Ik wilde eigenlijk eerst Quantum Break uitspelen.quote:
Sowieso Shawn Ashmorequote:Op donderdag 1 april 2021 23:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk eerst Quantum Break uitspelen.
Ik vind Control chiller. Jesse![]()
Jack Joyce
Control is wat soepeler ja. Maar zit ook vijf jaar tussen ofzo. Alan Wake nu spelen zal net zo goed minder zijn dan toentertijd.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk eerst Quantum Break uitspelen.
Ik vind Control chiller. Jesse![]()
Jack Joyce
Je bent nu drugsbaron geworden?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:20 schreef Drankster het volgende:
Dark Souls Remasterd uitgespeeld.
[ afbeelding ]
Told you so, dat ie tof isquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:39 schreef Scrummie het volgende:
Eerste uurtje/anderhalf/twee uur Valhalla erop zitten. Had 'm eerder moeten aanschaffen. Zit precies in het straatje wat ik tof vind.
Moet alleen nog erg wennen aan het vechten, maar dat komt vast goed met de tijd.
Ja, ik had eerder moeten luisterenquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Told you so, dat ie tof is
Het begint pas echt als je in Engeland aankomt, maar neem rustig de tijd in Noorwegen.
Wilde even zeggen dat het gelukt wasquote:Op donderdag 1 april 2021 11:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie na een format nog steeds primair staat, of dat ie dan hem dan ook afmeld.
In dat geval zou je hem gewoon kunnen activeren op je huidige PS4.
Als je daar de melding krijgt dat je nog primair staat op een andere, moet je denk ik even googlen of contact opnemen met Sony. Geen idee of je dat ergens zelf kunt.
Maar dat lijkt me wel de oorzaak. Zoals ik zei, alleen je primaire console deelt de voordelen met de andere gebruikers. (plus, games, etc)
edit:
[..]
https://www.businessinsid(...)ry-ps4-from-website/
quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wilde even zeggen dat het gelukt wasnooit de moeite voor gedaan om het te herstellen
![]()
Nu uiteindelijk overcooked op de switch gekocht, zodat we tegelijk kunnen gamen![]()
Nu wil ik alleen lego marvel collection nog..
Klopt, vechten had ik ook moeite mee de eerste uren. Tip: Ga zo snel mogelijk weg uit Noorwegen (tenzij je trophy whore bent). Engeland is zoveel mooierquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:39 schreef Scrummie het volgende:
Eerste uurtje/anderhalf/twee uur Valhalla erop zitten. Had 'm eerder moeten aanschaffen. Zit precies in het straatje wat ik tof vind.
Moet alleen nog erg wennen aan het vechten, maar dat komt vast goed met de tijd.
Ik denk toch echt dat Noorwegen irl een mooier land dan Engeland isquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, vechten had ik ook moeite mee de eerste uren. Tip: Ga zo snel mogelijk weg uit Noorwegen (tenzij je trophy whore bent). Engeland is zoveel mooier
Ja, redelijk wel. Iets andere mechanieken erin. Maar verwacht grotendeels hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat Noorwegen irl een mooier land dan Engeland is
Anyway, is Valhalla niet meer van hetzelfde als Origins en Odyssey ?
Die is nu in de sale op de ps storequote:Op vrijdag 2 april 2021 09:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nu wil ik alleen lego marvel collection nog..
Ja, voor 30. In het verleden ook weleens onder de 20 geweest dacht ikquote:
Denk je dat het lukt met squads?quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:46 schreef Joosie200 het volgende:
Mijn eerste win in hexagone gisteren was er dan eindelijk. Daarmee ook win 20 episodes trophy in de pocket. Nu nog infallible en dan eindelijk Fallguys geplat.
Dit klinkt goedquote:
De komst van squads maakt het beter te doen. Fall Mountain won ik het vaakst, Fall Ball als finalespel met squads is een kolfje naar mijn hand. Hexagone enkele keer gewonnen, Royal Fumble close but no sigare.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Denk je dat het lukt met squads?
Ik had 5 keer Fall Mountain op rij voor Infallible (met 1 of 2x leave exploit in een kwalificatieronde tussendoor)
Was daar fucking goed in om de een of andere reden.
Delicious pretty girls en snel klaar, klinkt logisch.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:25 schreef KennyPowers het volgende:
Om mezelf even te quoten
[..]
Dit klinkt goed
DELICIOUS! PRETTY GIRLS MAHJONG SOLITAIRE
https://psnprofiles.com/t(...)ls-mahjong-solitaire
Plat in 2 uur
Oh dan ben je wel snel klaar, jammer
Welke Persona 5? Persona 5, Persona 5 Royal of Persona 5: Strikers?quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
OMG Persona 5al 25 uur inzitten,
Valhalla na 30 uur niet meer terug gekomen![]()
, pakt mij stukken minder dan Odyssey deed.
PS5 downloads zijn prima in mijn ervaringquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:47 schreef HostiHawaii het volgende:
Bon! Morgen komt eindelijk mijn PS5 binnen!
Via Amazon.com, dus wel het US model (CFI-1015A).
Dus even een EU powerkabel gescoord.
Ben echt benieuwd. Vooral het verschil in laadtijden schijnt giga te zijn.
Weet iemand of de PS5 net zo'n belachelijke downloadcap heeft als dat de PS4 had?
Mijn Xbox One downloadde altijd VEEL sneller dan de PS4.
PS5 gaat een stuk sneller dan de PS4 (Pro).quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:47 schreef HostiHawaii het volgende:
Bon! Morgen komt eindelijk mijn PS5 binnen!
Via Amazon.com, dus wel het US model (CFI-1015A).
Dus even een EU powerkabel gescoord.
Ben echt benieuwd. Vooral het verschil in laadtijden schijnt giga te zijn.
Weet iemand of de PS5 net zo'n belachelijke downloadcap heeft als dat de PS4 had?
Mijn Xbox One downloadde altijd VEEL sneller dan de PS4.
Dit weekend weer even proberen, misschien klikt het nu beterquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:39 schreef cherrycoke het volgende:
als je ghost of tsushima nog niet gespeeld hebt raad ik dit aan om te doen.
wat een game![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |