Zoals ik het las ging het over het verschil met februari 2020. Dat toen iedereen al 's avonds binnen zat, werd er gezegd.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je mocht ook voor de avondklok al niet uit eten maar ok.
Ik vrees eerder dat die 433 nu het maximaal haalbare is. Zal vermoedelijk nog verder omlaag gaan gedurende de week.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
OF komt dat door de capaciteit van de afgelopen dagen die gemiddeld 62k was en dat wordt doorberekend?
Ah nice, ik had gezocht maar niets gevondenquote:
Dat was wat anders. Hier ging het letterlijk om voor de avondklok.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zoals ik het las ging het over het verschil met februari 2020. Dat toen iedereen al 's avonds binnen zat, werd er gezegd.
Ik vind persoonlijk bijna 90% van het beoogde nog wel redelijk binnen de marge.. als je het die week daarop dan maar goed kan maken en niet elke week 10% verliest natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:31 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik vrees eerder dat die 433 nu het maximaal haalbare is. Zal vermoedelijk nog verder omlaag gaan gedurende de week.
Als we het van de temperatuur moeten hebben dan gaat dat nog wel even duren. Drie dagen warm en vanaf morgen ronduit koud voor de tijd van het jaar.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:34 schreef Discombobulate het volgende:
Ben benieuwd of we vandaag wat lager zitten met de cijfers. Als er een seizoenseffect is zou het sterk moeten dalen de komende weken (net zoals vorig jaar).
Nee joh, weet je wel hoeveel voetbalclubs er al een paar keer doordeweeks 's avonds trainen tot die tijd en daarna nog een pilsje in de kantine (vroeger dan he.). En hoeveel restaurants er elke dag vol zaten.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was wat anders. Hier ging het letterlijk om voor de avondklok.
Anderzijds wil ik die ook wel aan hoor, in het normale leven is het ook overdreven te stellen dat er heel veel mensen op straat zijn na 22.00 uur. Dat lijkt me geen hogere wiskunde. Ze zijn er, natuurlijk, maar de gemiddelde Nederlander zit om 22.00 uur echt wel binnen.
We liepen al een miljoen prikken achter...... Dat is nu nog meer geworden toch? Of wat die 500K al inclusief het inhalen van een deel van de achterstand?quote:Op donderdag 1 april 2021 14:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk bijna 90% van het beoogde nog wel redelijk binnen de marge.. als je het die week daarop dan maar goed kan maken en niet elke week 10% verliest natuurlijk.
Goeie vraag, geen idee eigenlijk.. (hieronder te zien lopen we inderdaad ongeveer 1 miljoen prikken achter.)quote:Op donderdag 1 april 2021 14:36 schreef aartstyle het volgende:
[..]
We liepen al een miljoen prikken achter...... Dat is nu nog meer geworden toch? Of wat die 500K al inclusief het inhalen van een deel van de achterstand?
Dat weet ik maar al te goed, helaasquote:Op donderdag 1 april 2021 14:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee joh, weet je wel hoeveel voetbalclubs er al een paar keer doordeweeks 's avonds trainen tot die tijd en daarna nog een pilsje in de kantine (vroeger dan he.). En hoeveel restaurants er elke dag vol zaten.
Dat aanpassen van die aantallen voor deze week is wellicht ook geen toeval dat ze dat nu doen.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Goeie vraag, geen idee eigenlijk.. (hieronder te zien lopen we inderdaad ongeveer 1 miljoen prikken achter.)
[ twitter ]
Meer dan 6 miljoen op 1 mei is ook al afgezwakt tot 4 miljoen door Hugo.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Goeie vraag, geen idee eigenlijk.. (hieronder te zien lopen we inderdaad ongeveer 1 miljoen prikken achter.)
[ twitter ]
Er worden in de hele EU dagelijks amper meer vaccinaties gezet dan in het verenigd koninkrijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Inderdaad, er is nog geen vaccin in EU binnengekomen en in een arm gezet. Ze willen alleen maar lockdowns en een continent economisch naar de kloten. Hun grootste wens.
Nee maar het is niet dat het gemeengoed is om dit wel te doen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:41 schreef aartstyle het volgende:
Op de 1 of andere manier twittert Hugo nooit een bericht dat ze zojuist precies een miljoen prikken achterlopen. heel gek.
Dat zou wel rampzalig zijn, dat betekent dat het huidige dipje systematisch is en niet veroorzaakt door de uitgleider met de AZ-stop. (een blunder die genoeg zou moeten zijn voor opstappen trouwens maar goed).quote:Op donderdag 1 april 2021 14:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Meer dan 6 miljoen op 1 mei is ook al afgezwakt tot 4 miljoen door Hugo.
Tja, we staan nu op 2,5 miljoen, ik zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe we binnen 4 weken op meer dan pakweg 4 miljoen kunnen staan bij de huidige priksnelheden.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat zou wel rampzalig zijn, dat betekent dat het huidige dipje systematisch is en niet veroorzaakt door de uitgleider met de AZ-stop. (een blunder die genoeg zou moeten zijn voor opstappen trouwens maar goed).
Stel Hugo neemt zijn verantwoordelijkheid en stapt op, denk je dan echt dat iemand anders even het stokje over kan nemen en zonder problemen even al die prikjes laat zetten?quote:Op donderdag 1 april 2021 14:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat zou wel rampzalig zijn, dat betekent dat het huidige dipje systematisch is en niet veroorzaakt door de uitgleider met de AZ-stop. (een blunder die genoeg zou moeten zijn voor opstappen trouwens maar goed).
De belofte was dat de snelheid omhoog zou gaan. Dat moet ook wel, de groepen die nu aan de beurt zijn zijn heel groot.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tja, we staan nu op 2,5 miljoen, ik zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe we binnen 4 weken op meer dan pakweg 4 miljoen kunnen staan bij de huidige priksnelheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |