lijkt hier ook de 2e kamer welquote:Op donderdag 1 april 2021 14:51 schreef capricia het volgende:
[Info] kappen met dat gesneer op elkaar[/info]
Omdat we in de aankomende weken substantieel meer vaccins binnen krijgen. Als de bewaartijd dan ook drastisch omlaag gaat én het afsprakensysteem beter gaat werken ZOU HET EVENTUEEL NOG KUNNENquote:Op donderdag 1 april 2021 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tja, we staan nu op 2,5 miljoen, ik zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe we binnen 4 weken op meer dan pakweg 4 miljoen kunnen staan bij de huidige priksnelheden.
Ja, want Hugo is inmiddels netto negatief voor de vaccinaties. Een nieuw iemand zou meteen de suggestie van Kuipers aannemen en eerste prikken gaan zetten. En de kans op een volgende blunder blijft gewoon aanwezig.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Stel Hugo neemt zijn verantwoordelijkheid en stapt op, denk je dan echt dat iemand anders even het stokje over kan nemen en zonder problemen even al die prikjes laat zetten?
Deden ze het weer?quote:Op donderdag 1 april 2021 14:51 schreef capricia het volgende:
[Info] kappen met dat gesneer op elkaar[/info]
Hier worden bronnen ook vaak niet prijs gegevenquote:
Wishful thinking lijkt me dit.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, want Hugo is inmiddels netto negatief voor de vaccinaties. Een nieuw iemand zou meteen de suggestie van Kuipers aannemen en eerste prikken gaan zetten. En de kans op een volgende blunder blijft gewoon aanwezig.
Ja, helaas is de priksnelheid afhankelijk van meerdere factoren.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat we in de aankomende weken substantieel meer vaccins binnen krijgen. Als de bewaarheid dan ook drastisch omlaag gaat én het afsprakensysteem beter gaat werken ZOU HET EVENTUEEL NOG KUNNEN
Het is wellicht allemaal niet zo makkelijk als het lijkt. Maar hij heeft een jaar de tijd gehad. Hij heeft hulp aangeboden gekregen vanuit alle kanten. Er is in de kamer aangeboden om er iemand naast te zetten, maar dat wilde hij niet. Ziekenhuizen hebben hun hulp aangeboden. Er is vanaf het begin gezegd om het niet te ingewikkeld te maken, maar meneer wilde zijn kindjes (RIVM en GGD) niet passeren terwijl die al tijden met elkaar overhoop liggen.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Stel Hugo neemt zijn verantwoordelijkheid en stapt op, denk je dan echt dat iemand anders even het stokje over kan nemen en zonder problemen even al die prikjes laat zetten?
Volgens mij kunnen we het beter uitzitten.
Een lage 8k dus waarschijnlijk?quote:
Dat zou top zijn ja.. 8-8,5k denk ik zoiets.quote:
Nou, als je het mij vraagt is die hele mutatiepaniek volledig gebaseerd op angst, als in de groepspsychologie die gaande is. Denk echt wel dat we flink safe zijn straks.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:57 schreef ipa84 het volgende:
Nieuws van Pfizer zelf. Na 6 maanden werkt hun vaccin nog steeds prima ook op de Zuid-Afrikaanse variant.
Zouden mensen serieus zo denken?quote:Op donderdag 1 april 2021 15:08 schreef Houtenbeen het volgende:
Rutte stapt (misschien) op
Kroegen open
Ja, de jeugd zit in het algemeen in het weekend binnen rond die tijd.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was wat anders. Hier ging het letterlijk om voor de avondklok.
Anderzijds wil ik die ook wel aan hoor, in het normale leven is het ook overdreven te stellen dat er heel veel mensen op straat zijn na 22.00 uur. Dat lijkt me geen hogere wiskunde. Ze zijn er, natuurlijk, maar de gemiddelde Nederlander zit om 22.00 uur echt wel binnen.
Stom. Vergeten dat de jeugd de gemiddelde Nederlander is.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, de jeugd zit in het algemeen in het weekend binnen rond die tijd.
Voetbalwedstrijden, cafés, restaurants. Ook plekken waar de meer gemiddelde Nederlander te vinden zal zijn.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stom. Vergeten dat de jeugd de gemiddelde Nederlander is.
Dat lijkt jou in alle gevalletjes toch?quote:Op donderdag 1 april 2021 15:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een gevalletje kroegen open.
Zekerquote:Op donderdag 1 april 2021 15:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat lijkt jou in alle gevalletjes toch?![]()
Morgen een kleine daling zou het wel mooi afmaken voor deze week.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:19 schreef LTVDK het volgende:
Begint wel af te vlakken
04-03: 4161
11-03: 5380
18-03: 6187
25-03: 7740
01-04: 7882
Fijn hoor die open kroegen, maar ik wil open restaurantsquote:Op donderdag 1 april 2021 15:21 schreef Noek het volgende:
Ik heurde dat de kroegen eigenlijk al wel open waren. Kroeg en zopie met openers.
Mooi! We regelen dat zelf wel als Den Haag het te druk heeft met zn eigen kutzooi.
Bij de Zuid-Afrikaanse variant was wel degelijk even de paniek dat vaccins niet meer werkte omdat anti-lichamen zich minder konden binden aan de ei-wit spike. Maar ander onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat T-cellen die gemuteerde varianten gewoon herkent. Daardoor kan je wel ligt klachten krijgen (verkouden/ licht grieperig) maar de T-cellen zorgen er voor dat de infectie niet uit de hand loopt en stuurt de B-cellen aan om nieuwe en betere anti-lichamen te maken. Wat bij heel veel virussen gebeurt die je in je leven tegen komt.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, als je het mij vraagt is die hele mutatiepaniek volledig gebaseerd op angst, als in de groepspsychologie die gaande is. Denk echt wel dat we flink safe zijn straks.
Die Spike-eiwitten zijn evolutionair erg geconserveerd, die gaan echt niet zo maar van de hak op de tak dusdanig muteren dat een vaccin niet meer werkbaar is.
Verwacht morgen en zaterdag eigenlijk hogere cijfers, veel mensen die zich nog even snel laten testen voor het lange paasweekend.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Morgen een kleine daling zou het wel mooi afmaken voor deze week.
Zeker, de cafés puilden pre-corona uit op maandagavond 22 uur. Volle bak ambiance.quote:Op donderdag 1 april 2021 15:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Voetbalwedstrijden, cafés, restaurants. Ook plekken waar de meer gemiddelde Nederlander te vinden zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
4 gemeentes met 0 besmettingen
10 gemeentes met 1 besmettingen
30 gemeentes met 2-4 besmettingen
64 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php
Waar blijven die open kroegen en terrassen?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |