SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel zo. Je maakt bijna niets mee in die fucking coronatijdquote:Op zondag 28 maart 2021 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Het afgelopen jaar bestaat uit identieke dagen.
Nou, het vorige topic was anders best verfrissendend en vermakelijkquote:Op zondag 28 maart 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Je maakt bijna niets mee in die fucking coronatijd
Dit ja.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, het vorige topic was anders best verfrissendend en vermakelijk. Zo zie je maar weer dat iedereen een breekpunt heeft
. Al snap ik het ergens wel een beetje, het zijn soms wel erg veel hatelijke 'grapjes' op één dag.
Ik was ook even in een andere SC omdat in een (nog) andere SC vandaag ook al even naar elkaar geflamed werd en dat hier even niet er bij kon hebben..quote:Op zondag 28 maart 2021 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, het vorige topic was anders best verfrissendend en vermakelijk. Zo zie je maar weer dat iedereen een breekpunt heeft
. Al snap ik het ergens wel een beetje, het zijn soms wel erg veel hatelijke 'grapjes' op één dag.
Wie bedoel je exact?quote:Op zondag 28 maart 2021 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds een centrist hier, hebben meer mensen datquote:
Het is ook makkelijk om je daar continue bij neer te leggen.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Je maakt bijna niets mee in die fucking coronatijd
quote:Op zondag 28 maart 2021 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was ook even in een andere SC omdat in een (nog) andere SC vandaag ook al even naar elkaar geflamed werd en dat hier even niet er bij kon hebben..
Ik kan me ook aan alle vier ergeren. Maar ook aan mijn eigen postsquote:Op zondag 28 maart 2021 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds een centrist hier, hebben meer mensen dat?
Als Los en US aan één kant staan en Fles en Modus aan de andere kant (om maar even de meest prominente 'groepjes' van vandaag te noemen) sta ik voor mijn gevoel behoorlijk in het midden, want ik neem ze allemaal ongeveer evenveel in de zeik. Soms mag er even worden teruggebeten, zowel humoristisch als serieus, maar het moet wel grappig en gezellig blijven.
Ik zelf zoek altijd verdieping.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk om je daar continue bij neer te leggen.
Ik heb ook mijn ups en downs, maar probeer wel nog iets van verdieping te zoeken. Gaat de ene week beter dan andere week.
quote:Op zondag 28 maart 2021 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan me ook aan alle vier ergeren. Maar ook aan mijn eigen posts
Ik snap de haat naar andere users nooit zo. Ik probeer iedereen in zijn waarde te laten en te accepteren dat we allemaal verschillend zijn. En dan heeft de één sterke verhalen, de andere wil een beetje stoken en de derde drinkt regelmatig een biertje te veel. Maar dat maakt het nog geen slechte mensen/users.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds een centrist hier, hebben meer mensen dat?
Als Los en US aan één kant staan en Fles en Modus aan de andere kant (om maar even de meest prominente 'groepjes' van vandaag te noemen) sta ik voor mijn gevoel behoorlijk in het midden, want ik neem ze allemaal ongeveer evenveel in de zeik. Soms mag er even worden teruggebeten, zowel humoristisch als serieus, maar het moet wel grappig en gezellig blijven.
Modus is door en door slecht.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap de haat naar andere users nooit zo. Ik probeer iedereen in zijn waarde te laten en te accepteren dat we allemaal verschillend zijn. En dan heeft de één sterke verhalen, de andere wil een beetje stoken en de derde drinkt regelmatig een biertje te veel. Maar dat maakt het nog geen slechte mensen/users.
Dat ik gewoon mag werken is echt mijn redding geweest. Ik wil er niet aan denken hoe ik er bij had gezeten, mocht ik tot thuis werken of erger werd gedwongen...quote:Op zondag 28 maart 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk om je daar continue bij neer te leggen.
Ik heb ook mijn ups en downs, maar probeer wel nog iets van ha te zoeken. Gaat de ene week beter dan andere week.
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap de haat naar andere users nooit zo. Ik probeer iedereen in zijn waarde te laten en te accepteren dat we allemaal verschillend zijn. En dan heeft de één sterke verhalen, de andere wil een beetje stoken en de derde drinkt regelmatig een biertje te veel. Maar dat maakt het nog geen slechte mensen/users.
Toch is het serieus.. Als ik soms ook terug denk hoe ik me bijvoorbeeld tegenover jou heb gedragen 10 jaar geleden, Denk ik echt ehh waar was ik mee bezig..quote:
Een vis?quote:Op zondag 28 maart 2021 23:17 schreef mschol het volgende:
fijn een aquarium pomp die raar doet..
eerste 30 seconden voluit blazen, zoals verwacht.. en daarna een pisstraaltje geven.. :/
uitzetten even wachten en aanzetten werkt.. ik vermoed dat er iets in de slang zit ofzo
Ja, geen makkelijke tijd. Vandaag voor het eerst sinds oktober dat ik meerdere vrienden van me tegelijk gezien heb. Ik zit wel al een jaar thuis.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat ik gewoon mag werken is echt mijn redding geweest. Ik wil er niet aan denken hoe ik er bij had gezeten, mocht ik tot thuis werken of erger werd gedwongen...
Snap al dat gekanker op US ook nooit zo, ja hij kan behoorlijk sterke verhalen opdreunen, maar vind het niet echt storend. Het is ook niet dat je verplicht bent om daarop te reageren, je kunt er ook gewoon aan voorbij scrollen.quote:
toch geen visje mag ik hopen??quote:Op zondag 28 maart 2021 23:17 schreef mschol het volgende:
eerste 30 seconden voluit blazen, zoals verwacht.. en daarna een pisstraaltje geven.. :/
uitzetten even wachten en aanzetten werkt.. ik vermoed dat er iets in de slang zit ofzo
quote:Op zondag 28 maart 2021 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap al dat gekanker op US ook nooit zo, ja hij kan behoorlijk sterke verhalen opdreunen, maar vind het niet echt storend. Het is ook niet dat je verplicht bent om daarop te reageren, je kunt er ook gewoon aan voorbij scrollen.
Misschien had die net als Fles te diep in het glaasje gekeken of was het toch die volle maan.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En normaliter is hij best aardig tegen anderen. Vanavond was even een uitzondering
of je impeller is aan frietenquote:Op zondag 28 maart 2021 23:17 schreef mschol het volgende:
Volle maan doet rare dingen met mensenquote:Op zondag 28 maart 2021 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien had die net als Fles te diep in het glaasje gekeken of was het toch die volle maan.
Oh ik heb juist het tegenovergestelde al de hele dag, heb het idee dat het juist veel later isquote:Op zondag 28 maart 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volle maan doet rare dingen met mensen![]()
Ik ben zelf bijvoorbeeld totaal niet moe nu
dat is het uurtje klokquote:Op zondag 28 maart 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zelf bijvoorbeeld totaal niet moe nu
Ik weet nu al dat het een drama gaat worden om in slaap te vallenquote:Op zondag 28 maart 2021 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik heb juist het tegenovergestelde al de hele dag, heb het idee dat het juist veel later is
knappe vis die daarin kan zwemmenquote:
Eh?quote:Op zondag 28 maart 2021 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is nu eigenlijk half één. Dan zou ik juist moe moeten zijn, toch
jij hebt alles zelf nog een uurtje door gezet?quote:Op zondag 28 maart 2021 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Dat krijg je als klokken zichzelf verzetten.
ik zit al heel de dag met blijven slapen in m'n kopquote:Op zondag 28 maart 2021 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Bedankt ik heb de Haribo reclame in m'n hoofd nu
Gewoon nog een keer extra verzetten met de hand.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Dat krijg je als klokken zichzelf verzetten.
Ik ga het zo toch proberen, een van mijn neusgaten begint dicht te raken, en om de een of andere reden is dat voor mij een indicatie dat ik moe benquote:Op zondag 28 maart 2021 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat het een drama gaat worden om in slaap te vallen
mja.. ik heb de pomp dus vanavond al schoongemaakt.. en uiteraard de motor vergeten te checken of daar wat raars was.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of je impeller is aan frieten
al klinkt dat eerder als iets wat rond je impeller zit ofzo.. Wellicht kapot lagertje, of zelfs aardfout/sluiting in de motor.
Openmaken die handel
Ongelofelijk!quote:Op zondag 28 maart 2021 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Nee, maar vroegâh verzette je handmatig je klokken. Nu gaat het automatisch dus had ik niet helemaal door of het een uurtje voor- of achteruit was.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt alles zelf nog een uurtje door gezet?
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:26 schreef Koen66 het volgende:
voorjaar, dus vooruitquote:Op zondag 28 maart 2021 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar vroegâh verzette je handmatig je klokken. Nu gaat het automatisch dus had ik niet helemaal door of het een uurtje voor- of achteruit was.
O jee, klinkt alsof je je weer mag laten neusprikkenquote:Op zondag 28 maart 2021 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga het zo toch proberen, een van mijn neusgaten begint dicht te raken, en om de een of andere reden is dat voor mij een indicatie dat ik moe ben
achterjaar dus achteruit?quote:Op zondag 28 maart 2021 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voorjaar, dus vooruit
ken je ass bridges![]()
Applausje voor jezelfquote:
ovens, magnetrons gaan 99% van de tijd nog steeds handmatig..quote:Op zondag 28 maart 2021 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar vroegâh verzette je handmatig je klokken. Nu gaat het automatisch dus had ik niet helemaal door of het een uurtje voor- of achteruit was.
Oh nee hoor, dit heb ik al zolang als ik me kan herinneren als ik moe begin te rakenquote:Op zondag 28 maart 2021 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, klinkt alsof je je weer mag laten neusprikken
gewoon nooit een tijd op instellen. ideaal.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ovens, magnetrons gaan 99% van de tijd nog steeds handmatig..
Ik ben te belazerd om de tijd van mijn oven in te stellenquote:Op zondag 28 maart 2021 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ovens, magnetrons gaan 99% van de tijd nog steeds handmatig..
Die van mijn oven is de klok waar ik het meeste op kijk dus die stel ik wel altijd netjes inquote:Op zondag 28 maart 2021 23:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewoon nooit een tijd op instellen. ideaal.
mja ik heb dat met een horloge.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mijn oven is de klok waar ik het meeste op kijk dus die stel ik wel altijd netjes in
Mijn echte klok is toch zo matig leesbaar dat ik nog niet eens de moeite heb genomen nu om hem te verzetten
Ik moest vanochtend eerst uitzoeken hoe dat moest (paar maanden terug Nieuwe magnetron moeten kopen )quote:Op zondag 28 maart 2021 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben te belazerd om de tijd van mijn oven in te stellen
Die heb ik niet dus ook geen last vanquote:Op zondag 28 maart 2021 23:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik heb dat met een horloge.
daar kijk ik altijd op.
zonder horloge voelt 'naakt' ofzo.
Sterktequote:Op zondag 28 maart 2021 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Okay, toch maar proberen of ik kan slapen
Boelkloedig!!quote:Op zondag 28 maart 2021 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Applausje voor jezelf
O nee, dat was bij Meneer Kaktus
Ik bleef eerder even wegquote:Op zondag 28 maart 2021 23:29 schreef Koen66 het volgende:
@:jerney kwam ook binnen na alle ophef hier hahahah
Jij was hetquote:Op zondag 28 maart 2021 23:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog gepost en daarna ging het mis.
ja bedanktquote:Op zondag 28 maart 2021 23:39 schreef jerney het volgende:
Heb net een superlief mailtje gekregen van iemand die gister één van mijn cursussen had gekocht
Had eerst hi Jude, maar daarna heb ik er hey van gemaakt.. en toen moest ik lachen met mezelf en nu krijg ik het nummer niet meer uit m’n hoofd
Creatief met verf en houtskool enzoquote:Op zondag 28 maart 2021 23:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bedankt
wat voor cursussen geef je?
oh, vannochtend wilde hij niet aan.. thermostaat vond het overigens wel koud genoeg maar sprong niet op standje ga opwarmenquote:
Morgen wordt het volgens mij wel zonnig dus als het goed is slaat hij dan wel uit. Maar hij denkt nog steeds dat het 1 uur is en ik kan de temperatuur ook niet handmatig instellen want elke keer als ik een knop indruk reset hij zichzelf.quote:Op maandag 29 maart 2021 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, vannochtend wilde hij niet aan.. thermostaat vond het overigens wel koud genoeg maar sprong niet op standje ga opwarmen
onhandig...quote:Op maandag 29 maart 2021 00:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen wordt het volgens mij wel zonnig dus als het goed is slaat hij dan wel uit. Maar hij denkt nog steeds dat het 1 uur is en ik kan de temperatuur ook niet handmatig instellen want elke keer als ik een knop indruk reset hij zichzelf.
ja dit ja..quote:
normaal gesproken als een apparaat niet doet wat ik wil, gaat ie of het raam uit of ik sloop het apparaat, als de technische kennis niet meer te volgen is, gebruik je gewoon geweld.quote:Op maandag 29 maart 2021 00:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen wordt het volgens mij wel zonnig dus als het goed is slaat hij dan wel uit. Maar hij denkt nog steeds dat het 1 uur is en ik kan de temperatuur ook niet handmatig instellen want elke keer als ik een knop indruk reset hij zichzelf.
gewoon een kwestie van zeggen "Sjeffie ik neem ontslag"quote:
Geen doekoes:Pquote:Op maandag 29 maart 2021 07:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon een kwestie van zeggen "Sjeffie ik neem ontslag"
Toen had ik doekoes maar nog geen huis gekochtquote:Op maandag 29 maart 2021 07:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe deed je dat dan het afgelopen jaar?
ahhhh je hebt jezelf in deze situatie gebracht dusquote:Op maandag 29 maart 2021 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen had ik doekoes maar nog geen huis gekocht
Jepsquote:Op maandag 29 maart 2021 07:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh je hebt jezelf in deze situatie gebracht dus
Geneuzelquote:Op maandag 29 maart 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
Ik hoor dat het gezellig was gisteren. Wat heb ik gemist?
Ben het alweer vergeten, gewoon het dagelijkse discussie/bash uurtjequote:Op maandag 29 maart 2021 07:37 schreef gianni61 het volgende:
Ik hoor dat het gezellig was gisteren. Wat heb ik gemist?
als het telkens een outcome als deze heeftquote:Op maandag 29 maart 2021 07:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben het alweer vergeten, gewoon het dagelijkse discussie/bash uurtje
terugleeswaardig?quote:
gezelligquote:Op maandag 29 maart 2021 07:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben het alweer vergeten, gewoon het dagelijkse discussie/bash uurtje
Welke is het?quote:Op maandag 29 maart 2021 07:39 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe Ikea bureaustoel is echt perfectZit veel beter en geen last van m'n rug meer.
Die ben ik ook al een jaar aan het kopen ofzoquote:Op maandag 29 maart 2021 07:39 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe Ikea bureaustoel is echt perfectZit veel beter en geen last van m'n rug meer.
gegoogled.quote:
jij denkt dat bv Nederland ons gaat plat leggen?quote:Op maandag 29 maart 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
dat Fok nog bestaatgeen forse DDOS aanval geweest door degene die nu een streepje heeft
geen ideequote:Op maandag 29 maart 2021 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij denkt dat bv Nederland ons gaat plat leggen?
Ik zou bijna willen gaan teruglezen, maar ik zal me inhouden.quote:Op maandag 29 maart 2021 07:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee
maar als ie kan wat ie altijd roept dan is dat een peuleschilletje
naja, wat mij betreft was gisterenavond een blinde vlek, moet kunnen, ik heb aan niemand een hekel die de sfeer hier gewoon gezellig houdt. Ieder uniek exemplaat hier hoort erbij
lekkerquote:Op maandag 29 maart 2021 07:46 schreef Karzai het volgende:
Nog 3 dagen arbeiden, dan lekker 6 dagen vrij
ik heb die jarvfjallet maar vind het zit oppervlak wat 'kort'quote:
quote:Op maandag 29 maart 2021 08:03 schreef gianni61 het volgende:
Mensen moeten op zondagavond gewoon rustig op de bank liggen en "Op zoek naar Maria" kijken
wie is U?quote:Op maandag 29 maart 2021 08:01 schreef Stepperoller het volgende:
Al dat sjappieditsjappiedatgedrag gisteravond ook, triest
Kun je even een samenvatting geven. ik heb de posts van US geblockt, dus ik zie niet allesquote:Op maandag 29 maart 2021 08:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Iemand die voor de gelegenheid wel heeft teruggelezen.
Uitstraling was de domme grappen en opmerkingen een keer zat dus die werdquote:Op maandag 29 maart 2021 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je even een samenvatting geven. ik heb de posts van US geblockt, dus ik zie niet alles
domme grappen en opmerkingen over zijn domme grappen en opmerkingen?quote:Op maandag 29 maart 2021 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling was de domme grappen en opmerkingen een keer zat dus die werd![]()
Modus en Flash zijn sjappies die US voortdurend beledigen en afzeiken. Maar Modus was er niet eens en Flash zei alleen dat US niet zo serieus genomen moest worden.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je even een samenvatting geven. ik heb de posts van US geblockt, dus ik zie niet alles
pcies..quote:Op maandag 29 maart 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
domme grappen en opmerkingen over zijn domme grappen en opmerkingen?
Nja, Modus zoekt wel een nieuw slachtoffer als hij niet over braadslee kan posten.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Modus en Flash zijn sjappies die US voortdurend beledigen en afzeiken. Maar Modus was er niet eens en Flash zei alleen dat US niet zo serieus genomen moest worden.
Het leest alsof er posts zijn verwijderd of US was uit het niets plotseling mad.
ja maar meestal laat uitstraling het gaan maar gisteren was er klaar mee . Begrijp ik ook.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
domme grappen en opmerkingen over zijn domme grappen en opmerkingen?
ach ja. bijna 4 dagen weekendquote:Op maandag 29 maart 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar meestal laat uitstraling het gaan maar gisteren was er klaar mee . Begrijp ik ook.
Maar goed dat was het. Vandaag nieuwe dag
Doe maar luxe.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja. bijna 4 dagen weekend
ik twijfel nog om donderdag ook al vrij te pakken
Wel jammer dat het mooie weer niet met Pasen valtquote:Op maandag 29 maart 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op het werk doe je ook niks. Dus waarom vrij nemen?quote:Op maandag 29 maart 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je de voorstelronde al gehad?quote:Op maandag 29 maart 2021 08:26 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wel jammer dat het mooie weer niet met Pasen valt
Om thuis juist dingen te doen.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op het werk die je ook niks. Dus waarom vrij nemen?
Nja, ik weet dat april heel druk gaat worden.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2021 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op het werk doe je ook niks. Dus waarom vrij nemen?
Oh ja, dan is nu handiger.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik weet dat april heel druk gaat worden.
[..]
Je mocht willen dat je zo'n goede collega's had
Dan heb je niet ver genoeg teruggelezen, want Modus riep wel wat.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Modus en Flash zijn sjappies die US voortdurend beledigen en afzeiken. Maar Modus was er niet eens en Flash zei alleen dat US niet zo serieus genomen moest worden.
Het leest alsof er posts zijn verwijderd of US was uit het niets plotseling mad.
Ik ben Stepperoller, 30 jaar oud, werk als adviseur en spin in het web op toegepast onderzoeksgebied en in mijn vrije tijd til ik graag gewichten.quote:
Shit, is dat nog altijd ergens op tv of stream?quote:Op maandag 29 maart 2021 08:03 schreef gianni61 het volgende:
Mensen moeten op zondagavond gewoon rustig op de bank liggen en "Op zoek naar Maria" kijken
Jij bent zo iemand die ze bij al die vage vacatures zoekenquote:Op maandag 29 maart 2021 08:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik ben Stepperoller, 30 jaar oud, werk als adviseur en spin in het web op toegepast onderzoeksgebied en in mijn vrije tijd til ik graag gewichten.
welkomquote:Op maandag 29 maart 2021 08:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik ben Stepperoller, 30 jaar oud, werk als adviseur en spin in het web op toegepast onderzoeksgebied en in mijn vrije tijd til ik graag gewichten.
Oh nee, dat was Yolandaquote:Op maandag 29 maart 2021 08:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Shit, is dat nog altijd ergens op tv of stream?
tv, NPO1quote:Op maandag 29 maart 2021 08:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Shit, is dat nog altijd ergens op tv of stream?
Ja nee dan is het zo 30 graden in huis.quote:Op maandag 29 maart 2021 02:12 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
normaal gesproken als een apparaat niet doet wat ik wil, gaat ie of het raam uit of ik sloop het apparaat, als de technische kennis niet meer te volgen is, gebruik je gewoon geweld.
Beetje werkontwijkend gedrag en las elders dat hier iets terug te lezen viel. Op zich post ik overal wel casual mee als ik zin heb in posten.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welkom
Wat brengt u hier? Altijd inetressant te zien hoe mensen op KSC terecht komen
Altijd welkomquote:Op maandag 29 maart 2021 08:34 schreef TaMieke het volgende:
Zijn er relletjes?
Sorry ik kom gewoon aanwaaien
Kom je stoken? he? he?quote:Op maandag 29 maart 2021 08:34 schreef TaMieke het volgende:
Zijn er relletjes?
quote:Op maandag 29 maart 2021 08:34 schreef TaMieke het volgende:
Zijn er relletjes?
Jawel hoor. Heb ctrl+F gedaan.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dan heb je niet ver genoeg teruggelezen, want Modus riep wel wat.
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Maar wel blijven reageren uiteraard.
Beetje tegengas geven aan iemand valt bij mij nog altijd niet in de categorie afzeiken en beledigen in ieder geval. Nog verder terug heb ik niet gelezen nee, maar dan vind ik het wel weer in de categorie uit het niets vallen als het zo ver terug is.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo daar heb je me even te pakken hoor. Brrrrrr.
deze had wel een ietwat common cause met R&Pquote:Op maandag 29 maart 2021 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik mis de relletjes in R&P. moet toch ergens mn drama vandaan halen
Kijk al genoeg series 😁 Goeiemorgenquote:Op maandag 29 maart 2021 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tv, NPO1
en vast ook online terug te kijken
Volgende week is de finale
en goedemorgen Jerney
Langste titelsong ooitquote:
Op tv schijnt er een zender te zijn "TLC" misschien kun je daar iets mee.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik mis de relletjes in R&P. moet toch ergens mn drama vandaan halen
Het is meer dat een project van ons van A tot B draaien relatief veel verschillende taken behelst en vanwege de kleine omvang dat eigenlijk op 1 persoon neerkomt (ikke, in het geval van mijn projecten). Voelt af en toe echt als een regelneef zijn.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die ze bij al die vage vacatures zoeken
Het paars van dat plaatje is echt exact hetzelfde als de kleur van mijn postsquote:Op maandag 29 maart 2021 08:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Kijk al genoeg series 😁 Goeiemorgen
[..]
Langste titelsong ooit
Ow dat is soms wel fijn voor nutteloos vermaak. Net als 24 kitchen. Maar ik heb geen tv abo dus helaasquote:Op maandag 29 maart 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op tv schijnt er een zender te zijn "TLC" misschien kun je daar iets mee.
In deze sc hebben we zo'n action muursticker ophangen:
In dit huis zijn we lief,
zeggen we sorry,
vegen onze voeten
enz.
Vroeger keek ik echt veel 24kitchen. tegenwoordig nauwelijks nogquote:Op maandag 29 maart 2021 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow dat is soms wel fijn voor nutteloos vermaak. Net als 24 kitchen. Maar ik heb geen tv abo dus helaas
En jij gaat akkoord met zo'n muursticker??? had van jou wel iets meer verwacht.
Er was een tijd dat ik het ook wel veel keek. En al die huizen programma's op zondagquote:Op maandag 29 maart 2021 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik echt veel 24kitchen. tegenwoordig nauwelijks nog
Ja, inrichting boeit mij niet.
alles dat meer dan een meter naast mn tv scherm hangt zie ik toch niet.
Mooi paars is niet lelijk.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik het ook wel veel keek. En al die huizen programma's op zondag
Maar helaas. Dan maar nutteloos netflix kijken.tegenvaller dit. Maar in combi met je paarse posts, verklaart dit heel veel
Paars is heel snel lelijk.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mooi paars is niet lelijk.
Dit is wel lelijk paars, maar ik ben er aan gewend, dus het blijft.
Liedje is net zo zoetquote:Op maandag 29 maart 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het paars van dat plaatje is echt exact hetzelfde als de kleur van mijn posts
quote:Op maandag 29 maart 2021 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]tegenvaller dit. Maar in combi met je paarse posts, verklaart dit heel veel
Ik heb niet gekliktquote:Op maandag 29 maart 2021 08:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Liedje is net zo zoet
Oh kan je dat aanpassen? Die van mij zijn mintgroen
Hrrrrquote:Op maandag 29 maart 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op tv schijnt er een zender te zijn "TLC" misschien kun je daar iets mee.
In deze sc hebben we zo'n action muursticker ophangen:
In dit huis zijn we lief,
zeggen we sorry,
vegen onze voeten
enz.
Ook gebanned?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen
Denk dat@ Dud0r ook niet meer komt
quote:
Dud0rtje waar beeeen je?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
post al dagen niet meer
oei en waar ga je dan werken?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Net m'n baan opgezegd. M'n baas was een beetje in shock dat had ie niet zien aankomen. Hij vroeg of er nog iets was dat ze konden doen maar ik zei "nee, heb m'n beslissing al gemaakt". Moest huilen, en hij was ook wat emotioneel, omdat ik mede met hem het hele team hier heb opgebouwd. Maar ja. Toch beter
Stil maarquote:Op maandag 29 maart 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Net m'n baan opgezegd. M'n baas was een beetje in shock dat had ie niet zien aankomen. Hij vroeg of er nog iets was dat ze konden doen maar ik zei "nee, heb m'n beslissing al gemaakt". Moest huilen, en hij was ook wat emotioneel, omdat ik mede met hem het hele team hier heb opgebouwd. Maar ja. Toch beter
Je hebt je baas aan het huilen gekregenquote:Op maandag 29 maart 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Bij een klant, dus ik blijf nog met m'n oude team werken welquote:Op maandag 29 maart 2021 09:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oei en waar ga je dan werken?
oh je gaat bij een klant van je baass werkenquote:Op maandag 29 maart 2021 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij een klant, dus ik blijf nog met m'n oude team werken wel
M'n manager is een idioot. Ik en de rest van het team hebben het vorige jaar al bij de grote baas gemeld maar hij heeft niks met die feedback gedaan. En nu ziet ie ineens dat het consequenties heeft.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Stil maar
Het voelt duidelijk goed
Wat was de reden?
Oh da’s wel fijnquote:Op maandag 29 maart 2021 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij een klant, dus ik blijf nog met m'n oude team werken wel
Ja dat zijn het, is een beetje m'n surrogaat familie geworden de afgelopen 6 jaar omdat ik hier geen familie hebquote:Op maandag 29 maart 2021 09:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh da’s wel fijn
Als het toffies zijn dan
Ohh herkenbaar. Goed gedaan! Wel jammer dat het nodig was.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n manager is een idioot. Ik en de rest van het team hebben het vorige jaar al bij de grote baas gemeld maar hij heeft niks met die feedback gedaan. En nu ziet ie ineens dat het consequenties heeft.
quote:Op maandag 29 maart 2021 09:06 schreef kwiwi het volgende:
Wel fucking jammer dat het dan zo moet lopen. Maar misschien krijg je er zo nog eentje bijquote:Op maandag 29 maart 2021 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zijn het, is een beetje m'n surrogaat familie geworden de afgelopen 6 jaar omdat ik hier geen familie heb
Waarschijnlijk 1 juli, heb 3 maanden opzegtermijn. Heb gevraagd of er wat aan gedaan kan worden, ze gaan even kijken. Maar ik heb ook nog zo'n 7 weken aan vakantie en overuren staan. Dus sowieso een lange vakantiequote:Op maandag 29 maart 2021 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op naar de volgende uitdaging. Is 1 mei je eerste dag bij de nieuwe werkgever?
Ja inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2021 09:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Wel fucking jammer dat het dan zo moet lopen. Maar misschien krijg je er zo nog eentje bij
En op zich was er dus wčl iets dat je baas kon doen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 maart 2021 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zijn het, is een beetje m'n surrogaat familie geworden de afgelopen 6 jaar omdat ik hier geen familie heb
Ook al met je oog, dat kwam ook steeds terugquote:Op maandag 29 maart 2021 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff, toch maar weer bellen met de huisarts. Die rare keelpijn was vorige week eigenlijk weg. Maar was gisteravond plots weer terug
Lekkerrr!quote:Op maandag 29 maart 2021 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 1 juli, heb 3 maanden opzegtermijn. Heb gevraagd of er wat aan gedaan kan worden, ze gaan even kijken. Maar ik heb ook nog zo'n 7 weken aan vakantie en overuren staan. Dus sowieso een lange vakantie
Ja, daar heb ik ook nog last van. Heel af en toe. Ik ben aardig aan het kwakkelenquote:Op maandag 29 maart 2021 09:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook al met je oog, dat kwam ook steeds terug
Ja je hebt nu al ja gezegd tegen je nieuwe baasquote:Op maandag 29 maart 2021 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaadMaar nu niet meer, nu is het te laat.
Oh heerlijk! Geniet van je vaakaansiequote:Op maandag 29 maart 2021 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 1 juli, heb 3 maanden opzegtermijn. Heb gevraagd of er wat aan gedaan kan worden, ze gaan even kijken. Maar ik heb ook nog zo'n 7 weken aan vakantie en overuren staan. Dus sowieso een lange vakantie
Ik heb er eigenlijk geen last vast. Maar ken ook wel veel mensen die dat hebben. Sommigen zelfs meer last van 1 uur dan 6 uur bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik voelde me het zwakste mens ter wereld omdat ik een jetlag heb door het verzetten van de klok, maar m'n baas, enkele collega's en vrienden hebben er ook allemaal last van![]()
.
Zwakste mens ter wereld is meteen wel heel extreemquote:Op maandag 29 maart 2021 09:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik voelde me het zwakste mens ter wereld omdat ik een jetlag heb door het verzetten van de klok, maar m'n baas, enkele collega's en vrienden hebben er ook allemaal last van![]()
.
Het valt mij alles mee eigenlijk.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:17 schreef RockNijntje het volgende:
.
Ik voelde het vanmorgen wel dat de wekker een uur te vroeg ging.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk geen last vast. Maar ken ook wel veel mensen die dat hebben. Sommigen zelfs meer last van 1 uur dan 6 uur bijvoorbeeld.
Dag zuster Kwiwi, dat witte pakje staat u goedquote:Op maandag 29 maart 2021 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Buda, waar kan ik u mee van dienst zijn?
Volgens mij moeten we nog eens naar dat oog kijken, want het pakje is roze met groenquote:Op maandag 29 maart 2021 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dag zuster Kwiwi, dat witte pakje staat u goed
Smooth als altijdquote:Op maandag 29 maart 2021 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dag zuster Kwiwi, dat witte pakje staat u goed
Ik heb het meestal niet eens door als de klok verzet is, dus ik dacht echt "wat is dit nou ineens joh"quote:Op maandag 29 maart 2021 09:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk geen last vast. Maar ken ook wel veel mensen die dat hebben. Sommigen zelfs meer last van 1 uur dan 6 uur bijvoorbeeld.
Mijn weekendritme is dat ik ergens tussen 23:00 en 5:00 naar bed gaquote:Op maandag 29 maart 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het valt mij alles mee eigenlijk.
Maar m'n weekenden zijn wel vaker wat nachtbrakerig, wellicht helpt dat.
Als ik er echt last van zou hebben zou ik gaan werken met een geleidelijke verschuiving waarmee ik dan voor het verzetmoment begin.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
droge lucht?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff, toch maar weer bellen met de huisarts. Die rare keelpijn was vorige week eigenlijk weg. Maar was gisteravond plots weer terug
quote:Op maandag 29 maart 2021 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we nog eens naar dat oog kijken, want het pakje is roze met groen
Dat is misschien ook omdat je na een lange reis (bijv. naar de VS) heel moe bent en toch pas in de avond gaat slapen, waardoor je eigenlijk direct in het goede ritme zit. Tenminste zo gaat dat bij mij, want ook al kom ik om 17u daar aan en ben ik kapot, dan ga ik alsnog pas na het avondeten naar bed.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het meestal niet eens door als de klok verzet is, dus ik dacht echt "wat is dit nou ineens joh". Dat laatste heb ik inderdaad ook wel eens gehoord, grappig hoe dat werkt
.
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in 2021 ben ik nog geen dag na 23:30 naar bed gegaan volgens mijquote:Op maandag 29 maart 2021 09:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het meestal niet eens door als de klok verzet is, dus ik dacht echt "wat is dit nou ineens joh". Dat laatste heb ik inderdaad ook wel eens gehoord, grappig hoe dat werkt
.
[..]
Mijn weekendritme is dat ik ergens tussen 23:00 en 5:00 naar bed ga.
Maar het komt nu wel echt door het verzetten van de klok. Vriend en ik aten ook pas om 20:30 omdat we eerder nog geen honger hadden.
quote:Op maandag 29 maart 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben zo smooth.
Weet ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou mij niet verbazen, gecombineerd metquote:
knip knipquote:Op maandag 29 maart 2021 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik denk aan ontstoken amandelen, maar daar dacht de huisarts anders over.
Doen ze niet zo snel meer. Maar ik heb dit jaren geleden ook een poos gehad. Dus misschien is het wel beter.quote:
zeg dat wel.quote:
geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen ze niet zo snel meer. Maar ik heb dit jaren geleden ook een poos gehad. Dus misschien is het wel beter.
Ja inderdaad, dat had ik ook met Zuid-Amerikaquote:Op maandag 29 maart 2021 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is misschien ook omdat je na een lange reis (bijv. naar de VS) heel moe bent en toch pas in de avond gaat slapen, waardoor je eigenlijk direct in het goede ritme zit. Tenminste zo gaat dat bij mij, want ook al kom ik om 17u daar aan en ben ik kapot, dan ga ik alsnog pas na het avondeten naar bed.
Welke heb je gekocht?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeg dat wel.
roeitrainer stond een paar dagen bij de buren. want Dhl
die hebben een kat. en die heeft lekker op die doos gelegenwas ook 3 dagen feest na in elkaar zetten en verpakking materiaal weggooien.
heb je geen alerts aan staan?quote:Op maandag 29 maart 2021 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Maakt dat geen herrie? Ik had vroeger zo'n ding, maar daar werden de buren niet vrolijk van.
Concept2 Model D met PM5 computer.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
O trouwens.
De roeitrainer die ik wilde was ineens via de inschrijflijst leverbaar afgelopen week
en @Budapestenaar hij is dus serieus 80% stiller dan je zou verwachten van een gemiddelde roeitrainer.
Ik hoor/hoorde (vorige jaar/2 jaar geleden) alleen maar volwassen waarvan de amandelen geknipt werden.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen ze niet zo snel meer. Maar ik heb dit jaren geleden ook een poos gehad. Dus misschien is het wel beter.
Oh geweldig.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeg dat wel.
roeitrainer stond een paar dagen bij de buren. want Dhl
die hebben een kat. en die heeft lekker op die doos gelegenwas ook 3 dagen feest na in elkaar zetten en verpakking materiaal weggooien.
mja bij mij is het nog wel een paar maanden. dan in de zomer ff 'niks' en dan in 't najaar weer.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh geweldig.![]()
En dan is het voor mij nog relatief snel "over", m'n ergste triggers zijn nu flink aan het uitvallen, dus met een week of twee is het gewoon weer klaar ook.
Oh, dat zijn best fijne, die hadden ze op m'n ex-sportschool ook.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je geen alerts aan staan?
[..]
Concept2 Model D met PM5 computer.
Op dit moment alleen via de wachtlijst te krijgen (en vanwege die wachtlijst krijg je ook nog een hele leuke korting)
quote:Op maandag 29 maart 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat zijn best fijne, die hadden ze op m'n ex-sportschool ook.
Als je niet met zaad aan het strooien bent, ben je een lieve boom hoor.quote:
hue hue huequote:Op maandag 29 maart 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je niet met zaad aan het strooien bent, ben je een lieve boom hoor.
Wel okee hoor. Lekker vrij vandaag. want zaterdag gewerkt..quote:
Ik hoef vandaag geen gleuf te vullen, dus komt goedquote:Op maandag 29 maart 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je niet met zaad aan het strooien bent, ben je een lieve boom hoor.
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2021 09:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]Het lijkt mij een uitdaging, maar niet onmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 29 maart 2021 09:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]Ik zie mogelijkhedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2021 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt mij een uitdaging, maar niet onmogelijk.
quote:
Vooral dat stoeltje, de rest is afgeschermd.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
denk idd ook dat je voorzichtig moet zijn met de bewegende onderdelen. Maar onmogelijk zal het niet zijn
O, die had ik over het hoofd gezien. Tof dingquote:Op maandag 29 maart 2021 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je geen alerts aan staan?
[..]
Concept2 Model D met PM5 computer.
Op dit moment alleen via de wachtlijst te krijgen (en vanwege die wachtlijst krijg je ook nog een hele leuke korting)
Ja nou dat vooral jaquote:Op maandag 29 maart 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral dat stoeltje, de rest is afgeschermd.
Nee ik ben maar alleen. Anders had ik het idd mssn wel kunnen proberenquote:
8 schroeven (met meegeleverde degelijke schroevendraaier) en 1x klikkenquote:Op maandag 29 maart 2021 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
W
O, die had ik over het hoofd gezien. Tof ding![]()
Makkelijk in elkaar te zetten?
dan zie ik voor een vrouw (of iemand met een pegging kink) ook nog wel mogelijkhedenquote:Op maandag 29 maart 2021 09:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja nou dat vooral ja
[..]
Nee ik ben maar alleen. Anders had ik het idd mssn wel kunnen proberen![]()
Nee dankje.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan zie ik voor een vrouw (of iemand met een pegging kink) ook nog wel mogelijkheden
quote:Op maandag 29 maart 2021 09:40 schreef gianni61 het volgende:
Ik had dit niet verwacht van TaMieke eigenlijk
O, dat lukt me welquote:Op maandag 29 maart 2021 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
8 schroeven (met meegeleverde degelijke schroevendraaier) en 1x klikken
kan wel een geluidsopname proberen maken hoor als ik thuis ben komend weekend.
Helemaal losgeslagenquote:Op maandag 29 maart 2021 09:40 schreef gianni61 het volgende:
Ik had dit niet verwacht van TaMieke eigenlijk
Het is de lockdown.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dankje.
[..]Ik hou me meestal vrij goed in
wat moet ik met mn lul roeitrainer in de lockdown?quote:
Pehehehe.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moet ik met mn lul roeitrainer in de lockdown?
Mijn fietsdoel voor afgelopen weekend heb ik gehaald, dus ik ga vanavond een rondje hobbelen.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe.
Luxeproblemen, ik moet nog eerder eten dan ik normaal al doe.M'n reguliere groepsles zat al vol, dus ik heb nu de eerdere maar gepakt.
Nicequote:Op maandag 29 maart 2021 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn fietsdoel voor afgelopen weekend heb ik gehaald, dus ik ga vanavond een rondje hobbelen.
Moeten allebei de personen op de roeier? De een moet dan bij de ander op schoot of eentje moet zich op de balk/het zwarte verbindingsstukje balanceren.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
denk idd ook dat je voorzichtig moet zijn met de bewegende onderdelen. Maar onmogelijk zal het niet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |