abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198748445
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:50 schreef z80 het volgende:
Op zoek naar een goedkoop pc/barebone bakje met minimaal 2 netwerkpoorten. Wat een ramp om dat te vinden in een webshop. Er moet namelijk een rekening bij. Gebruikt is dus geen optie.
Maar zoeken op tweakers of hardware info is totaal onbruikbaar.

iemand een idee waar te kijken. Bakje moet pfsense gaan draaien met openvpn server.
Waarom geen tweede netwerkkaart erin extra?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198748473
Ik heb wel het idee dat dit nou echt een van die dingen is die je niet in een CUL-SC moet vragen _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 maart 2021 @ 11:56:07 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198748478
Pasen...
Zaterdag aan de wandel te Kinderdijk. Zondag eten bij moeders. Maandag ?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198748501
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb wel het idee dat dit nou echt een van die dingen is die je niet in een CUL-SC moet vragen _O-
Precies. Heb geen idee waar hij het over heeft _O- (en waarschijnlijk ben ik het na een uitleg wat het is ook binnen 5 minuten vergeten)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198748531
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Precies. Heb geen idee waar hij het over heeft _O- (en waarschijnlijk ben ik het na een uitleg wat het is ook binnen 5 minuten vergeten)
Dit :Y
  maandag 29 maart 2021 @ 12:02:35 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_198748578
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Waarom geen tweede netwerkkaart erin extra?
Dan moet de kast en mobo er wel geschikt voor zijn. En dat blijkt bij de kleine systeempjes vaak niet te kunnen.
Een normale pc kan. Maar is overkill en te duur.

En mijn ervaring hier op fok is dat een vraag in digi zetten heel erg veel bagger oplevert en geen antwoord.
Er ontstaat dan meer een discussie waarom pfsense en niet xxx. en dit is beter dan dat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198748688
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 10:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen jij kan lekker met je eitje spelen in de avond ;)

* DancingPhoebe gniffelt
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198749176
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:02 schreef z80 het volgende:

[..]

Dan moet de kast en mobo er wel geschikt voor zijn. En dat blijkt bij de kleine systeempjes vaak niet te kunnen.
Een normale pc kan. Maar is overkill en te duur.

En mijn ervaring hier op fok is dat een vraag in digi zetten heel erg veel bagger oplevert en geen antwoord.
Er ontstaat dan meer een discussie waarom pfsense en niet xxx. en dit is beter dan dat.
Hier stopt het inderdaad bij

quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

_O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198749219
Buh. Kreeg net bericht dat een collega overleden is.

Tweede in ruim zes maanden tijd die in twee maanden van gezond naar diagnose naar overlijden ging -O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198749434
Gatsie Cat ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198749436
Oh dat is naar Cat :{

Hm, ze hebben kennelijk tekorten voor vaccinatie-personeel, want nu kunnen paramedische beroepen een cursus volgen en dan alsnog komen helpen prikken. (why the fuck ze dierenarts daar ook onder scharen snap ik nog steeds niet, maar goed, paraveterinair is dat wel natuurlijk en dat ben ik :) )

Verdient toch weer 16 euro per uur. En dan heb ik wat te doen, naast uit mijn neus eten thuis.
Dus ik ga me denk ik maar eens aanmelden.
pi_198749447
Hier ook zin in het weekend, klussen en meubels in elkaar schroeven *O*

Mijn ouders komen op bezoek voor een bestelde paaslunch en ze nemen een busje met spullen mee O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198749475
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh. Kreeg net bericht dat een collega overleden is.

Tweede in ruim zes maanden tijd die in twee maanden van gezond naar diagnose naar overlijden ging -O-
Oh bah, Cat -O- :*
pi_198749489
JE kan wel merken ook dat het drukker bij de teststraat is -O- Gister 15 min in de rij en toen ik wegreed stond de rij nog veel verder. En nog steeds geen resultaat terwijl de voorgaande weken de resultaten of dezelfde avond of de volgende ochtend vroeg beschikbaar waren.

Maakt het wel spannend moet ik zeggen :{
  maandag 29 maart 2021 @ 13:11:16 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198749527
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:

Hm, ze hebben kennelijk tekorten voor vaccinatie-personeel, want nu kunnen paramedische beroepen een cursus volgen en dan alsnog komen helpen prikken. (why the fuck ze dierenarts daar ook onder scharen snap ik nog steeds niet, maar goed, paraveterinair is dat wel natuurlijk en dat ben ik :) )

Verdient toch weer 16 euro per uur. En dan heb ik wat te doen, naast uit mijn neus eten thuis.
Goed dat je je daarvoor wil inzetten! prikkers *O*

En @P hoorde net dat bij ons op kantoor ook weer mensen besmet zijn geraakt, het loopt echt weer flink op allemaal. ;(
pi_198749528
quote:

je weet natuurlijk wel hoe je moet een injectie moet geven... beetje bijlessen mbt hoe je dat in een menselijke arm doet en good to go.

vraag me wel af hoe dat zit met die tekorten.. en was het niet @Isabeau of @Blues die ergens opmerkte dt er nog steeds gewoon geschoolde mensen zijn die wel kunnen prikken maar gewoonweg werden afgewezen danwel nooit meer at hoorden?
pi_198749534
Ik heb zo’n 70 collega’s en met niet iedereen werk ik even nauw samen. Maar deze collega sprak ik regelmatig. Enig mens, fijn om mee samen te werken, was bijna toe aan haar pensioen en dan POEF weg. Narigheid ;(

quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
JE kan wel merken ook dat het drukker bij de teststraat is -O- Gister 15 min in de rij en toen ik wegreed stond de rij nog veel verder. En nog steeds geen resultaat terwijl de voorgaande weken de resultaten of dezelfde avond of de volgende ochtend vroeg beschikbaar waren.

Maakt het wel spannend moet ik zeggen :{
Tijdsduur wil natuurlijk niks zeggen over de aard van de uitslag, maar lang wachten is nooit fijn. Hopelijk snel duidelijkheid.
pi_198749538
quote:

Mooi als je dat gaat doen ja! Voor de beurs, voor de bezigheid en voor de menschen.
pi_198749548
Lol, paraveterinair stond er weer niet tussen, bij de aanmelding. (Paramedisch enkel hbo geschoold...) Maar wel iets 'ik heb een achtergrond in de zorg, bijvoorbeeld VIG'. (Dat is ook mbo)

Nah, ik ben paraveterinair (veel intramusculaire injecties, elke dag) én ik heb 3 jaar lang bloed geprikt in het UMCU op elke afdeling behalve de IC. Ik kan wel een beetje met naalden overweg, dus ik heb maar voor de optie 'ik ben geschikt' gekozen. Ook al stond mijn beroep er niet specifiek bij.

Nu dus wachten op een telefonische kennismaking. We gaan het zien.
pi_198749575
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

je weet natuurlijk wel hoe je moet een injectie moet geven... beetje bijlessen mbt hoe je dat in een menselijke arm doet en good to go.

vraag me wel af hoe dat zit met die tekorten.. en was het niet @:isabeau of @:blues die ergens opmerkte dt er nog steeds gewoon geschoolde mensen zijn die wel kunnen prikken maar gewoonweg werden afgewezen danwel nooit meer at hoorden?

Ik heb pas nog mijn huisgenoot gevaccineerd (op zijn verzoek). Spieren zijn spieren inderdaad*. En zo'n cursus is natuurlijk zo gevolgd.
(*Goed, bij dieren injecteren we meestal in de bil of in de rugstrekkers, maar in een bovenarm is niet zo gek veel anders natuurlijk)
pi_198749592
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:12 schreef Candaasje het volgende:
Lol, paraveterinair stond er weer niet tussen, bij de aanmelding. (Paramedisch enkel hbo geschoold...) Maar wel iets 'ik heb een achtergrond in de zorg, bijvoorbeeld VIG'. (Dat is ook mbo)

Nah, ik ben paraveterinair (veel intramusculaire injecties, elke dag) én ik heb 3 jaar lang bloed geprikt in het UMCU op elke afdeling behalve de IC. Ik kan wel een beetje met naalden overweg, dus ik heb maar voor de optie 'ik ben geschikt' gekozen. Ook al stond mijn beroep er niet specifiek bij.

Nu dus wachten op een telefonische kennismaking. We gaan het zien.
lekker bezig dus.. en zinvol werk dat meteen ook de bankrekening weer een beetje bijvult
pi_198749626
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb zo’n 70 collega’s en met niet iedereen werk ik even nauw samen. Maar deze collega sprak ik regelmatig. Enig mens, fijn om mee samen te werken, was bijna toe aan haar pensioen en dan POEF weg. Narigheid ;(
[..]

Tijdsduur wil natuurlijk niks zeggen over de aard van de uitslag, maar lang wachten is nooit fijn. Hopelijk snel duidelijkheid.
Oh wat extra zuur dan hè :*

En ja, vaccineren lijkt me fijner/zinvoller werk dan veel andere tijdelijke baantjes :) .
(Heb ook wel gekeken naar waarneming bij dierenartspraktijken, maar dat vergt ook veel meer inwerktijd, dus dat doe ik liever bij mijn eigen dierenarts in de zomer erbij, als ze plek heeft. Die praktijk ken ik ook van achter de schermen al, dat scheelt een hoop gedoe.)
pi_198749653
Goed, ik ga verder met mijn klusjes-lijst.
Aankomend weekend komen 2 vrienden, dus dan is het wel leuk als het huis geen ontplofte bende meer is :')
(Sowieso is dat wel leuk...ook voor onszelf)

Fijne dag allen! :W
pi_198749680
Gats @Cat-astrophe, wat ellendig. En zo snel -O-

Hopelijk willen ze je hebben @Candaasje, neuseten is ook niet fijn, geld verdienen wel! Ook fijn dat ze mensen nodig hebben, want dan is er voldoende aan vaccins om te prikken.

En er gaat hier toch iets goed met het lijf. Verder gelopen dan vorige week (stukje hier in de buurt) maar ook korter in tijd. En groot deel van de tijd jas open. Warmere weer zal ook wel invloed hebben dat het lijf minder zeer doet (al was NLiB vanochtend wel heftig voor de arm/elleboog)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198750017
Ah nee Cat -O-
Beide aan corona of andere ziekte?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')