SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Faal, da’s Haags!quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
[US mode]
daar moet een piemel in
[/US mode]
die bestaan op fok toch nietquote:
neequote:
Nee joh, morgen istie er weerquote:
je gaat je oog laten uitsteken en dan lapje dragen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, IJs wordt nog even geen piraat, vanmiddag even oogdruppels halen, want apotheekstruggles.
Nog even niet dus.quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat je oog laten uitsteken en dan lapje dragen?
Ik weet van 1 persoon dat deze een IP ban heeftquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
Er zijn users die al meerdere permbans hebben gehad en toch telkens weer terug mogen komen.
Beetje zoals levenslange gevangenisstraf en dan na 18 weer vrolijk buiten rond lopen
Dan gebruik je toch gewoon een vpnquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet van 1 persoon dat deze een IP ban heeft
Ik weet ook 1 persoon die al 4 permbans achter zn naam heeftquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet van 1 persoon dat deze een IP ban heeft
ik heb even vlug de Dyson er doorheen gegooid zodat het weer toonbaar is. Poetsvrouw komt volgende week weer. Maar het was bij nader inzien wel fijn geweest als die Achterhuistimmerman een kruimeldiefje bij zich gehad hadquote:
Weer?quote:
Ik vind dit roze en niet lilaquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Deze tafel
https://www.karwei.nl/ass(...)etaal-lila/p/B106272
Ben alleen bang dat hij te klein is.
Ja soms, heel somsquote:
Het schijnt dat je sowieso wel dood gaat, of je nou werkt of niet (quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja soms, heel soms
Van alleen maar werken ga je dood en de zon schijnt enzo dus doei werken voor vandaag
Volgens mij niet meer... die waren we lekkerquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
Bestaat Milka Lila pause eigenlijk nog?
Ja op zich kut.... misschien toch cryo overwegenquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het schijnt dat je sowieso wel dood gaat, of je nou werkt of niet (
Ik vind het wel een risicootje hoor, je weet dan nooit in wat voor wereld je weer wakker wordtquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja op zich kut.... misschien toch cryo overwegen
Ligt aan de definitie van kust... ik woon minder dan 15km van een fjord af. En ik ben geen Noorquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Moin liebchensnogmaals 4:03 extra zonlicht vandaag, en daarmee is vandaag al ruim 2 uur langer dan de eerste dag van deze maand
![]()
75 % van alle Noren woont binnen 15 km van de kust. En jij @:Fogel ?
Nu snel wandelenIn korte broek jawel.
Under his eyequote:Op woensdag 31 maart 2021 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een risicootje hoor, je weet dan nooit in wat voor wereld je weer wakker wordt
Ligt er een beetje aan hoe lang ze je in die tank laten zitten denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een risicootje hoor, je weet dan nooit in wat voor wereld je weer wakker wordt
Heb je het nu over de overgang?quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja die kan ook nog![]()
Meh... nog een paar jaar en ik val niet meer in de rode categorie
Surprise surprise ik ben geen 20 meerquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je het nu over de overgang?
Dan kan je een stoere Martha wordenquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja die kan ook nog![]()
Meh... nog een paar jaar en ik val niet meer in de rode categorie
quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Surprise surprise ik ben geen 20 meer![]()
May the lord open zit er uiteindelijk niet meer in
Gewoon uur terug zettenquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
De klok tikt door. En iets te snel
25?quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Surprise surprise ik ben geen 20 meer![]()
May the lord open zit er uiteindelijk niet meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |