Eens!quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:39 schreef RM-rf het volgende:
Leuk en gefeliciteerd
Naam is natuurlijk altijd kut als je daarover de mening van anderen gaat vragen, maar daarmee kun je gewoon je reet afvegen; al noem je je kind Hugo, Mark, Fred of Kajsa, als jij dat leuk vind kan dat verder gewoon.
Voordeel is vermoedelijk wel dat het een redelijk unieke naam is en je kind niet met drie kinderen met dezelfde naam in een klas zal zitten
Je hoeft niet zo naar te doen hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:49 schreef RedFever007 het volgende:
Mijn broertje heet Aids en mijn zus heet Polio. Het jongste broertje is helaas overleden kort na de geboorte maar heette Ebola
Dus ja, prima plan om je kind Corona te noemen!
Ik heb een belgische herder, als die zn tanden ergens inzet laat ie echt niet los.... hoe vaak ik ook: "Pieter Omtzigt, loslaten!" roepquote:Op woensdag 31 maart 2021 14:50 schreef RedFever007 het volgende:
Moment trouwens m'n hont moet uitgelaten worden. Die heet trouwens Pfizer
Ik vind de naam niks.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
Wij zijn dus helemaal verliefd op de naam Corona BlakeWat vinden jullie van deze mooie naam?
Nee prima, de naam Adolf bestaat trouwens ook al even maar is tegenwoordig ook not-donequote:Op woensdag 31 maart 2021 14:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo naar te doen hoor.![]()
De naam Corona bestaat al heel lang en heeft gewoon een mooie betekenis die niets met covid te maken heeft
Of de Kanye West tour en gewoon schaamteloos SARS-CoV-2quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:15 schreef ZarB het volgende:
Corona klinkt nogal vrouwelijk. Niet zo genderneutraal. Ik zou dan Covid doen. Als je er dan -19 achter zet heb je het een beetje in de stijl van Elon Musk.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:50 schreef CoolGuy het volgende:
waarom niet Troll? Dat is ook genderneutraal.
Haha @Mikeytt aidsuserquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |