Allemaal de schuld van Hugo il Giovanequote:Op woensdag 31 maart 2021 17:21 schreef capricia het volgende:
Duurt ook nog even:
[ twitter ]
En vanavond Macron afwachten.
Gaat goed in Europa.
Spanje en Portugal gaan toch weer prima?quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:21 schreef capricia het volgende:
Duurt ook nog even:
[ twitter ]
En vanavond Macron afwachten.
Gaat goed in Europa.
Ik hoop het voor ze.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spanje en Portugal gaan toch weer prima?
Die 175.000 gaan ze al nooit halen voor 1 miljoen prikken per week.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hopelijk zien we vanaf nu alleen nog maar een stijging in het aantal prikken per dag. 65.000 stuks dus, we moeten naar 350.000 per dag volgens de belofte van 2,5 miljoen per week.
Alsof mensen dat gaan doenquote:Op woensdag 31 maart 2021 17:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop het voor ze.
Maar Spanje slaat ook goed door:
Mondkapjes nu ook verplicht op het strand en in de natuur.![]()
https://www.spanjevandaag(...)en-natuur-in-spanje/
Lig je daar topless te zonnen met je mondkapje op.![]()
Ik vind het wel bijzonder dat ze dan reageren met 'daar kunnen we geen cijfers aan hangen'. Terwijl ze dat natuurlijk wel kunnen, want er is genoeg onderzoek naar gedaan. En de onzekerheid over dat onderzoek hield ze bij de avondklok ook niet tegen om er een cijfer aan te hangen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:24 schreef noodgang het volgende:
Een journalist vraagt aan een viroloog hoe de virusoverdracht buiten gaat. Daarop zegt deze: Ook buiten kan bij te weinig afstand overdracht plaatsvinden.
En heel FOK! is weer boos
Je kunt ook online een afspraak maken.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die 175.000 gaan ze al nooit halen voor 1 miljoen prikken per week.
Straks zijn mensen het zo zat dat ze niet meer bellen of de brief gaat bij de oude kranten. Ik ga iig geen vijf dagen achter elkaar bellen of 50 minuten in de wacht hangen. Dan gok ik het erop zonder vaccins en moeten ze maar zien of er weer een lockdown komt in december.
Antwoord van Jaap is meestal: Ergens tussen 0.2 en 1.8quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:46 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder dat ze dan reageren met 'daar kunnen we geen cijfers aan hangen'. Terwijl ze dat natuurlijk wel kunnen, want er is genoeg onderzoek naar gedaan. En de onzekerheid over dat onderzoek hield ze bij de avondklok ook niet tegen om er een cijfer aan te hangen.
En dat mag gelukkig, soms zijn het net mensen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat ze een andere mening hebben is duidelijk ja.
O ja die negeerde iedereen geloof ikquote:Op woensdag 31 maart 2021 16:32 schreef Anton91 het volgende:
Zag dat de link al gepost was, maar om dit stukje moest ik wel even lachen![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)nde-werking-op-virus
[..]
[ afbeelding ]
Wel een .gif maar niet bewegend
quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt ook online een afspraak maken.
Ik denk niet dat dat gaat werken gezien het feit dat het nu al zo'n puinzooi is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt ook online een afspraak maken.
https://nos.nl/artikel/23(...)vaccin-voorraad.htmlquote:Om snel van de voorraad AstraZeneca-vaccins af te komen, kunnen eventueel extra groepen worden uitgenodigd voor de prik. Dat zegt voorzitter André Rouvoet van GGD GHOR, de koepelorganisatie van GGD's tegen de NOS.
Ik zeg dan ook niet dat ze geen mening mogen hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2021 17:48 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
En dat mag gelukkig, soms zijn het net mensen.
Als Janssen 170k vaccins in april levert dan is dat zo'n 1% van de Nederlandse bevolking, schiet toch iets meer op dan de leveringen van Moderna. Die hebben tot nu toe 240k geleverd over een periode van 3 maanden (dus voor 120.000 mensen).quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer gaat Janssen eigenlijk fatsoenlijk leveren, die 170K in april schiet nog niet echt op.
Nog niet goedgekeurd door de EMAquote:Op woensdag 31 maart 2021 17:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Vraag me af waarom daar in Slowakije een crisis over is ontstaan?
Stel dat Rutte extra vaccins had gekocht, zou dan GroenLinks/Partij voor de dieren een aftreden triggeren omdat we niet solidair genoeg zijn?
Klopt, maar had NL er niet dik 10 miljoen van besteld? Ik hoop wel echt op forse leveringen in mei en juni, zeker omdat je met 1 prik uit kan.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:02 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als Janssen 170k vaccins in april levert dan is dat zo'n 1% van de Nederlandse bevolking, schiet toch iets meer op dan de leveringen van Moderna. Die hebben tot nu toe 240k geleverd over een periode van 3 maanden (dus voor 120.000 mensen).
Hugo le Jeunequote:Op woensdag 31 maart 2021 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Hugo il Giovane.
Het gaat vooral over de komende 2 maanden, daarna zal het allemaal niet zo urgent zijn omdat je dan de hele zomer kan prikken, kortom in ieder fijn dat er Pfizer vooruit gelevert gaat worden.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt, maar had NL er niet dik 10 miljoen van besteld? Ik hoop wel echt op forse leveringen in mei en juni, zeker omdat je met 1 prik uit kan.
Dan is het goed, anders zou het niet constructief zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat ze geen mening mogen hebben
135.000 hadden ze er over daar kun je alle agenten en brandweerlieden mee prikken. En dan heb je er nog 70.000 over. Voor de tweede ronde. Deze week denken ze er weer 100.000 over te houden. Dat is 2/3 van de leraren.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:53 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)vaccin-voorraad.html
[ afbeelding ]
Huisartsen worden wel geacht zich aan de volgorde te houden, maar in principe zou je iedereen kunnen bellen ja.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:37 schreef groenen het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Huisartsen prikken toch met AstraZenica?
Die kunnen toch zelf patiënten bellen? Of moeten ze eerst op Hugo bellen voordat ze een 61 jarige mogen bellen?
quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:08 schreef RipCity het volgende:
Dit gaat gezellig worden zo:
https://www.at5.nl/artike(...)e-worden-aangehouden
quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer gaat Janssen eigenlijk fatsoenlijk leveren, die 170K in april schiet nog niet echt op.
Artikel van gisteren.quote:Janssen-vaccin vanaf 19 april aan Europa geleverd
De Amerikaanse farmaceut Johnson & Johnson verwacht vanaf 19 april het vaccin van dochterbedrijf Janssen aan de EU te kunnen leveren. Nederland verwacht in april zo'n 170.000 doses van dat vaccin te krijgen.
Van dat vaccin is, in tegenstelling tot de andere vaccins, maar één prik nodig. Het vaccin kreeg op 11 maart als vierde coronavaccin groen licht van het Europees geneesmiddelenbureau EMA.
Je kan ook gewoon zeggen dat je een BLM demonstratie aan het voeren bent.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:08 schreef RipCity het volgende:
Dit gaat gezellig worden zo:
https://www.at5.nl/artike(...)e-worden-aangehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |