Na 2 dagen niet meer lijkt mequote:Op woensdag 31 maart 2021 10:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb een simpele genomen... lust toch alleen maar naturel
quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had graag een offerte voor de voor- en achtertuin
Hij is het er niet mee eens hoor ik hier.quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dan doe zelf maar eerst, kan ie vast oefenen
Da’s nu zo ja, omdat ie nog niet geprogrammeerd isquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:56 schreef espri het volgende:
[..]
Hij is het er niet mee eens hoor ik hier.
Ik ga de auto’s wassenquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:58 schreef espri het volgende:
Ik ga eens ff verder met de caravan poetsen. Latersssss
Totale Waanzin !!!quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, drie brieven. Coronaregels, een gezondheidsverklaring die ik in moet vullen en de uitnodiging.
[ afbeelding ]
Opa hier ook niet en daar baalt hij wel van. We schelen 1 jaar en 1 week, ze werken van hoog naar laag en ik zat kwa leeftijd heel hoog in die groep en dan ben je gelijk aan de beurt. Hij zit net in de andere groep dus de laagste leeftijd, ben bang dat het nog even duurt. Hij krijgt waarschijnlijk een oproep van de GGD en dan moet je zelf een afspraak maken. Ik kreeg datum en tijd van de HA.quote:
Ik hou het niet eens bij wie er moet of waar. (wij schelen 3 jaar). Ik dacht eigenlijk, dat ik al kreeg vanwege mijn COPD. Alhoewel, daar ben ik jaren niet meer voor bij een dokter geweest.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Opa hier ook niet en daar baalt hij wel van. We schelen 1 jaar en 1 week, ze werken van hoog naar laag en ik zat kwa leeftijd heel hoog in die groep en dan ben je gelijk aan de beurt. Hij zit net in de andere groep dus de laagste leeftijd, ben bang dat het nog even duurt. Hij krijgt waarschijnlijk een oproep van de GGD en dan moet je zelf een afspraak maken. Ik kreeg datum en tijd van de HA.
Wat is waanzin? De prik, de brief?quote:
Het wekelijkse carnaval op het Museumplein.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat is waanzin? De prik, de brief?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het wekelijkse carnaval op het Museumplein.
En dat boven de grote rivieren.. Ik ben niet zo van het Carnavalquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het wekelijkse carnaval op het Museumplein.
Ik wel, maar het is hier in de wijk uitgestorven. Dit was trouwens Halloween.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat boven de grote rivieren.. Ik ben niet zo van het Carnaval
Luchtigste pak ooit... zat een kleine ventilator in op batterijen. Lekker koelquote:
Wat ze tegenwoordig al niet bedenkenquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Luchtigste pak ooit... zat een kleine ventilator in op batterijen. Lekker koel
quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon van die heerlijke zomerse muziekjes erbij
Zon, warmte en relaxheid,
en,
weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |