De wat extreem rechtse hoek ja. Niet de mainstream politiek correcte meerderheidquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ervaar dat zelf helemaal niet zo eigenlijk. Heb juist het idee dat, zeker bepaalde, media daar meteen bovenop duikt. En anders wijzen bepaalde politici ons er nog wel even op.
Maar vind je de berichtgeving in dit geval buiten proporties? Omgekeerd, als een journalist bij een moskee was mishandeld was de ophef echt niet minder geweest miquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De wat extreem rechtse hoek ja. Niet de mainstream politiek correcte meerderheid
Nee ik keur het gedrag van die mensen net zo goed af, ze hebben een houding van: wij zijn bijzonder en wij voelen ons beter dan de stumpers die corona serieus nemen. Daar hou ik niet van. Maar over het algemeen zie ik wel dat christenen een makkelijk doelwit zijn terwijl men extreem voorzichtig is met kritiek op moslims.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar vind je de berichtgeving in dit geval buiten proporties? Omgekeerd, als een journalist bij een moskee was mishandeld was de ophef echt niet minder geweest mi
Men is extreem voorzichtig met kritiek op moslims? Serieus? Wat is de PVV al die jaren dan aan het doen? Er is alle ruimte voor kritiek op moslims.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee ik keur het gedrag van die mensen net zo goed af, ze hebben een houding van: wij zijn bijzonder en wij voelen ons beter dan de stumpers die corona serieus nemen. Daar hou ik niet van. Maar over het algemeen zie ik wel dat christenen een makkelijk doelwit zijn terwijl men extreem voorzichtig is met kritiek op moslims.
Dat is toch helemaal het punt niet? Heb je dat artikel van de NOS überhaupt gelezen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Allemaal voormalige eilanden in de Zuiderzee waarvan Schokland halverwege de 19e eeuw verplicht ontruimd is... Dus ik vind de verklaring zoals gedaan door nb. een Belg die er een half jaartje gewoond heeft niet heel sterk. De hele fucking Zuiderzeekust leefde van de zee.
Er is helemaal geen ruimte voor kritiek op moslims. Kritiek op moslims is per definitie afkomstig van de zijlijn, van degenen die weinig invloed hebben. Om vervolgens door degenen die wel invloed hebben te worden weggezet als extreem-rechts.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:41 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Men is extreem voorzichtig met kritiek op moslims? Serieus? Wat is de PVV al die jaren dan aan het doen? Er is alle ruimte voor kritiek op moslims.
Naar gereformeerde vis ruiken, in beide oren oorbellen dragen en onmenselijke hoeveelheden Kolumbianischer Diskostoff wegsjnuiven. Waarom hebben we dat dorp eigenlijk nog?quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn ook bijna allemaal vissers daar, zonder de visserij zou dat hele dorp aan het staatsinfuus hangen.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Naar gereformeerde vis ruiken, in beide oren oorbellen dragen en onmenselijke hoeveelheden Kolumbianischer Diskostoff wegsjnuiven. Waarom hebben we dat dorp eigenlijk nog?
Wat een kletskoek. In elke talkshow en elke krant heeft de afgelopen jaren volop kritiek gestaan. Er is wel een probleem met ongefundeerde kritiek, kroegpraat en onderbuikgevoelens.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er is helemaal geen ruimte voor kritiek op moslims. Kritiek op moslims is per definitie afkomstig van de zijlijn, van degenen die weinig invloed hebben. Om vervolgens door degenen die wel invloed hebben te worden weggezet als extreem-rechts.
in het geval van de islam is er allang geen sprake meer van onderbuikgevoelens, alle vooroordelen bewijzen zichzelf dagelijks.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat een kletskoek. In elke talkshow en elke krant heeft de afgelopen jaren volop kritiek gestaan. Er is wel een probleem met ongefundeerde kritiek, kroegpraat en onderbuikgevoelens.
Grappig hoe je mijn punt ongewild bevestigt, terwijl je juist poogt om het te ontkennen.quote:Op donderdag 1 april 2021 03:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
in het geval van de islam is er allang geen sprake meer van onderbuikgevoelens, alle vooroordelen bewijzen zichzelf dagelijks.
Waar woon je eigenlijk, want in NL kan niet met die opmerking.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee ik keur het gedrag van die mensen net zo goed af, ze hebben een houding van: wij zijn bijzonder en wij voelen ons beter dan de stumpers die corona serieus nemen. Daar hou ik niet van. Maar over het algemeen zie ik wel dat christenen een makkelijk doelwit zijn terwijl men extreem voorzichtig is met kritiek op moslims.
Ah kritiek geven is pas kritiek geven door mensen met invloed.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er is helemaal geen ruimte voor kritiek op moslims. Kritiek op moslims is per definitie afkomstig van de zijlijn, van degenen die weinig invloed hebben. Om vervolgens door degenen die wel invloed hebben te worden weggezet als extreem-rechts.
quote:Op donderdag 1 april 2021 11:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Daarom ben ik het met Wilders eens alleen begrijp ik niet waarom hij zich alleen drukt maakt over de Islam. Gewoon alle geloof verbieden en stoppen met het geven van extra rechten aan gelovigen en alle instanties er omheen. Je mag best de bijbel lezen in bed... net als alle andere fictie in je boekenkast.
Dat kan natuurlijk niet.... want grondwet... recht van vrijheid van vereniging en vergadering.quote:Gewoon alle geloof verbieden
Kijk!quote:en stoppen met het geven van extra rechten aan gelovigen en alle instanties er omheen.
Vergaderen en verenigen mag maar niet als men er gehersenspoeld wordt. Mensen zijn nou eenmaal zwak en hebben houvast nodig... dat vinden ze in een onzichtbare man in de lucht en zijn dienaren die je regels opleggen. Als ik de verhalen in koran, bijbel en thora mag geloven is het in de hemel stukken beter dan hier op aarde. En als je er dan ook nog maagden bij krijgt tja.... 1+1=2.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:29 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
[..]
Dat kan natuurlijk niet.... want grondwet... recht van vrijheid van vereniging en vergadering.
Bovendien: Die Gedanken sind frei.
Plus: oncontroleerbaar.
En bij uitwassen hebben we het wetboek van strafrecht.
Klaar
Tsja, weg ermee.....quote:Op donderdag 1 april 2021 15:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Vergaderen en verenigen mag maar niet als men er gehersenspoeld wordt. Mensen zijn nou eenmaal zwak en hebben houvast nodig... dat vinden ze in een onzichtbare man in de lucht en zijn dienaren die je regels opleggen. Als ik de verhalen in koran, bijbel en thora mag geloven is het in de hemel stukken beter dan hier op aarde. En als je er dan ook nog maagden bij krijgt tja.... 1+1=2.
Want wees nou eens eerlijk. Ons leven hier werkt omdat we een maatschappij hebben gecreëerd waarin iedereen een steentje bijdraagt en waar wetten en regels zijn. Als ik een boek lees dat er een grotere macht is, dat de aarde door hem geschapen is en we naar hem moeten luisteren zo lang we hier zijn dan is de stap naar iemand aanrijden (of vermoorden) natuurlijk niet zo groot op het geheel. Ja het was god's wil.... allah u akhbar... weet ik veel wat. Het blijkt al uit 1000en jaren geschiedenis dat we er niet mee kunnen omgaan, weg ermee dus.
Geen idee. Gelukkig ben ik gewoon een simpel schepsel, een nederige fokker die niet gaat over wet- en regelgevingquote:Op donderdag 1 april 2021 15:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Tsja, weg ermee.....
En hoe wou je dat doen dan?
Religie is onderdeel van "overtuiging"/"idee".
Dat kun je toch niet uitbannen?
Me tooquote:Op donderdag 1 april 2021 19:41 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Geen idee. Gelukkig ben ik gewoon een simpel schepsel, een nederige fokker die niet gaat over wet- en regelgeving![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |