quote:En nog meer zelfs:
Op zondag 26 januari 2003 19:18 schreef Lithion het volgende:[..]
Hans Teeuwen: "Weet je wie ik trouwens ook zo'n ontzettende ZAK vind. Allah! Allah met z'n dikke lul!"
Beledigend voor de Islam, maar dan boeit het ineens niet meer?
quote:"En dan staan ze ook nog de hele dag tegen de muur te mekkeren, Allah, Allah, Allah, zou erg zijn, als die muur er opeens genoeg van kreeg, zo van: Hou nou eens op man, ik ben ook niet van steen!"
Op zondag 26 januari 2003 20:44 schreef X-Ray het volgende:[..]
En nog meer zelfs:
'En Allah, die vindt alle vrouwen hoeren, en hij heeft gelijk. Nu zijn er dus wijfen die een hoofddoek dragen en dan denken ze dat ze geen hoeren meer zijn. Nou mooi niet, nu zijn ze hoeren met een hoofddoek om!'
En daar wordt nooit wat tegen gedaan.
quote:Ja man? maar ik vraag WAT jullie vrezen... Dit is geen antwoord!
Op zondag 26 januari 2003 20:41 schreef X-Ray het volgende:[..]
Om dezelfde reden dat ieder ideologisch fanatisme wat gespeend is van iedere zelfreflectie te vrezen is.
quote:11 september alweer vergeten?
Op zondag 26 januari 2003 20:49 schreef VivaLaRevolution het volgende:[..]
Ja man? maar ik vraag WAT jullie vrezen... Dit is geen antwoord!
quote:Sterker nog; het woord vrede (piece) komt er in het geheel niet in voor. Daarentegen komt de term oorlog (war) er 157 maal in voor!
Op zondag 26 januari 2003 20:41 schreef VivaLaRevolution het volgende:[..]
Je zegt zelf dat er niets vredelievends instaat!
quote:Het is wel een antwoord... als je kan lezen tenminste.
Op zondag 26 januari 2003 20:49 schreef VivaLaRevolution het volgende:[..]
Ja man? maar ik vraag WAT jullie vrezen... Dit is geen antwoord!
Fanatieke ideologisten zijn de mensen die zichzelf opblazen voor het 'grote doel'.
quote:Je bent dus bang dat er hier ook vliegtuigen in gebouwen gaan vliegen? Het enige wat je er 'goed' aan jou opmerking is, is dat je doet wat de Amerikanen willen dat je doet.
Op zondag 26 januari 2003 20:50 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
11 september alweer vergeten?
quote:Ok, dat bedoel je dus... Ik had niet verwacht dat er mensen waren die daar écht bang voor waren, vandaar mijn onbegrip.
Op zondag 26 januari 2003 20:53 schreef X-Ray het volgende:[..]
Het is wel een antwoord... als je kan lezen tenminste.
Fanatieke ideologisten zijn de mensen die zichzelf opblazen voor het 'grote doel'.
quote:Ach, in Brussel heeft Jahjah met zijn AEL al jodenwinkels bekogeld, een Jood doodgeschoten onder het schreeuwen van 'joden moeten dood en Allah Akbar'
Op zondag 26 januari 2003 21:01 schreef VivaLaRevolution het volgende:[..]
Ok, dat bedoel je dus... Ik had niet verwacht dat er mensen waren die daar écht bang voor waren, vandaar mijn onbegrip.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 21:10 schreef sp3c het volgende:
is dat zeker?
Topic gaat niet echt meer over Hirsi Ali, en ik denk dat de discussie over haar uitspraken nu wel gevoerd is. Als ze weer wat nieuws te melden heeft of als er nieuwe feiten naar boven komen drijven mag er een nieuw topic geopend worden, deze sluit ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |