Mensen die niet van de drank af kunnen blijven hebben een slap en leugenachtig karakter.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van mijn kant niet. Dacht dat we vriendjes waren.
Zeg dat dan een paar jaar eerder. 0-7. Tot morgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die niet van de drank af kunnen blijven hebben een slap en leugenachtig karakter.
Daar heb ik niets mee.
Al besproken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn eerste topic ooit in BUG geopend. Spannend.
Een paar is twee. Doei.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dat dan een paar jaar eerder. 0-7. Tot morgen.
Waarom doet de overheid dan niets?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al besproken.
BUG / facebook posts linken lijkt niet te werken
@:Coco @:lenny_leonard
Afgehandeld?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al besproken.
BUG / facebook posts linken lijkt niet te werken
@:Coco @:lenny_leonard
Ik ben geen stalker.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn topics zonder reacties eigenlijk veel pijnlijker
Als je tong zijn stalker @:socios wegdenkt dan
Daar kies je toch echt zelf voorquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Ik ben dat podcastje van de Deventer moordzaak aan het luisteren
Erg interessant
Ik wel. Ik volg Socios op de voet. Walkend en zwalkend, op een druilige maandagochtend. Beneveld door de bierwalm. Half dronken, weet ik mijn vriend te vinden. Gelukkig stopt het zebrapad mijn lijdensweg. Even tot zinnen en adem komen. Stoom afblazen. Eerst Gibraltar zien, en dan sterven.quote:
Heb ik ook geluisterd ja, nog een grotere hekel gekregen aan Maurice de Hond.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Ik ben dat podcastje van de Deventer moordzaak aan het luisteren
Erg interessant
Er is ook net een film over gemaakt, daar komt hij er ook niet al te best uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb ik ook geluisterd ja, nog een grotere hekel gekregen aan Maurice de Hond.
Hoe heet die film?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is ook net een film over gemaakt, daar komt hij er ook niet al te best uit.
De Veroordelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |