Jezus, hoe dan ? nu al!quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:46 schreef Tegan het volgende:
Met die brandende zon van gisteren op mijn ramen is het binnen gewoon 26 graden en niet koeler te krijgen. Dat bedoelde ik. Buiten is het prima tot 30 graden inderdaad.
Kloptquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, hoe dan ? nu al!
Dat is toch niet te doen in de zomer dan?
Lekker hoorquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:46 schreef Tegan het volgende:
Met die brandende zon van gisteren op mijn ramen is het binnen gewoon 26 graden en niet koeler te krijgen. Dat bedoelde ik. Buiten is het prima tot 30 graden inderdaad.
NU al 26gr binnen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:46 schreef Tegan het volgende:
Prima, je weet waar je heen moetquote:
Ja, het park hier met uitzicht op de Douroquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prima, je weet waar je heen moet
Sorry! Het is Lente!
Tijd voor betere zonwering.quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:46 schreef Tegan het volgende:
Super Bockje erbij?quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, het park hier met uitzicht op de Douro
Nee, vino Verde en een pastel de nataquote:
Ook een prima keuzequote:Op woensdag 31 maart 2021 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, vino Verde en een pastel de nata
Het is echt heerlijk weer buiten en nu wil ik dus dat doen ipv werkenquote:
JE WIL GEWOON NIET!quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:03 schreef DrMarten het volgende:
Sommige collega's
"Kun je mij wat nieuw werk doen want mijn werk droogt op."
Kunnen we nu niet doen want we zijn druk met wat anders waar we allemaal voor vrij gemaakt zijn. Wordt pas na dinsdag.
"Ja maar ik wil het eigenlijk zo snel mogelijk."
Dat kan zijn, maar we hebben er nu geen tijd voor. Volgende week kijken we verder.
"Ik stuur wel een mail waarom ik het nu wil hebben".
Prima, stuur maar een mail, krijg je van mij een mail terug dat je verzoek in de bak Na Pasen Behandelen terecht komt.
" Ja maar kun je niet vast..."
NEE!!!
gewoon vrijdag hoor.quote:
De spoorwegen zijn niet katholiekquote:Op donderdag 1 april 2021 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon vrijdag hoor.
morgen is zaterdag, zaterdag is zaterdag en zondag en maandag zijn zondag
Maar goed dat je veilig op je zolderkamer zat.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:36 schreef Tegan het volgende:
Ah, ik weet al waarom het gisteren 26 graden was binnen. Het was hier gewoon 24 graden buiten gisteren en vandaag!
Iedereen zou toch godverdomme katholiek moeten zijnquote:Op donderdag 1 april 2021 07:37 schreef babylon het volgende:
[..]
De spoorwegen zijn niet katholiek
Moet morgen zelfs naar kantoor.
Ik heb er nog geen gezien vandaag.quote:
Is daar genoeg miswijn voor?quote:Op donderdag 1 april 2021 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen zou toch godverdomme katholiek moeten zijn
Denk het wel.quote:
Pils!quote:Op donderdag 1 april 2021 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk het wel.
Ik heb de kapelaan nog nooit wijn zien delen met iemand anders, dus zo veel is er niet nodig.
Koelkast in de de parochie stond wel altijd goed gevuld met pils
Mag ik het ook alleen voor de vrije dagen?quote:Op donderdag 1 april 2021 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen zou toch godverdomme katholiek moeten zijn
Zoals het een goed dorp betaamt ligt de kerk en de brouwerij naast elkaarquote:
dat is ook de enige reden dat we nog een monarchie hebben, om de verjaardag van willy te vierenquote:Op donderdag 1 april 2021 08:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag ik het ook alleen voor de vrije dagen?
De timing is wel een beetje jammer dit jaar. Oh well.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is ook de enige reden dat we nog een monarchie hebben, om de verjaardag van willy te vieren
Wat is er mis met een dinsdag?quote:Op donderdag 1 april 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De timing is wel een beetje jammer dit jaar. Oh well.
Ja, kerst valt echt kut dit jaarquote:Op donderdag 1 april 2021 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er mis met een dinsdag?
Beter dan kerst....
M'n week wordt er zo raar van.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er mis met een dinsdag?
Beter dan kerst....
Gewoon lekker je oranje jurkje aantrekken, daydrinking op je balkon en hier en daar een beeldje kapot trappen op een kleedjequote:Op donderdag 1 april 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De timing is wel een beetje jammer dit jaar. Oh well.
De eerste twee heb ik al niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon lekker je oranje jurkje aantrekken, daydrinking op je balkon en hier en daar een beeldje kapot trappen op een kleedje
Iets anders oranjes dan?quote:
quote:
Allemaal de schuld van de VVD.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n week wordt er zo raar van.
Kerst is wel een beetje jammer dit jaar ja.
Ik dacht de SGPquote:Op donderdag 1 april 2021 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Allemaal de schuld van de VVD.
Je weet tegen wie je het hebt toch?quote:
Dat doen ze in Belgie dan toch beter. Als daar een feestdag in het weekend valt, krijg je er de maandag of vrijdag voor terug.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Allemaal de schuld van de VVD.
Dat is wel fijner. Maar ik vind het nogal onlogisch. Het gaat om het feest, niet om het vrij zijn. Wat mij betreft.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat doen ze in Belgie dan toch beter. Als daar een feestdag in het weekend valt, krijg je er de maandag of vrijdag voor terug.
ja, maar ook jij moet toch af en toe iets anders dragen dan zwartquote:Op donderdag 1 april 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet tegen wie je het hebt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |