Als je het maar vaak genoeg herhaalt wordt het vanzelf waar?quote:Op donderdag 1 april 2021 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe durf je te zeggen dat je niet hebt gelogen?
Ze zijn net begonnen.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:55 schreef VoMy het volgende:
Maar is er nog een plan om Rutte aan het wankelen te brengen, of gaat iedereen nu hetzelfde herhalen?
Iedereen gaat toch de motie van wantrouwen steunen?quote:Op donderdag 1 april 2021 13:55 schreef VoMy het volgende:
Maar is er nog een plan om Rutte aan het wankelen te brengen, of gaat iedereen nu hetzelfde herhalen?
40-45.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie het al: nieuwe verkiezingen en 40 zetels voor Rutte.
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik nog één keer 'naar eer en geweten' hoor zoek ik een functie elders.
FA?quote:Op donderdag 1 april 2021 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik nog één keer 'naar eer en geweten' hoor zoek ik een functie elders.
Minister RR?quote:
Denk dat het direct is geappt oid naar hem.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:01 schreef VoMy het volgende:
Klaver heeft dit het beste voorbereid van de mensen tot nu toe.
Terwijl die mensen in mijn ogen wel een terecht punt aanstippen. Pers en politiek die iedereen de maat neemt houdt zich zelf totaal niet aan de maatregelen.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:09 schreef hhh38 het volgende:
Arib met een subtiele bash naar het voetvolk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |