Dan zou het wel eens exit Arib zijn...quote:Op donderdag 1 april 2021 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg sensationeel zijn, maar niet eens zo onwaarschijnlijk.
Maar als zij het is, dan hoort ze ook te gaan, want dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 1 april 2021 15:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan zou het wel eens exit Arib zijn...
Als het de veiligheidsdienst is, pas over 30 jaar ofzo.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:49 schreef Bocaj het volgende:
Maar hoe het ook zij... het komt uit verwacht ik!
Dan moet het 100% einde Arib zijn, dat is verraad van de kamer en werpt ook een nieuw licht op haar rol in de Rutte doctrine.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan zou het wel eens exit Arib zijn...
Zo doet ze altijd tegen hem.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:50 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij is het Arib! (Haar houding tegen Baudet verraad alles...)
Nou... wacht nog maar ff...quote:Op donderdag 1 april 2021 15:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Arib zeker niet. Dan zou ze zich wel anders gedragen nu en zij lijkt mij een van de weinige integeren in dat hok.
Haal ook voor de rest van de maand want dit gaat nog wel even duren.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Graag even schorsen dan kan ik nieuwe popcorn halen.
Ik heb nog appeltaart in de koelkast... Die ga ik maar eens soldaat maken!quote:Op donderdag 1 april 2021 15:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Graag even schorsen dan kan ik nieuwe popcorn halen.
Lekker hoorquote:Op donderdag 1 april 2021 15:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik heb nog appeltaart in de koelkast... Die ga ik maar eens soldaat maken!
Heb ook nog slagroom!quote:
Nee hoor. Iedereen begrijpt de regels omtrent spreektijd, interrupties e.d omdat het anders chaos wordt. Iedereen behalve Baudet.quote:
Die zijn bekend met de strontkar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |