abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 31 maart 2021 @ 12:54:24 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_198778358
Wat als iemand jouw had verteld in 2019 dat in 2020 heel Nederland op slot zou gaan door een virus? Hoe had jij gereageerd?
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
  woensdag 31 maart 2021 @ 13:11:11 #2
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198778513
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 12:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Wat als iemand jouw had verteld in 2019 dat in 2020 heel Nederland op slot zou gaan door een virus? Hoe had jij gereageerd?
Ja uitgelachen natuurlijk.

Overigens keken mijn collega's me de week voor de eerste lockdown ook aan alsof ik ze zag vliegen toen ik zei dat de boel binnenkort echt voor lange tijd op slot zou gaan.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_198778555
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:11 schreef Perrin het volgende:

Ja uitgelachen natuurlijk.

Overigens keken mijn collega's me de week voor de eerste lockdown ook aan alsof ik ze zag vliegen toen ik zei dat de boel binnenkort echt voor lange tijd op slot zou gaan.
Ik werd aangekeken alsof ik niet goed wijs was toen ik vorig jaar in maart zei dat dit wel eens 1,5-2 jaar kon gaan duren. Ik hoop nog wel dat ik met die 2 jaar er helemaal naast zat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198778589
Nu lastig te zeggen.
Wel heb ik serieus meer dan eens gekscherend bij mezelf gedacht de afgelopen jaren tijdens het uitoefenen van 'activiteiten' die inmiddels illegaal zijn, van: haha! dit zou wel apart en intens kut zijn als dit wordt verboden! dat kan men dus echt niet maken!
En zie daar.
I'll give you something to do
pi_198785671
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik werd aangekeken alsof ik niet goed wijs was toen ik vorig jaar in maart zei dat dit wel eens 1,5-2 jaar kon gaan duren. Ik hoop nog wel dat ik met die 2 jaar er helemaal naast zat.
Ik heb exact hetzelfde gezegd. Mijn familie was woest op me. Ik vond het vrij logisch.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_198785909
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:25 schreef verita het volgende:

Ik heb exact hetzelfde gezegd. Mijn familie was woest op me. Ik vond het vrij logisch.
Mijn ouders wilden niemand meer zien zolang corona er was. Dus toen heb ik ze maar uitgelegd dat corona niet binnen een paar weken weg zou zijn en dat 'niemand zien' dan wat onhoudbaar werd. We wonen in Drenthe, dus het was hier in maart/april vorig jaar bijzonder weinig aanwezig. Nu is het wel heel erg met de besmettingen in de buurt en zijn ze heel lakoniek geworden. Het is bijzonder.

Overigens, om nog antwoord te geven op het topiconderwerp: iemand die denkt in de toekomst te kunnen kijken lach je gewoon altijd uit natuurlijk 8-) Maar gokken dat er een pandemie aan zou komen was niet eens zo raar, dat zat er al decennia aan te komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198794736
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik werd aangekeken alsof ik niet goed wijs was toen ik vorig jaar in maart zei dat dit wel eens 1,5-2 jaar kon gaan duren. Ik hoop nog wel dat ik met die 2 jaar er helemaal naast zat.
Jep hier ook toen ik zei dat de situatie zoals in Italië (met lockdown) hier ook nog wel zou komen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_198797068
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik werd aangekeken alsof ik niet goed wijs was toen ik vorig jaar in maart zei dat dit wel eens 1,5-2 jaar kon gaan duren. Ik hoop nog wel dat ik met die 2 jaar er helemaal naast zat.
Ik heb het altijd geschat op wereldwijd op 2025 en daar beef ik steeds bij, maar ik denk nu dat het 2030 wordt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198797138
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ouders wilden niemand meer zien zolang corona er was. Dus toen heb ik ze maar uitgelegd dat corona niet binnen een paar weken weg zou zijn en dat 'niemand zien' dan wat onhoudbaar werd. We wonen in Drenthe, dus het was hier in maart/april vorig jaar bijzonder weinig aanwezig. Nu is het wel heel erg met de besmettingen in de buurt en zijn ze heel lakoniek geworden. Het is bijzonder.

Overigens, om nog antwoord te geven op het topiconderwerp: iemand die denkt in de toekomst te kunnen kijken lach je gewoon altijd uit natuurlijk 8-) Maar gokken dat er een pandemie aan zou komen was niet eens zo raar, dat zat er al decennia aan te komen.
Die zijn er zelfs al geweest in het afgelopen decennia, covid niet meegerekend.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198797225
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 12:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Wat als iemand jouw had verteld in 2019 dat in 2020 heel Nederland op slot zou gaan door een virus? Hoe had jij gereageerd?
Ik had dat wel geloofd omdat het er een keer van moest komen. Ik had dan wel verwacht dat het virus uit NL was gekomen en niet uit china.
Er zijn in de nabije tijd namelijk al 2 ziektes uit NL gekomen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198812721
aantal jaren terug ooit een diep gesprek gehad met me vrienden, toen kwam het onderwerp overbevolking naar boven, weetje wat ik dacht? een keer gaat het mis met de overbevolking er zal wel een extreme ziekte opduiken wat de mens flink uit zal dunnen.

Ik denk dat dit nog het begin is.
Interessant he ?
pi_198817760
Ik had het wel geloofd, met Sars en Mers en Ebola-uitbraken de voorgaande jaren was het wachten op een uitbraak.

En ik speelde toen al Plague inc. over.. een pandemie.
In mijn omgeving keken ze wel raar toen in begin februari 2020 al mondkapjes ging bestellen.. en vlak daarna handalcohol.
dag
pi_198817884
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 12:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Wat als iemand jouw had verteld in 2019 dat in 2020 heel Nederland op slot zou gaan door een virus? Hoe had jij gereageerd?
Had ik dan ook geweten dat het in andere landen snel beter zou gaan door beter beleid? Zo ja, dan zou ik tijdelijk geëmigreerd zijn naar één van die landen met m'n gezin.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_198817951
Nou ik dacht bij de eerste berichten nog, zal wel net zo iets als de Mexicaanse griep worden komt goed. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198817957
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 12:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Wat als iemand jouw had verteld in 2019 dat in 2020 heel Nederland op slot zou gaan door een virus? Hoe had jij gereageerd?
complotdenker!
pi_198818803
Niet, want je post zal direct verwijderd zijn.
pi_198818866
Ik weet nog dat ik januari zei dat we de situatie in China goed in de gaten moesten houden tijdens een overleg. Ik werd nog net niet uitgelachen door een collega.
pi_198821913
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik werd aangekeken alsof ik niet goed wijs was toen ik vorig jaar in maart zei dat dit wel eens 1,5-2 jaar kon gaan duren. Ik hoop nog wel dat ik met die 2 jaar er helemaal naast zat.
Hoewel we er nog niet uit zijn vroeg ik me onlangs wel af hoe lang het zou gaan duren als we geen vaccins zouden hebben. De vaccins waren in zomer 2020 eigenlijk al klaar, dat is ongelooflijk snel. Dat had ook zomaar jaren kunnen duren of zelfs nooit.
pi_198822313
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:27 schreef tjoptjop het volgende:
Hoewel we er nog niet uit zijn vroeg ik me onlangs wel af hoe lang het zou gaan duren als we geen vaccins zouden hebben. De vaccins waren in zomer 2020 eigenlijk al klaar, dat is ongelooflijk snel. Dat had ook zomaar jaren kunnen duren of zelfs nooit.
Daar moet je toch niet aan denken :X Misschien hadden we dan alle risico's + doden moeten accepteren als onderdeel van het leven. Geen fijne gedachte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 april 2021 @ 01:16:34 #20
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_198842927
Ik zou dat niet geloofd hebben. Wel dat er een pandemie zou komen, niet dat Nederland ervoor op slot zou gaan. Toen de eerste Europese landen hun lockdown invoerden had ik nog steeds niet het idee dat we er in Nederland ook op over zouden gaan (een light-versie dan/intelligent; zoals Rutte zei)
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  zondag 4 april 2021 @ 01:40:35 #21
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198843105
Gezegd dat Grief op de Block echt al vet oud is en men met de tijd mee moet gaan.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  zondag 4 april 2021 @ 01:43:19 #22
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198843130
Oh ja en ook dat het hele corona biervirus grapje waanzinnig slecht was.

2 fast 2 furious mah niggah
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  zondag 4 april 2021 @ 01:46:08 #23
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198843150
Want dat was de crossover joke, de need 4 speed. Geloof me of geloof me niet.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  Moderator zondag 4 april 2021 @ 09:15:17 #24
5428 crew  miss_sly
pi_198844373
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:56 schreef Celestien het volgende:

[..]

Had ik dan ook geweten dat het in andere landen snel beter zou gaan door beter beleid? Zo ja, dan zou ik tijdelijk geëmigreerd zijn naar één van die landen met m'n gezin.
Hmm, welk land zou je dan kiezen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198844512
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 09:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hmm, welk land zou je dan kiezen?
Ergens in de noordelijke helft van een Scandinavisch land bijv. Het moet niet te ver weg zijn en svp lage bevolkingsdichtheid.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator zondag 4 april 2021 @ 09:27:45 #26
5428 crew  miss_sly
pi_198844533
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 09:26 schreef Celestien het volgende:

[..]

Ergens in de noordelijke helft van een Scandinavisch land bijv. Het moet niet te ver weg zijn en svp lage bevolkingsdichtheid.
Gaat het daar al zoveel beter dan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198845627
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 09:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Gaat het daar al zoveel beter dan?
Zolang je uit de grote steden blijft, heb je - over het algemeen - weinig last. Maar ook dat zal regio-, of zelfs plaats afhankelijk zijn.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_198846646
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 14:50 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Er zijn in de nabije tijd namelijk al 2 ziektes uit NL gekomen.
PVV en FVD?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  zondag 4 april 2021 @ 12:57:38 #29
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_198847730
Zou idd wel apart zijn als je back-to-the-future style naar een vrijdagavond in hartje Amsterdam zou reizen in 2020 en dat het dan helemaal doodstil is. Alle clubs en cafe's dicht. Vrijwel niemand op straat. Ben benieuwd wat dan in je op zou komen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 5 april 2021 @ 00:34:14 #30
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_198858935
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 april 2021 12:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou ik dacht bij de eerste berichten nog, zal wel net zo iets als de Mexicaanse griep worden komt goed. :')
Tja, uiteindelijk is het ongeveer vergelijkbaar, alleen hebben ze nu de angstzaaierij tot ongekende hoogten opgevoerd...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  maandag 5 april 2021 @ 00:39:57 #31
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198858984
Ik had het zekere voor het onzekere genomen. Toch nog een extra lange vakantie vlak voor de lockdowns. Extra genieten van de vrijheid ed.

Of ik had diegene keihard uitgelachen.

Geen idee dus :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 5 april 2021 @ 01:43:25 #32
451005 Grems
Clown World
pi_198859371
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 april 2021 12:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou ik dacht bij de eerste berichten nog, zal wel net zo iets als de Mexicaanse griep worden komt goed. :')
Het disseminatiemechanisme voor de campagne van angst en volgzaamheid was destijds nog onvoldoende volwassen.
  maandag 5 april 2021 @ 11:39:16 #33
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_198862047
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:25 schreef verita het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde gezegd. Mijn familie was woest op me. Ik vond het vrij logisch.
Vond het zelf vooral verbazingwekkend dat andere mensen dachten dat het een hype van een paar weken was, zelfs.

Wel had ik verwacht dat de maatregelen eerder losgelaten zouden worden. Maargoed.
Een Britse variant zat dan weer niet bij mij in de glazen bol.
pi_198874053
In 2019 zou ik diegene hard hebben uitgelachen. Maar het was mij al wel vrij snel duidelijk dat het serieus was, ik zag de beelden in Wuhan, er werd al tijden gewaarschuwd dat we vanwege de globalisering kwetsbaar zouden zijn voor een pandemie en terwijl iedereen zich niet zo druk maakte omdat het virus niet zo dodelijk zou zijn vroeg ik me af waarom niemand zich druk maakte om de hoge besmettelijkheid. Totdat men dat wel ging doen en de lockdowns ook hier kwamen.
  dinsdag 6 april 2021 @ 01:02:02 #35
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_198874562
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 23:45 schreef Daboman het volgende:
In 2019 zou ik diegene hard hebben uitgelachen. Maar het was mij al wel vrij snel duidelijk dat het serieus was, ik zag de beelden in Wuhan, er werd al tijden gewaarschuwd dat we vanwege de globalisering kwetsbaar zouden zijn voor een pandemie en terwijl iedereen zich niet zo druk maakte omdat het virus niet zo dodelijk zou zijn vroeg ik me af waarom niemand zich druk maakte om de hoge besmettelijkheid. Totdat men dat wel ging doen en de lockdowns ook hier kwamen.
Nu maakt nog steeds niemand zich zorgen om de besmettelijkheid. Nou ja, bijna niemand. De enigen die zich (voor de buitenwereld) zorgen maken zijn politici.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_198887209
Ik was gaan lachen.
Sterker nog ik was het weekend vlak voor de lockdown nog in Limburg.
Kom uit Noord-Holland en a2 Brabant was rustig.
Limburg trouwens ook.
Ging wat drinken met vriendinnen ergens in een winkelcentrum, was uitgestorven op de zaterdag.
Conclusie was dat ze in het zuiden gewoon banger waren en thuis bleven.
Vond het beetje overdreven allemaal😁
Gaat 2 dagen later Nederland op slot.😐
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_198888479
quote:
2s.gif Op zondag 4 april 2021 12:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zou idd wel apart zijn als je back-to-the-future style naar een vrijdagavond in hartje Amsterdam zou reizen in 2020 en dat het dan helemaal doodstil is. Alle clubs en cafe's dicht. Vrijwel niemand op straat. Ben benieuwd wat dan in je op zou komen.
"Is dit nou een DeLorean die daar staat? :o "
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  donderdag 8 april 2021 @ 18:14:31 #38
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_198918791
Ik voorspel nu dan maar al vast dat met het toenemen van de aardse bevolking en het toenemen van over de wereld reizen het nog veel vaker en waarschijnlijk ook een keer veel heftiger zal gebeuren.
Er is een kritische massa bereikt, en een nieuwe realiteit ontstaan.
Wen er maar vast aan.
Wie dit leest is gek
  donderdag 8 april 2021 @ 18:44:22 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_198919225
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:11 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ja uitgelachen natuurlijk.

Overigens keken mijn collega's me de week voor de eerste lockdown ook aan alsof ik ze zag vliegen toen ik zei dat de boel binnenkort echt voor lange tijd op slot zou gaan.
Had ik ook met een aantal zakenrelaties. Die boden later hun excuses aan omdat ik het toch echt bij het rechte eind had.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_198919322
We mochten thuis werken als we met OV kwamen, kwam een collega 1,5u met de trein, hele dag kuchen op kantoor. Ik woon 2km ervandaan, heb gezegd dat ik dan wel thuis blijf werken. Dat was de laatste dag op kantoor, weekje later zat alles dicht.

2 weken daarvoor al begonnen met hamsteren, om het hamsteren voor te zijn, haha. Collega's namen me wel serieus hoorde ik via-via. Ik verdiepte me in Japan, Duitsland, etc. Werd gezegd dat als ik het serieus nam er ook echt wel wat aan de hand zou zijn.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
  donderdag 8 april 2021 @ 23:16:31 #41
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_198926859
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 18:51 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:

2 weken daarvoor al begonnen met hamsteren, om het hamsteren voor te zijn, haha. Collega's namen me wel serieus hoorde ik via-via. Ik verdiepte me in Japan, Duitsland, etc. Werd gezegd dat als ik het serieus nam er ook echt wel wat aan de hand zou zijn.
Inderdaad. Ik had ook al een paar weken voor de hamsterwoede al extra toiletpapier, macaroni en rookworsten verzameld. ;)
Wie dit leest is gek
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')