Jij wil beweren dat ze 50 jaar geleden met die houtje-touwtje technologie en met computers uit het stenen tijdperk de bemande missies in1 keer veilig konden volbrengen.quote:
vroegah was alles beterquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat ze 50 jaar geleden met die houtje-touwtje technologie en met computers uit het stenen tijdperk de bemande missies in1 keer veilig konden volbrengen.
En dat nu Elon met zijn dure raketjes elke keer een vluchtje van maar 10 km in een dikke BIEM!!! ziet eindigen.
I call green-screens, neppe zooi![]()
Zo'n volkswagen Kever was het toppunt van technologiequote:
de bellyflop gaat goedquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo'n volkswagen Kever was het toppunt van technologie![]()
![]()
Hoppa jongens,we gaan naar de maan.
Berekeningen achterop een bierviltje maken , even iemand dronken voeren zodat ie gek genoeg is omdat ding plaats te nemen als astronaut.
En gaan met die hap.![]()
Elon kan nog geen miezerige bellyflop voltooien
dat is illegaalquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:53 schreef pullup het volgende:
Ik heb zelf trouwens nog een stukje maan geërfd
Ssstquote:
Dit is wel echt hoor.quote:
Kijk, ik ben niet de enigequote:
Net als rozekwarts, amethist, labradoriet en tijgeroogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Nee, een vriend van mijn vader was onderzoeker in Houston als fysicus/geoloog en die had het onderzoek naar meegenomen brokstukken onder zijn hoede. Mijn vader had ooit wat gekregen en nu dus ikkequote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:58 schreef chufi het volgende:
Uit de jaren 70 zeker in zo'n klein buisje..
zeker!quote:
Kijk dus de maanlanding was niet fake... want jij hebt wat stenen...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, een vriend van mijn vader was onderzoeker in Houston als fysicus/geoloog en die had het onderzoek naar meegenomen brokstukken onder zijn hoede. Mijn vader had ooit wat gekregen en nu dus ikke
Oeps...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk dus de maanlanding was niet fake... want jij hebt wat stenen...
Oh ja dat was vandaag ook nogquote:
Volgens Piair komen er nog 5quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dat was vandaag ook nog
Ook al gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |