Ik zie de tweet ook niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie ineens tweets niet meer![]()
Had dat gisteren ook al bij je post.
[ afbeelding ]
Die zie ik wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zie de tweet ook niet.
Test:
[ twitter ]
Klopt. Maar als het fout gaat, dan willen ze daar wel graag beeld van hebben ivm het onderzoek naar het probleem.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:36 schreef beantherio het volgende:
Op zich hebben ze natuurlijk niet perse visibility nodig om te kunnen lanceren. Het is toch allemaal computergestuurd.
Daar lopen de meningen steeds over uiteen. De FAA zou bijvoorbeeld graag de boel willen zien las ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:36 schreef beantherio het volgende:
Op zich hebben ze natuurlijk niet perse visibility nodig om te kunnen lanceren. Het is toch allemaal computergestuurd.
Die hebben we eerder gehoordquote:
quote:
quote:
Dan kan de FAA iig niet zien dat het fout gaatquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch wel mooi dat ze hem gewoon lanceren met geen visibility
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Benieuwd naar boze reacties van mensen die denken dat SpaceX dit voor de fans doet en die dus dom zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
En we weten voor volgende keren dat het geen probleem is.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is natuurlijk ook volledig computergestuurd, dus het is niet echt heel hard nodig dat ze iets zien. En wellicht is er op hoogte wel gewoon zicht, en zien ze met hun onboard camera's genoeg
Nja mooie persmomenten helpen ook goed bij nieuwe investeringen. Maar voor deze ene lancering zou het weinig uitmaken idd, er staan nog zoveel prototypes in de planning.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd naar reacties van mensen die denken dat SpaceX dit voor de fans doet en die dus dom zijn
Ja, de reacties op discord zijn nu al prachtigquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd naar boze reacties van mensen die denken dat SpaceX dit voor de fans doet en die dus dom zijn
Tuurlijk, maar dan doen ze het nog altijd voor hun eigen doelen en niet om de fans te plezierenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nja mooie persmomenten helpen ook goed bij nieuwe investeringen.
De stream natuurlijk welquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan doen ze het nog altijd voor hun eigen doelen en niet om de fans te plezieren
Zeker, maar dat is een leuke bijzaakquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De stream natuurlijk welDit hoeven ze niet perse te doen
Natuurlijk. Maar het is niet bekend of de FAA dus wel zicht wil hebben of niet. Want als dat niet hoeft, waarom is die kerel uberhaupt daar nodig dan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan doen ze het nog altijd voor hun eigen doelen en niet om de fans te plezieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |