Het ding leidt een beetje af ja, terwijl ze over haar jeugdtrauma's vertelt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:39 schreef superniger het volgende:
Onderkin van Jill is erg aanwezig. 😆
Nee die wil niet in de aandachtquote:
Dat maak jij er van.quote:
Ergens had ik dat ook wel verwacht...quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:16 schreef just me het volgende:
Nick heeft een vrouwtje die financiele eisen stelt
Ik heb geen gesprekje van 5 minuten gezien. En kom op zeg, ze weet toch zelf ook wel hoe dingen kunnen overkomen of dat BB het laat overkomen. Misschien voelt ze zich schuldig?quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Wat een aannames van Julie over haar vriend. Zoveel heeft die broer niet gezegd over haar 'vriend', alleen dat hij het moeilijk heeft maar zij vult in wat hij denkt. Of er moet meer gezegd zijn in dat gesprekje van 5 minuten met haar broer maar dat er in geknipt is. Volgens mij valt het allemaal dus wel mee.
Nee 5 minuten kunnen ze niet helemaal uitzenden, maar vraag me af of ze misschien niet iets weg gelaten hebben waar Julie nu zo bang voor is. Blijkbaar niet dus vandaar; aanname.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb geen gesprekje van 5 minuten gezien. En kom op zeg, ze weet toch zelf ook wel hoe dingen kunnen overkomen of dat BB het laat overkomen. Misschien voelt ze zich schuldig?
Volgens mij heeft broer laten doorschemeren dat PP niet blij is met de beelden die hij te zien krijgt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:23 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Er was sowieso meer gezegd, dit liet ze wel blijken. Misschien zelfs gevraagd dit eruit te knippen?
Ik kreeg heel erg het idee dat het al een soort van uit is..
Hoe zou jij het vinden als jouw vrouw/vriendin/vriend zo close zou zijn met 'n ander ?quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:29 schreef Gert het volgende:
Julie is opgeleefd in BB, en ze denkt dat haar vriend het pijnlijk vindt om te zien dat ze zonder hem gelukkiger lijkt.
Vind jij het normaal dat ze handjes vasthouden, close zijn en bij elkaar in bed liggen ?quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind dat ze beide niets verkeerds doen. Dat die vriend een probleem er mee heeft, zegt misschien iets meer over die vriend dan over Julie.
Ik vind dat wel normaal ja. Zoiets kan ontstaan. Voor de rest blijft dit de meest preutse versie van BB ooit, zelfs misschien wel in de wereld.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Vind jij het normaal dat ze handjes vasthouden, close zijn en bij elkaar in bed liggen ?
Heb het antwoord op deze retorische vraag snel weggeëdit, big sister.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als jouw vrouw/vriendin/vriend zo close zou zijn met 'n ander ?
je bent teleurgesteldquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel normaal ja. Zoiets kan ontstaan. Voor de rest blijft dit de meest preutse versie van BB ooit, zelfs misschien wel in de wereld.
shoot, gemist dusquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het antwoord op deze retorische vraag snel weggeëdit, big sister.
Hij ziet zijn depressieve vriendin op nationale televisie opbloeien in de armen van een of andere fitboi, terwijl hij thuis met haar kinderen uit een eerdere relatie zit - mag hij even ongelukkig zijn?quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel normaal ja. Zoiets kan ontstaan. Voor de rest blijft dit de meest preutse versie van BB ooit, zelfs misschien wel in de wereld.
Jij weet niet precies wat ze te horen heeft gekregen. Tot die tijd zijn dat aannames. Misschien valt het allemaal wel reuze mee en maakt Julie zich druk om niets.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:46 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Hij ziet zijn depressieve vriendin op nationale televisie opbloeien in de armen van een of andere fitboi, terwijl hij thuis met haar kinderen uit een eerdere relatie zit - mag hij even ongelukkig zijn?
Wat een kutleven eigenlijkquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:46 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Hij ziet zijn depressieve vriendin op nationale televisie opbloeien in de armen van een of andere fitboi, terwijl hij thuis met haar kinderen uit een eerdere relatie zit - mag hij even ongelukkig zijn?
Hij laat niets van zich horen al die tijd, hij zwelgt in zelfmedelijden lijkt het.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:20 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ze is een bitch geweest naar haar vriend toe. Maandenlang. Misschien jarenlang?
Ze knuffelde niet met hem..en zat in een diepe put.
Met Michel doet ze alles wat ze met hem niet deed. Ik zou ook zwaar teleurgesteld zijn, vooral omdat ze NU pas aan hem denkt.. Nu pas.. Al die tijd is er geen gedachte omhoog gekomen met: oh zou mijn vriend dit erg vinden? Ikke ikke ikke gedrag. Ik denk dat ze helemaal niet zo leuk is in het echte leven.
Waarom zou hij wat moeten laten horen? Ze heeft al laten doorschemeren dat hij het niet zag zitten dat ze mee zou doen met BB en toch is ze gegaan. Natuurlijk is de keuze uiteindelijk aan haar, maar je weet dat deelname aan een RLS ook het leven van de mensen om je heen beïnvloedt - kennelijk was dat voor haar niet belangrijk genoeg. Misschien is hij gewoon erg op zijn privacy gesteld. Ook komt er bij haar nog eens bij dat ze in een diepe put zat. Ik kan me voorstellen dat je het dan als partner helemaal een onverstandige keuze vindt - Big Brother ingaan als je al labiel bent en het zien als een soort therapievorm is nogal een belachelijk idee. En dan hebben we het nog niet eens gehad over het feit dat ze haar jonge kiendjes voor zo'n lange periode achterlaat.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij laat niets van zich horen al die tijd, hij zwelgt in zelfmedelijden lijkt het.
In plaats van dat hij nou blij is dat ze eindelijk (weer) openbloeit gaat 'ie jaloers doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |