Duurder doe ik meestal niet, behalve als het echt een speciale editie is.
Heb dan inmiddels ook voor zo'n 4.500 a 5.000 euro aan DVDs
Verder vind ik 15 redelijk. Maar die krengen zijn sowieso reteduur
quote:Dat is het criterium dat ik ook hanteer.
Op zondag 26 januari 2003 17:01 schreef seriewoordenaar het volgende:
Als ik iets niet kan betalen, dán is het te duur
Voor speciale uitvoeringen of moeilijk te krijgen items wil ik best "veel" neertellen.
En je doet de dvd-piraten ook geen eer toe. Het is belangrijk dat we met z,n allen zeggen, HET IS TEVEEL, anders blijft het gewoon zo.
Als je bedenkt: Ik kijk een DVD 2 of 3 keer. Dan kan je die net zo goed huren een paar keer.
Even leuk weetje: De Productiekosten van een DVD zijn inclusief hoesje en boekje een gulden of 3. (zonder ontwerpe en personeels ed. kosten...)
Dus, redelijk wat winst.
quote:Laat ons dan eerst met z'n allen zeiken over de levensmiddelen die abnormaal duur worden/zijn. En bijvoorbeeld de huur- en koopprijzen van huizen. Om die DVD's maak ik me echt niet druk, dan koop ik er wel eentje minder.
Op zondag 26 januari 2003 17:10 schreef Lennart22 het volgende:
Ik verklaar je voor gek als je zoveel voor een dvd,tje geefd, het is nog altijd bijna 77gulden, dat is toch niet meer normaal8)7En je doet de dvd-piraten ook geen eer toe. Het is belangrijk dat we met z,n allen zeggen, HET IS TEVEEL, anders blijft het gewoon zo.
Behalve als het een special edition is, netals LOTR expanded edit. dan mag het wel naar max ¤ 50,-
quote:en is dat nog een beetje makkelijk meenemen/opsturen naar nederland?
Op zondag 26 januari 2003 17:20 schreef ---Mickey--- het volgende:
Ik vind ze sowieso te duur in Nederland. Ik woon in China en hier zijn ze op straat 8 RMB, dat wil zeggen 1 Euro. Je moet er nog een plastic doosje bij kopen voor 1 RMB (dus 12 Eurocent) en je bent klaar. En het zijn DVD kopieen dus goede kwaliteit. Het enige is dat ze geen Nederlandse ondertiteling hebben, maar dat neem ik dan maar voor lief. En hier heb je de nieuwste titels, ik heb twee maanden geleden al de nieuwste James Bond gekocht en zag eergisteren Chicago met Richard Gere liggen. Volgens mij is die nog niet eens uit in de bioscoop in Nederland. Dus ik koop ze gewoon hier.
Voor muziekdvd heb ik wel meer over omdat dat altijd leuk blijft, maar meer dan 30 wil ik toch niet betalen hoor...
quote:lol jah ik koop ze ook steeds met het hoesje maar wij wonen dan ook niet in china he
Op zondag 26 januari 2003 17:28 schreef dagizmo het volgende:
Ik koop ze allemaal voor 8-10 euro en dat is met hoesje
quote:dan wil je hem niet graag genoeg, klaar.
Op zondag 26 januari 2003 18:11 schreef Zapper het volgende:
Ik vind "The Others", een film die ik heel graag op DVD wil hebben,
voor ¤ 25 én geen enkele special features TE DUUR
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |