volgende:
De Verloren ZoonLasbril is terug in het Hart van de Democratie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |