De brokstukken vielen al de hele tijd zover, dus dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als de brokstukken zover vliegen gaat de FAA zeker lastig doen komende launches.
Dat is ook excitingquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:08 schreef Starhopper het volgende:
Exciting test volgens John. Geen woord over een crash
Volgens mij had hij een brok in zijn keelquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:08 schreef Starhopper het volgende:
Exciting test volgens John. Geen woord over een crash
Is dat zo? Leek wel alsof hij in de lucht ontplofte. Vorige keren allemaal op de grond.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:08 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
De brokstukken vielen al de hele tijd zover, dus dat lijkt me niet.
Ze werden soms tot ver in de duinen gevonden. Zeker de copv's kwamen heel erg ver.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dat zo? Leek wel alsof hij in de lucht ontplofte. Vorige keren allemaal op de grond.
Hebben ze dus toch de FTS getest, hij werktquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Speculatie op discord is dat de FTS af ging
Moet haast welquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:08 schreef heywoodu het volgende:
Op het moment dat de SpaceX-stream stopte was 'ie nog wel een aardig stukje boven de grond toch? Ontploft in de lucht?
in b4 donatiecampagnequote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:12 schreef Starhopper het volgende:
Everyday Astronaut livestream: "we just lost 20 grand worth of gear"![]()
![]()
Die baalt
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:12 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Die baalt
Ja precies, dat ding is gewoon uit elkaar geklapt toen die motoren weer aan werden geslingerd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:13 schreef beantherio het volgende:
Het beeld stopte vlak na de herstart van de motoren.
Ik volg zijn livestreams niet echt maar ik dacht dat ie altijd gebruik maakte van de beelden van iemand anders.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:12 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Die baalt
niemand die het weetquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:13 schreef Gremen het volgende:
Dus (ver) buiten geplande plek neergestort?
Dan ging ie waarschijnlijk een richting uit die niet de bedoeling was.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Speculatie op discord is dat de FTS af ging
Nee, al zijn views zijn van hemzelf tegenwoordig. Hij had nu voor het eerst een vrij dure camera setup vlak bij de launch padquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik volg zijn livestreams niet echt maar ik dacht dat ie altijd gebruik maakte van de beelden van iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |