SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel zo. Je maakt bijna niets mee in die fucking coronatijdquote:Op zondag 28 maart 2021 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Het afgelopen jaar bestaat uit identieke dagen.
Nou, het vorige topic was anders best verfrissendend en vermakelijkquote:Op zondag 28 maart 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Je maakt bijna niets mee in die fucking coronatijd
Dit ja.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, het vorige topic was anders best verfrissendend en vermakelijk. Zo zie je maar weer dat iedereen een breekpunt heeft
. Al snap ik het ergens wel een beetje, het zijn soms wel erg veel hatelijke 'grapjes' op één dag.
Ik was ook even in een andere SC omdat in een (nog) andere SC vandaag ook al even naar elkaar geflamed werd en dat hier even niet er bij kon hebben..quote:Op zondag 28 maart 2021 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, het vorige topic was anders best verfrissendend en vermakelijk. Zo zie je maar weer dat iedereen een breekpunt heeft
. Al snap ik het ergens wel een beetje, het zijn soms wel erg veel hatelijke 'grapjes' op één dag.
Wie bedoel je exact?quote:Op zondag 28 maart 2021 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds een centrist hier, hebben meer mensen datquote:
Het is ook makkelijk om je daar continue bij neer te leggen.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Je maakt bijna niets mee in die fucking coronatijd
quote:Op zondag 28 maart 2021 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was ook even in een andere SC omdat in een (nog) andere SC vandaag ook al even naar elkaar geflamed werd en dat hier even niet er bij kon hebben..
Ik kan me ook aan alle vier ergeren. Maar ook aan mijn eigen postsquote:Op zondag 28 maart 2021 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds een centrist hier, hebben meer mensen dat?
Als Los en US aan één kant staan en Fles en Modus aan de andere kant (om maar even de meest prominente 'groepjes' van vandaag te noemen) sta ik voor mijn gevoel behoorlijk in het midden, want ik neem ze allemaal ongeveer evenveel in de zeik. Soms mag er even worden teruggebeten, zowel humoristisch als serieus, maar het moet wel grappig en gezellig blijven.
Ik zelf zoek altijd verdieping.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk om je daar continue bij neer te leggen.
Ik heb ook mijn ups en downs, maar probeer wel nog iets van verdieping te zoeken. Gaat de ene week beter dan andere week.
quote:Op zondag 28 maart 2021 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan me ook aan alle vier ergeren. Maar ook aan mijn eigen posts
Ik snap de haat naar andere users nooit zo. Ik probeer iedereen in zijn waarde te laten en te accepteren dat we allemaal verschillend zijn. En dan heeft de één sterke verhalen, de andere wil een beetje stoken en de derde drinkt regelmatig een biertje te veel. Maar dat maakt het nog geen slechte mensen/users.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds een centrist hier, hebben meer mensen dat?
Als Los en US aan één kant staan en Fles en Modus aan de andere kant (om maar even de meest prominente 'groepjes' van vandaag te noemen) sta ik voor mijn gevoel behoorlijk in het midden, want ik neem ze allemaal ongeveer evenveel in de zeik. Soms mag er even worden teruggebeten, zowel humoristisch als serieus, maar het moet wel grappig en gezellig blijven.
Modus is door en door slecht.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap de haat naar andere users nooit zo. Ik probeer iedereen in zijn waarde te laten en te accepteren dat we allemaal verschillend zijn. En dan heeft de één sterke verhalen, de andere wil een beetje stoken en de derde drinkt regelmatig een biertje te veel. Maar dat maakt het nog geen slechte mensen/users.
Dat ik gewoon mag werken is echt mijn redding geweest. Ik wil er niet aan denken hoe ik er bij had gezeten, mocht ik tot thuis werken of erger werd gedwongen...quote:Op zondag 28 maart 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk om je daar continue bij neer te leggen.
Ik heb ook mijn ups en downs, maar probeer wel nog iets van ha te zoeken. Gaat de ene week beter dan andere week.
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap de haat naar andere users nooit zo. Ik probeer iedereen in zijn waarde te laten en te accepteren dat we allemaal verschillend zijn. En dan heeft de één sterke verhalen, de andere wil een beetje stoken en de derde drinkt regelmatig een biertje te veel. Maar dat maakt het nog geen slechte mensen/users.
Toch is het serieus.. Als ik soms ook terug denk hoe ik me bijvoorbeeld tegenover jou heb gedragen 10 jaar geleden, Denk ik echt ehh waar was ik mee bezig..quote:
Een vis?quote:Op zondag 28 maart 2021 23:17 schreef mschol het volgende:
fijn een aquarium pomp die raar doet..
eerste 30 seconden voluit blazen, zoals verwacht.. en daarna een pisstraaltje geven.. :/
uitzetten even wachten en aanzetten werkt.. ik vermoed dat er iets in de slang zit ofzo
Ja, geen makkelijke tijd. Vandaag voor het eerst sinds oktober dat ik meerdere vrienden van me tegelijk gezien heb. Ik zit wel al een jaar thuis.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat ik gewoon mag werken is echt mijn redding geweest. Ik wil er niet aan denken hoe ik er bij had gezeten, mocht ik tot thuis werken of erger werd gedwongen...
Snap al dat gekanker op US ook nooit zo, ja hij kan behoorlijk sterke verhalen opdreunen, maar vind het niet echt storend. Het is ook niet dat je verplicht bent om daarop te reageren, je kunt er ook gewoon aan voorbij scrollen.quote:
toch geen visje mag ik hopen??quote:Op zondag 28 maart 2021 23:17 schreef mschol het volgende:
eerste 30 seconden voluit blazen, zoals verwacht.. en daarna een pisstraaltje geven.. :/
uitzetten even wachten en aanzetten werkt.. ik vermoed dat er iets in de slang zit ofzo
quote:Op zondag 28 maart 2021 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap al dat gekanker op US ook nooit zo, ja hij kan behoorlijk sterke verhalen opdreunen, maar vind het niet echt storend. Het is ook niet dat je verplicht bent om daarop te reageren, je kunt er ook gewoon aan voorbij scrollen.
Misschien had die net als Fles te diep in het glaasje gekeken of was het toch die volle maan.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En normaliter is hij best aardig tegen anderen. Vanavond was even een uitzondering
of je impeller is aan frietenquote:Op zondag 28 maart 2021 23:17 schreef mschol het volgende:
Volle maan doet rare dingen met mensenquote:Op zondag 28 maart 2021 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien had die net als Fles te diep in het glaasje gekeken of was het toch die volle maan.
Oh ik heb juist het tegenovergestelde al de hele dag, heb het idee dat het juist veel later isquote:Op zondag 28 maart 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volle maan doet rare dingen met mensen![]()
Ik ben zelf bijvoorbeeld totaal niet moe nu
dat is het uurtje klokquote:Op zondag 28 maart 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zelf bijvoorbeeld totaal niet moe nu
Ik weet nu al dat het een drama gaat worden om in slaap te vallenquote:Op zondag 28 maart 2021 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik heb juist het tegenovergestelde al de hele dag, heb het idee dat het juist veel later is
knappe vis die daarin kan zwemmenquote:
Eh?quote:Op zondag 28 maart 2021 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is nu eigenlijk half één. Dan zou ik juist moe moeten zijn, toch
jij hebt alles zelf nog een uurtje door gezet?quote:Op zondag 28 maart 2021 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Dat krijg je als klokken zichzelf verzetten.
ik zit al heel de dag met blijven slapen in m'n kopquote:Op zondag 28 maart 2021 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Bedankt ik heb de Haribo reclame in m'n hoofd nu
Gewoon nog een keer extra verzetten met de hand.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Dat krijg je als klokken zichzelf verzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |