Waarom geen tweede netwerkkaart erin extra?quote:Op maandag 29 maart 2021 11:50 schreef z80 het volgende:
Op zoek naar een goedkoop pc/barebone bakje met minimaal 2 netwerkpoorten. Wat een ramp om dat te vinden in een webshop. Er moet namelijk een rekening bij. Gebruikt is dus geen optie.
Maar zoeken op tweakers of hardware info is totaal onbruikbaar.
iemand een idee waar te kijken. Bakje moet pfsense gaan draaien met openvpn server.
Precies. Heb geen idee waar hij het over heeftquote:Op maandag 29 maart 2021 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb wel het idee dat dit nou echt een van die dingen is die je niet in een CUL-SC moet vragen
Ditquote:Op maandag 29 maart 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Precies. Heb geen idee waar hij het over heeft(en waarschijnlijk ben ik het na een uitleg wat het is ook binnen 5 minuten vergeten)
Dan moet de kast en mobo er wel geschikt voor zijn. En dat blijkt bij de kleine systeempjes vaak niet te kunnen.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom geen tweede netwerkkaart erin extra?
* DancingPhoebe gniffeltquote:Op maandag 29 maart 2021 10:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen jij kan lekker met je eitje spelen in de avond
Hier stopt het inderdaad bijquote:Op maandag 29 maart 2021 12:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Dan moet de kast en mobo er wel geschikt voor zijn. En dat blijkt bij de kleine systeempjes vaak niet te kunnen.
Een normale pc kan. Maar is overkill en te duur.
En mijn ervaring hier op fok is dat een vraag in digi zetten heel erg veel bagger oplevert en geen antwoord.
Er ontstaat dan meer een discussie waarom pfsense en niet xxx. en dit is beter dan dat.
quote:Op maandag 29 maart 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Precies. Heb geen idee waar hij het over heeft(en waarschijnlijk ben ik het na een uitleg wat het is ook binnen 5 minuten vergeten)
Oh bah, Catquote:Op maandag 29 maart 2021 12:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh. Kreeg net bericht dat een collega overleden is.
Tweede in ruim zes maanden tijd die in twee maanden van gezond naar diagnose naar overlijden ging
Goed dat je je daarvoor wil inzetten! prikkersquote:Op maandag 29 maart 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat is naar Cat![]()
Hm, ze hebben kennelijk tekorten voor vaccinatie-personeel, want nu kunnen paramedische beroepen een cursus volgen en dan alsnog komen helpen prikken. (why the fuck ze dierenarts daar ook onder scharen snap ik nog steeds niet, maar goed, paraveterinair is dat wel natuurlijk en dat ben ik)
Verdient toch weer 16 euro per uur. En dan heb ik wat te doen, naast uit mijn neus eten thuis.
Dus ik ga me denk ik maar eens aanmelden.
je weet natuurlijk wel hoe je moet een injectie moet geven... beetje bijlessen mbt hoe je dat in een menselijke arm doet en good to go.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat is naar Cat![]()
Hm, ze hebben kennelijk tekorten voor vaccinatie-personeel, want nu kunnen paramedische beroepen een cursus volgen en dan alsnog komen helpen prikken. (why the fuck ze dierenarts daar ook onder scharen snap ik nog steeds niet, maar goed, paraveterinair is dat wel natuurlijk en dat ben ik)
Verdient toch weer 16 euro per uur. En dan heb ik wat te doen, naast uit mijn neus eten thuis.
Tijdsduur wil natuurlijk niks zeggen over de aard van de uitslag, maar lang wachten is nooit fijn. Hopelijk snel duidelijkheid.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
JE kan wel merken ook dat het drukker bij de teststraat isGister 15 min in de rij en toen ik wegreed stond de rij nog veel verder. En nog steeds geen resultaat terwijl de voorgaande weken de resultaten of dezelfde avond of de volgende ochtend vroeg beschikbaar waren.
Maakt het wel spannend moet ik zeggen
Mooi als je dat gaat doen ja! Voor de beurs, voor de bezigheid en voor de menschen.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat is naar Cat![]()
Ik heb pas nog mijn huisgenoot gevaccineerd (op zijn verzoek). Spieren zijn spieren inderdaad*. En zo'n cursus is natuurlijk zo gevolgd.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
je weet natuurlijk wel hoe je moet een injectie moet geven... beetje bijlessen mbt hoe je dat in een menselijke arm doet en good to go.
vraag me wel af hoe dat zit met die tekorten.. en was het niet @:isabeau of @:blues die ergens opmerkte dt er nog steeds gewoon geschoolde mensen zijn die wel kunnen prikken maar gewoonweg werden afgewezen danwel nooit meer at hoorden?
lekker bezig dus.. en zinvol werk dat meteen ook de bankrekening weer een beetje bijvultquote:Op maandag 29 maart 2021 13:12 schreef Candaasje het volgende:
Lol, paraveterinair stond er weer niet tussen, bij de aanmelding. (Paramedisch enkel hbo geschoold...) Maar wel iets 'ik heb een achtergrond in de zorg, bijvoorbeeld VIG'. (Dat is ook mbo)
Nah, ik ben paraveterinair (veel intramusculaire injecties, elke dag) én ik heb 3 jaar lang bloed geprikt in het UMCU op elke afdeling behalve de IC. Ik kan wel een beetje met naalden overweg, dus ik heb maar voor de optie 'ik ben geschikt' gekozen. Ook al stond mijn beroep er niet specifiek bij.
Nu dus wachten op een telefonische kennismaking. We gaan het zien.
Oh wat extra zuur dan hèquote:Op maandag 29 maart 2021 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb zo’n 70 collega’s en met niet iedereen werk ik even nauw samen. Maar deze collega sprak ik regelmatig. Enig mens, fijn om mee samen te werken, was bijna toe aan haar pensioen en dan POEF weg. Narigheid
[..]
Tijdsduur wil natuurlijk niks zeggen over de aard van de uitslag, maar lang wachten is nooit fijn. Hopelijk snel duidelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |