Die gozer is opgegroeid zonder pa, met een moeder die... tja... Heeft geld te over en genoeg mensen om hem heen die hem vertellen dat de zon uit zn hol schijnt en alle mogelijkheden om iedereen met een kritische blik te ontwijken... moeilijk om dan wel mentaal stabiel en gezond te blijven. En hoe oud is hij? 19? Weet ik het, takkejong iig. Ik denk niet dat het bijtrekt als ie ouder wordt, maar tochquote:Op donderdag 1 april 2021 08:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een lozer. Hij laat alles en iedereen stikken als hij het ergens leuker of gezelliger is.
Zei ik gisteren al #92quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef An_0_Niem het volgende:
Ach gut, al lekker samen aan de zuip. Niet meer clean dus. Hoe verrassend.
https://axed.nl/video-andre-hazes-sarah-soelen-ophef/
Zijn vader wist het ook niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien weet hij niet eens wat liefde is.
Hahaaaa ja dat zou ook kunnen!quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij je nog even een prachtig patroon aan bloemen plant ofzo, ik kan me wel een paar woorden indenken die ik heel groot in zou planten
Nee, hij deed het altijd al met Zoeloe, tijdens Mo1, tijdens Bridget en tijdens Mo2quote:Op donderdag 1 april 2021 10:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, net zo snel hij Mo inruilde voor Bridgeslet en weer andersom doet hij het n u weer met Zoeloe.
"PIK"quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef An_0_Niem het volgende:
Wat is Sarah lelijk met die filters...quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef An_0_Niem het volgende:
Staat daar nou "De zanger is nu anderhalf jaar clean"???quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef An_0_Niem het volgende:
Oh sorry.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:20 schreef Cynix ® het volgende:
Fijne reeks, maar zullen we toch weer een klein beetje op het taalgebruik letten? Dat geldt met name voor het nogal losjes strooien met woorden als 'hoerenzoon' en 'homo'.
In alle opzichten een afschuwelijke vrouw, snap niet dat er mannen zijn die vallen op dit soort nep-poppetjes.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is Sarah lelijk met die filters...
ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 1 april 2021 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat daar nou "De zanger is nu anderhalf jaar clean"???
Het was Sarah toch die anderhalf jaar clean was? Anderhalf jaar geleden was zijn relatie met Bridget nog niet eens bekend begonnen, en volgens mij zopen André en Bridget zich regelmatig een slag in de rondte.
Alleen echte rockers etc. die iets toevoegde aan de wereldgeschiedenis van de muziek mogen/horen bij Club 27.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:11 schreef Straadthont het volgende:
Wat maakt het toch uit dat ze niet meer clean zijn? Alsof ze het ooit waren, echt niet! Die drol van Hazes sowieso niet.
Laten ze toch lekker zich helemaal de vernieling in zuipen en snuiven, des te eerder zijn we er van af!
Hij wou toch zo graag bij de club van 27 horen, dan mag hij wel eens opschieten. Succes ermee!
Dat soort vrouwen hebben vaak iets ordinairs, uitdagends over zich waar die mannen dan op vallen vermoed ik. Ik probeer het ook vaak te verklaren.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In alle opzichten een afschuwelijke vrouw, snap niet dat er mannen zijn die vallen op dit soort nep-poppetjes.
Soort levende "Realdoll" denk ik, het is wat warmer en actiever om te neuken, maar op een goed gesprek hoef je niet te rekenen.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In alle opzichten een afschuwelijke vrouw, snap niet dat er mannen zijn die vallen op dit soort nep-poppetjes.
quote:Op donderdag 1 april 2021 20:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is Sarah lelijk met die filters...
Dat je bang bent dat alles eraf valt?quote:
Ja zeker.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]goeie!
Die vrouwen vallen IRL toch gruwelijk door de mand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |