Das waar inderdaad. Geen idee hoe hard die dingen kunnenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is niet nodig tot 20km per uur dus top
Gewoon klein motortje met paar pk. 20 is hard genoeg op de binnenwateren johquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Das waar inderdaad. Geen idee hoe hard die dingen kunnen
Helemaal als je naar de klote bentquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon klein motortje met paar pk. 20 is hard genoeg op de binnenwateren joh
Bij overheid zit je prima. Goede voorwaarden, geen stressquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:42 schreef Fok-it het volgende:
Als ongeschoolde vind ik een mogelijk onbepaald contract bij overheidsinstantie niet verkeerd
Lekker luieren eigenlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij overheid zit je prima. Goede voorwaarden, geen stress
Er is geen regel die zegt dat je het alleen met kerst mag eten héquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar hertenbiefstuk potverdorie.
Geen regel maar toch zie je weinig mensen in april gourmetten en op een zomeravond van een oliebol genietenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is geen regel die zegt dat je het alleen met kerst mag eten hé
Hoe kun jij ongeschoold zijn, heb bij ongeschoolden altijd ander soort type mens in mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:42 schreef Fok-it het volgende:
Als ongeschoolde vind ik een mogelijk onbepaald contract bij overheidsinstantie niet verkeerd
Haha. Dat hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoe kun jij ongeschoold zijn, heb bij ongeschoolden altijd ander soort type mens in mijn hoofd
Nog wel mbo diploma of iets?
https://lekkertafelen.nl/(...)-volop-verkrijgbaar/quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is geen regel die zegt dat je het alleen met kerst mag eten hé
Oh. En?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb wel eens alcoholcontrole gehad op het water
Had ik niet verwacht. Wel veel werkervaring dan zeker?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Dat hoor ik wel vaker.
Nope. Niet veel afgemaakt. Maar als je beetje autodidactisch bent ingesteld hoef je ook niet als een ongeschoolde over te komen he
Je kunt nu ook prima bij de sligro een hertje halen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:55 schreef Azula het volgende:
[..]
https://lekkertafelen.nl/(...)-volop-verkrijgbaar/
Einde van het jaar is het beter verkrijgbaar.
Aardig wat jaartjes nu wel ja, al ben ik er ook paar jaar uit geweestquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht. Wel veel werkervaring dan zeker?
Ja niet heel spannend. Even blazen, boete gehad omdat we iets over de limiet zaten en weer doorvaren.quote:
Ja daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt nu ook prima bij de sligro een hertje halen.
Zou wel vaste aanstelling pakken dan als het lukt jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aardig wat jaartjes nu wel ja, al ben ik er ook paar jaar uit geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |