SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Faal, da’s Haags!quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
[US mode]
daar moet een piemel in
[/US mode]
die bestaan op fok toch nietquote:
neequote:
Nee joh, morgen istie er weerquote:
je gaat je oog laten uitsteken en dan lapje dragen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, IJs wordt nog even geen piraat, vanmiddag even oogdruppels halen, want apotheekstruggles.
Nog even niet dus.quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat je oog laten uitsteken en dan lapje dragen?
Ik weet van 1 persoon dat deze een IP ban heeftquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
Er zijn users die al meerdere permbans hebben gehad en toch telkens weer terug mogen komen.
Beetje zoals levenslange gevangenisstraf en dan na 18 weer vrolijk buiten rond lopen
Dan gebruik je toch gewoon een vpnquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet van 1 persoon dat deze een IP ban heeft
Ik weet ook 1 persoon die al 4 permbans achter zn naam heeftquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet van 1 persoon dat deze een IP ban heeft
ik heb even vlug de Dyson er doorheen gegooid zodat het weer toonbaar is. Poetsvrouw komt volgende week weer. Maar het was bij nader inzien wel fijn geweest als die Achterhuistimmerman een kruimeldiefje bij zich gehad hadquote:
Weer?quote:
Ik vind dit roze en niet lilaquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Deze tafel
https://www.karwei.nl/ass(...)etaal-lila/p/B106272
Ben alleen bang dat hij te klein is.
Ja soms, heel somsquote:
Het schijnt dat je sowieso wel dood gaat, of je nou werkt of niet (quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja soms, heel soms
Van alleen maar werken ga je dood en de zon schijnt enzo dus doei werken voor vandaag
Volgens mij niet meer... die waren we lekkerquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
Bestaat Milka Lila pause eigenlijk nog?
Ja op zich kut.... misschien toch cryo overwegenquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het schijnt dat je sowieso wel dood gaat, of je nou werkt of niet (
Ik vind het wel een risicootje hoor, je weet dan nooit in wat voor wereld je weer wakker wordtquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja op zich kut.... misschien toch cryo overwegen
Ligt aan de definitie van kust... ik woon minder dan 15km van een fjord af. En ik ben geen Noorquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Moin liebchensnogmaals 4:03 extra zonlicht vandaag, en daarmee is vandaag al ruim 2 uur langer dan de eerste dag van deze maand
![]()
75 % van alle Noren woont binnen 15 km van de kust. En jij @:Fogel ?
Nu snel wandelenIn korte broek jawel.
Under his eyequote:Op woensdag 31 maart 2021 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een risicootje hoor, je weet dan nooit in wat voor wereld je weer wakker wordt
Ligt er een beetje aan hoe lang ze je in die tank laten zitten denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een risicootje hoor, je weet dan nooit in wat voor wereld je weer wakker wordt
Heb je het nu over de overgang?quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja die kan ook nog![]()
Meh... nog een paar jaar en ik val niet meer in de rode categorie
Surprise surprise ik ben geen 20 meerquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je het nu over de overgang?
Dan kan je een stoere Martha wordenquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja die kan ook nog![]()
Meh... nog een paar jaar en ik val niet meer in de rode categorie
quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Surprise surprise ik ben geen 20 meer![]()
May the lord open zit er uiteindelijk niet meer in
Gewoon uur terug zettenquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
De klok tikt door. En iets te snel
25?quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Surprise surprise ik ben geen 20 meer![]()
May the lord open zit er uiteindelijk niet meer in
die schelpen zijn heul niet uit mad maxquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe lang ze je in die tank laten zitten denk ik![]()
Wel kut als je wakker wordt in mad max achtige taferelen of als je geen fuck meer van de wereld begrijpt
[ afbeelding ]
óf zei ik he... óf(fred)quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die schelpen zijn heul niet uit mad max
Mjah mehhhquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
De klok tikt door. En iets te snel
..you hold two seashells like chopsticks, pull gently and scrape what’s left with the third.'quote:
In veel opzichten zie ik er nu jonger uit dan 20 jaar geleden. Maar ik merk wel dat mijn lichaam af en toe protesteertquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mjah mehhh![]()
Heb net hippe sneakers gekocht en doe of ik nog jong ben... zo lang mensen mij nog niet vol medelijden aankijken zit ik nog ok denk ik
Kan ook een mid-life-crisis zijnquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bijna 40 en wil nog tattoos en piercings. Ik loop tien jaar achter met m'n leven.
Cabrio erbij en hopla.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ook een mid-life-crisis zijn
M'n hele leven is crisis, volgens mij ben ik al over de helft.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ook een mid-life-crisis zijn
Mannen zijn kutzakkenquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In veel opzichten zie ik er nu jonger uit dan 20 jaar geleden. Maar ik merk wel dat mijn lichaam af en toe protesteert
Of, om het in jouw termen te zeggen: 55%quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hele leven is crisis, volgens mij ben ik al over de helft.
Gewoon doen, ik wil oor shizzle erbij maar op de eens of andere manier komt dat er ook elke keer niet vanquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bijna 40 en wil nog tattoos en piercings. Ik loop tien jaar achter met m'n leven.
Ik zie regelmatig mensen die mijn leeftijd zijn en waarvan ik denk: wat heb jij gedaan om er zo oud, afgeleefd en gerimpeld uit te zien. Meestal hebben ze dan kinderenquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mannen zijn kutzakken![]()
Met mijn werk kom ik wel eens mensen tegen die dan ongeveer net zo oud zijn als ik en waarvan ik dan initieel dacht dat ze minstens 10 jaar ouder moeten zijn want, wel erg degelijk, super veel rimpels, verlopen hoofd of anders soortig getekend door het leven. Dat vind ik dan soms ook wel schrikken. Andersom gebeurd ook, dan denk ik 'hoe de fuck zie jij er nog zo uit en geeft mij de sleutel tot dit'
of een alcoholverslavingquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig mensen die mijn leeftijd zijn en waarvan ik denk: wat heb jij gedaan om er zo oud, afgeleefd en gerimpeld uit te zien. Meestal hebben ze dan kinderen
Dit is een observatie die overeenkomt met mijn eigen bevindingenquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig mensen die mijn leeftijd zijn en waarvan ik denk: wat heb jij gedaan om er zo oud, afgeleefd en gerimpeld uit te zien. Meestal hebben ze dan kinderen
Ik ook nietquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is een observatie die overeenkomt met mijn eigen bevindingen![]()
'kinderen houden je jong' ik zie het niet onder mijn leeftijdsgenoten iig
De grootste grap ooit dat.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is een observatie die overeenkomt met mijn eigen bevindingen![]()
'kinderen houden je jong' ik zie het niet onder mijn leeftijdsgenoten iig
Nee, niet in conventionele zin, wat volwassen dan ook precies mag zijn. Ik ben in de gelukkige positie dat ik vooral kan doen waar ik zelf zin in heb. Nou zijn dat vooral dingen die ik toen in begin 20 was ook leuk vond om te doenquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar ik voel me ook eigenlijk niet echt volwassen op de een of andere manier.
M'n zus is vier jaar ouder maar ziet er vier jaar jonger uit. Gewoon de genen van m'n vaderquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mannen zijn kutzakken![]()
Met mijn werk kom ik wel eens mensen tegen die dan ongeveer net zo oud zijn als ik en waarvan ik dan initieel dacht dat ze minstens 10 jaar ouder moeten zijn want, wel erg degelijk, super veel rimpels, verlopen hoofd of anders soortig getekend door het leven. Dat vind ik dan soms ook wel schrikken. Andersom gebeurd ook, dan denk ik 'hoe de fuck zie jij er nog zo uit en geeft mij de sleutel tot dit'
Ik voel me nog net als op m'n 24e ofzo. Net zo onnozel.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar ik voel me ook eigenlijk niet echt volwassen op de een of andere manier.
Zussen zijn ook kutzakkenquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus is vier jaar ouder maar ziet er vier jaar jonger uit. Gewoon de genen van m'n vaderJeugdige uitstraling, klein en petite.
Ja precies, ik heb nu alleen meer geld om het allemaal te doen maar ook minder energiequote:Op woensdag 31 maart 2021 11:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, niet in conventionele zin, wat volwassen dan ook precies mag zijn. Ik ben in de gelukkige positie dat ik vooral kan doen waar ik zelf zin in heb. Nou zijn dat vooral dingen die ik toen in begin 20 was ook leuk vond om te doen
M'n schoonzusje is net zo oud als ik, maar vind ik er ouder uitzien. Weet niet hoe anderen dat zienquote:
Oké.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dat is wel een dingetje.... Nou doe ik momenteel helemaal geen festivalletjes maar eigenlijk ga ik daar nog net niet dood vanquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb nu alleen meer geld om het allemaal te doen maar ook minder energie
NEEquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
Mijn ene schoonzus is vrij corpulent, krijg je ook een strak hoofd vanquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n schoonzusje is net zo oud als ik, maar vind ik er ouder uitzien. Weet niet hoe anderen dat zien
Ik denk niet dat ik LL nog trek.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje.... Nou doe ik momenteel helemaal geen festivalletjes maar eigenlijk ga ik daar nog net niet dood vanIk doe tegenwoordig dan maar 'dag erna extra vrij' zodat ik langer weer kan uitbrakken en kan 'herstellen'
x 100
Ja ik niet.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn ene schoonzus is vrij corpulent, krijg je ook een strak hoofd van
Ik ben ooit midden in mijn tentamenweek een dagje naar Portugal geweest voor NL-DL Vroeg heen, hele dag feesten zuipen in de hitte, wedstrijd, terug naar het vliegveld en ergens s' nachts weer thuis. Dag erna tentamen.... gehaald uiteraardquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik LL nog trek.
Dat ik tien jaar geleden eerst vier dagen door Londen rende, op dinsdagavond thuiskwam, donderdagochtend naar Lowlands vertrok en op maandagmiddag weer thuiskwam, en dan even douchen, was aanzetten, tent uithangen en weer aan het werk.
Hoe dan.
Aan dat soort dingen merk ik de aftakeling wel.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik LL nog trek.
Dat ik tien jaar geleden eerst vier dagen door Londen rende, op dinsdagavond thuiskwam, donderdagochtend naar Lowlands vertrok en op maandagmiddag weer thuiskwam, en dan even douchen, was aanzetten, tent uithangen en weer aan het werk.
Hoe dan.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me nog net als op m'n 24e ofzo. Net zo onnozel.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
Paar jaar terug, twee weken naar Azië geweest, kwam op zondag terug, jetlag, maandagochtend zat ik in de auto naar België en de rest van de week gewerkt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan dat soort dingen merk ik de aftakeling wel.
Ik snap ook niet hoe sommigen nog tijd of energie voor hobbies hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook niet hoe mensen met kinderen dat doen, om die de hele tijd te entertainen en te verzorgen en alles te regelen zonder staand tijdens het koken in slaap te vallen.
Ik durf niet eens een hond te nemen want ben bang dat dat te veel energie kost.
Ja of om te sportenquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe sommigen nog tijd of energie voor hobbies hebben.
Mwah, je kan aan veel "wennen" he. Die kinderen groei je ook in, want dat begint niet bij koters die je de hele dag moet entertainen, bij die hele kleintjes is het vooral voeren, verschonen en in de buurt houden.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook niet hoe mensen met kinderen dat doen, om die de hele tijd te entertainen en te verzorgen en alles te regelen zonder staand tijdens het koken in slaap te vallen.
Ik durf niet eens een hond te nemen want ben bang dat dat te veel energie kost.
Mij ook ja. Houdt het leven lekker simpelquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het niet hebben van afhankelijken bevalt mij in ieder geval prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |