abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 maart 2021 @ 21:39:59 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198757086
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:



10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

De diverse instagrams:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door AgnesGru op 30-03-2021 18:23:06 ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198757697
Wat is dat nou met die schoenen? De Nikes?
Zijn ze allemaal gesponsord om die te laten zien of is het een statement naar elkaar?
pi_198757703
Mooie TT ! *O*
pi_198757757
En WAAROM? Waarom. Waarom ga je een flat van je ex huren?
Waarom? Dan wil je niet van hem af. Dan hou je de relatie in stand |:(

Ik denk dat over een paar maanden Anlul weer terug naar Mootje powerklootje gaat. Pfffff. Eikels.
pi_198757964
Wonen raggel en rox ook niet in vinkeveen :?
pi_198758176
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:09 schreef Kupelu het volgende:
Wat is dat nou met die schoenen? De Nikes?
Zijn ze allemaal gesponsord om die te laten zien of is het een statement naar elkaar?
Nike Air jordan is momenteel helemaal Hot, toeval dat ze ze allemaal hebben.
  maandag 29 maart 2021 @ 22:56:08 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198758463
Geweldige TT _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 29 maart 2021 @ 23:05:37 #8
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198758592
De OP is idioot lang
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198758595
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:37 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]

Nike Air jordan is momenteel helemaal Hot, toeval dat ze ze allemaal hebben.
Broertje oid was toch een Nike scalper
Is tegenwoordig big business
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 29 maart 2021 @ 23:51:58 #10
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198759066
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:23 schreef Magica het volgende:
Wonen raggel en rox ook niet in vinkeveen :?
Rox en Mo worden buren:
https://www.linda.nl/nieu(...)berkel-en-rodenrijs/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198759101
quote:
Ach wat gezellig, zie nu de tt pas.. dat kind is al vaker verhuisd dan ik in mijn leven :D
pi_198760137
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk: die vrouw heeft ruggengraat en gaat solo en op eigen benen de toekomst in. Gaat ze van een huis van André naar een appartement van André. :')
Misschien ziet ze het als een vorm van alimentatie. Zo makkelijk is het tegenwoordig ook niet om woonruimte te vinden dus het zal wel een rationele keuze zijn
  Miss 200.000.000! dinsdag 30 maart 2021 @ 08:41:21 #13
367000 roos94
pi_198760324
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:12 schreef Kupelu het volgende:
En WAAROM? Waarom. Waarom ga je een flat van je ex huren?
Waarom? Dan wil je niet van hem af. Dan hou je de relatie in stand |:(

Ik denk dat over een paar maanden Anlul weer terug naar Mootje powerklootje gaat. Pfffff. Eikels.
'Hij is echt veranderd en gaat hélémaal voor ons!'

'Ik laat Mo nu nooit meer gaan!'
pi_198760444
Over dat powervrouw zijn: ik zat vanochtend op de Insta van de overleden Bibian Mentel te kijken en ook zij werd ergens een powervrouw genoemd. Eerst dacht ik *kots* vanwege dat woord maar vervolgens dacht ik: als er eentje een echte powervrouw was, was het Bibian wel. Met haar 12 keer kanker krijgen, gewoon even Nederlands kampioen en drie keer paralympisch kampioen worden, met daarbij een bewonderenswaardige mentaliteit.
Ik zou me als ik Monique was heel snel van deze titel distantiëren, zou me doodschamen.
pi_198760473
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 08:57 schreef Samhain het volgende:
Over dat powervrouw zijn: ik zat vanochtend op de Insta van de overleden Bibian Mentel te kijken en ook zij werd ergens een powervrouw genoemd. Eerst dacht ik *kots* vanwege dat woord maar vervolgens dacht ik: als er eentje een echte powervrouw was, was het Bibian wel. Met haar 12 keer kanker krijgen, gewoon even Nederlands kampioen en drie keer paralympisch kampioen worden, met daarbij een bewonderenswaardige mentaliteit.
Ik zou me als ik Monique was heel snel van deze titel distantiëren, zou me doodschamen.
Haha had laatst precies dezelfde gedachte. Zag al die moekes op insta over elkaar heen buitelen met het P-woord en zag vlak erna een post over Bibian die enkele dagen voor haar dood nog bezig was met haar goede doel.
pi_198760496
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:23 schreef Magica het volgende:
Wonen raggel en rox ook niet in vinkeveen :?
Raggel is weggegaan omdat ze het niet aankon steeds met Fender te worden geconfronteerd terwijl ze hem niet echt mocht zien, geloof ik.

Wel leuk, kunnen Rox en Mo de hele dag hartjesgebaren naar elkaar maken vanaf het balkon.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 09:33:48 #17
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198760781
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:12 schreef Kupelu het volgende:
En WAAROM? Waarom. Waarom ga je een flat van je ex huren?
Waarom? Dan wil je niet van hem af. Dan hou je de relatie in stand |:(

Denk ook een soort alimentatie.

Waarom woont Antwee daar dan niet? Hij was toch zo zielig dat hij huisvesting nodig had :+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198760844
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:33 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Denk ook een soort alimentatie.

Waarom woont Antwee daar dan niet? Hij was toch zo zielig dat hij huisvesting nodig had :+
Huisvesting in de flamoes van van Soelen ja. Warm en geborgen.
  Spellchecker dinsdag 30 maart 2021 @ 09:47:34 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198760976
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:41 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Huisvesting in de flamoes van van Soelen ja. Warm en geborgen.
_O-
pi_198761121
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:41 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Huisvesting in de flamoes van van Soelen ja. Warm en geborgen.
:D
pi_198761138
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:03 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Raggel is weggegaan omdat ze het niet aankon steeds met Fender te worden geconfronteerd terwijl ze hem niet echt mocht zien, geloof ik.

Wel leuk, kunnen Rox en Mo de hele dag hartjesgebaren naar elkaar maken vanaf het balkon.
Tnx, Kan het allemaal niet bijhouden. Dan woont ze in Barcelona, dan koopt ze een huis in Mijdrecht, dan weer in Vinkeveen...
  dinsdag 30 maart 2021 @ 10:15:17 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198761247
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:03 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Raggel is weggegaan omdat ze het niet aankon steeds met Fender te worden geconfronteerd terwijl ze hem niet echt mocht zien, geloof ik.
Ik weet niet wat ze gedaan of gezegd heeft, maar dit is wel heel tekenend, dan weet je dat er echt iets gebeurd is dat ver voorbij acceptabel is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198762366
quote:
Ik moet het eerst nog zien. Zie andre niet zo snel zijn zoon in een appartement opgroeien op een balkon. Dan zie ik Monique eerder terug gaan naar het kamp waar broer en pap wonen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198762513
Ik dacht dat Mo in Berkel bleef wonen? Voor kleine Dreetje....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')