SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zegt ze dat niet dagelijks dan?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zou ze niet pikken denk ik... krijg ik weer dat 'doe normaal gek' gedoe
Wtf. Waarom zou je geen foto's van elkaar aan de muur hebben hangenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zou ze niet pikken denk ik... krijg ik weer dat 'doe normaal gek' gedoe
Hihi, zit je nog steeds dwars héquote:Op zondag 28 maart 2021 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Die stomme klok kan nu toch ook wel uit de OP?
Van 60X80 ja?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf. Waarom zou je geen foto's van elkaar aan de muur hebben hangen
Volgens mij begin ik er nu pas over?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi, zit je nog steeds dwars hé
Zomertijd bedoel ikquote:Op zondag 28 maart 2021 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik er nu pas over?
Ik snap hier echt geen reet van eerlijk gezegd. Maar uurtje minder weekend doet me niks hoor.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uurtje minder weekend?
Laat maar
Oh dan waren het anderen die er zoveel issue mee haddenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap hier echt geen reet van eerlijk gezegd. Maar uurtje minder weekend doet me niks hoor.
Oooohquote:Op zondag 28 maart 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dan waren het anderen die er zoveel issue mee hadden
Ga je heel hard rennen ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we dat ene verloren uur samen inhalen?
mehquote:Op zondag 28 maart 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we dat ene verloren uur samen inhalen?
Zou wel een van je leukste uren ooit zijn en daar hoef je niet eens die lelijke kleren voor uit te trekken.quote:
Dank je.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening stuurt kaarsjes en rode wijn
Je weet helemaal niet wat ik aan heb johquote:Op zondag 28 maart 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel een van je leukste uren ooit zijn en daar hoef je niet eens die lelijke kleren voor uit te trekken.
Iets met Coca Cola of flamingo's toch?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat ik aan heb joh
Dacht dat je diet flamingo leuk vond?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets met Coca Cola of flamingo's toch?
Ja vind ik ookquote:Op zondag 28 maart 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat je diet flamingo leuk vond?
Het is wel tijd (hihaho) voor wat anders ja.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Die stomme klok kan nu toch ook wel uit de OP?
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel tijd (hihaho) voor wat anders ja.
Ken ik net betalen wel denk ik, wat voorn kleur wil je?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
UItstraling zou die flamingo badjas super graag willen hebben [ afbeelding ]
hij is alleen in wit met rozequote:Op zondag 28 maart 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken ik net betalen wel denk ik, wat voorn kleur wil je?
Koopt er 15.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/anna-field-badjas-pink-an681p036-j11.html
Van jezelf?quote:
ja nou ja ook een beetje onzin om dat ding om 6 uur al aan te zetten he. Maar nu is er een reële kans dat ik binnen een half uur n bed duik, dus ja.quote:
Bed door en door warm als je dat doetquote:Op zondag 28 maart 2021 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja ook een beetje onzin om dat ding om 6 uur al aan te zetten he. Maar nu is er een reële kans dat ik binnen een half uur n bed duik, dus ja.
Je wist dat ik het ging vragenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Fogel: Nog niet. Dinsdag op z'n vroegst. Maar ja unregistered dus we kunnen alleen maar wachten.
Meh, 2 weken is wel gebruikelijk vanuit NO, aangetekend of niet. Het komt wel.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je wist dat ik het ging vragen
Kut dat het zo lang duurt.
Blij dat het niet via het Suezkanaal moet in ieder geval.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, 2 weken is wel gebruikelijk vanuit NO, aangetekend of niet. Het komt wel.
Wat op zich op hetzelfde neerkomt. Maar neem UitStraling niet zo serieus johquote:Op zondag 28 maart 2021 21:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt?Vet ouder dan een bejaarde of vet ouder dan Flash?
Kleine eeuw jonger van geest, paar jaartjes op de kalender in de min.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt?Vet ouder dan een bejaarde of vet ouder dan Flash?
Geen huilende wolven in het bos...quote:
Ja mijn menstruatie is een stuk minder pijnlijkquote:
Kap daar eens mee klapjosti met die onzin steeds, lelijke lul van een mens van binnen.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich op hetzelfde neerkomt. Maar neem UitStraling niet zo serieus joh
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kap daar eens mee klapjosti met die onzin steeds, lelijke lul van een mens van binnen.
Ik zou dit voor eeuwig in mijn sig moeten zetten, maar dat zou echt te veel eer zijnquote:Op zondag 28 maart 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Kap daar eens mee klapjosti met die onzin steeds
Gewoon een beetje leren je grote bek te houden en je plekje kennen, je bent lelijk, sociaal dom maar je hebt een hoog IQ en een brede interesse en je bent maagd, ken je plekje kut.quote:
Weerbalquote:
Fel voor jouw doen, USquote:Op zondag 28 maart 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een beetje leren je grote bek te houden en je plekje kennen, je bent lelijk, sociaal dom maar je hebt een hoog IQ en een brede interesse en je bent maagd, ken je plekje kut.
quote:Op zondag 28 maart 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een beetje leren je grote bek te houden en je plekje kennen, je bent lelijk, sociaal dom maar je hebt een hoog IQ en een brede interesse en je bent maagd, ken je plekje kut.
Jaquote:
Liever 10 van hem dan 1 van jouquote:Op zondag 28 maart 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je nu tegen jezelluv aan het lullen ?quote:Op zondag 28 maart 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt daar in La Douce France toch een avondklok vanaf 18.00 uur ofzoquote:Op zondag 28 maart 2021 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
Ja![]()
Heerlijk buiten het dorp gelopen geen lamp nodig
19:00quote:Op zondag 28 maart 2021 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt daar in La Douce France toch een avondklok vanaf 18.00 uur ofzo
Ik ben der netquote:
Ik ben anders nog niet echt onder de indruk van jouw verleidingstactieken zoals ik die gezien heb in deze SC.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op platteland is er echt geen gendarme die je een bon komt geven. Meeste mensen zijn die kant op gevlucht.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt daar in La Douce France toch een avondklok vanaf 18.00 uur ofzo
Discriminatie, dus als je met je babi pangang buiten loopt mag het opeens welquote:Op zondag 28 maart 2021 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
19:00
Maar met hond geldt dat niet en je komt hier zelden een wout tegen
Nee das een hont ltvdkquote:Op zondag 28 maart 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Discriminatie, dus als je met je babi pangang buiten loopt mag het opeens wel
Gewoon een kwekkeboom kroketquote:Op zondag 28 maart 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dacht een beetje ofzo als weerbal? of word ik dan een harige snack?
Das varken dus neequote:Op zondag 28 maart 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Discriminatie, dus als je met je babi pangang buiten loopt mag het opeens wel
Dat zeg ik toch?quote:
Kut, zat nog op soloquote:
Muizensnackquote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha, ik vind net een handleiding terug die ik ooit voor mijn moeder maakte. Is een handleiding van drie pagina's over hoe ze over kan gaan op een nieuwe telefoon zonder data te verliezen, gemaakt omdat ze het graag zelf wilde kunnen zonder hulp van mijn vader. Uiteindelijk heeft ze hem alsnog alles laten doen omdat het te lang was.
Jij krijgt nog een half puntje extra omdat je half zwakzinnige Ama hebt gewipt mijn oude vriend.quote:
Ik denk dat ik hier een voorbeeld aan ga nemenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
ik ga slapen, wat een kut sfeer hangt hier
Ah ik ga wel weerquote:Op zondag 28 maart 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
Slaap lekker en tot morgen..quote:Op zondag 28 maart 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
Niet jouw schuld. De mensen die schuld hebben weten dat zelf maar al te goed..quote:
Beter als een kutluchtquote:Op zondag 28 maart 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Ik kom dan ook pas net binnen maar heb er spijt van geloof ikquote:Op zondag 28 maart 2021 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet jouw schuld. De mensen die schuld hebben weten dat zelf maar al te goed..
Dan ga ik ook maar weerquote:Op zondag 28 maart 2021 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom dan ook pas net binnen maar heb er spijt van geloof ik
Wowquote:Op zondag 28 maart 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij krijgt nog een half puntje extra omdat je half zwakzinnige Ama hebt gewipt mijn oude vriend.
Ik ben er nog hoorquote:Op zondag 28 maart 2021 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom dan ook pas net binnen maar heb er spijt van geloof ik
My my hey hey was afgelopen jaar m'n op een na meest geluisterde nummer op Spotify.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik luister nu naar BAAS Neil Young (en zijn gekke paarden)![]()
SSDDquote:Op zondag 28 maart 2021 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*kijkt om hoekje
Crv kerel how's life?
Toetsenbordheldquote:Op zondag 28 maart 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij krijgt nog een half puntje extra omdat je half zwakzinnige Ama hebt gewipt mijn oude vriend.
Harvest Moon is mijn favo Young nummer. Maar ja hij heeft zoveel geweldigs gemaakt natuurlijk...quote:Op zondag 28 maart 2021 22:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
My my hey hey was afgelopen jaar m'n op een na meest geluisterde nummer op Spotify.
Neilgod
Oeh welk nummer?quote:Op zondag 28 maart 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
manmanman...
Nou, zullen we nog even Isaac Hayes opzetten
En nu kappen hoor.. en dit zeg ik als moderator. Je bent gvd toch geen kleuter.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
En ik meen het Fles, kappen met die hautaine onsympathieke opmerkingen lelijke maagd dat je bent en blijf van de drank af, blij dat je een baantje hebt hoor maar flikker voor de rest lekker op wil je.
En jij ?quote:
Gewoon ontpolderen en er weer een eiland van makenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:20 schreef crv het volgende:
Wordt het niet eens tijd om een muur om Urk te zetten en dat zooitje te laten afsterven
Is niets geks aan hoor, jij maakt je er ook schuldig aan met je IQ van 85.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En nu kappen hoor.. en dit zeg ik als moderator. Je bent gvd toch geen kleuter.
Meid toch. Ga slapen als de wereld je niet aanstaat.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
Best grappig om constant beledigd te worden door incel trekvogel sjappies als Modus en Fles, ik schat zo'n 20 keer per dag en ik gun ze hun verzetje hoor maar het mag ook wel de kankertering afsterven hoor, vreemde is alleen dat je 10000 keer beledigd kun worden door autisten maar bijt je een keer terug dan ben je een rotzakje, kwakkwak.
Uhmmmmquote:Op zondag 28 maart 2021 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En nu kappen hoor.. en dit zeg ik als moderator. Je bent gvd toch geen kleuter.
Op dit moment wel relaxed hoewel er tekenen zijn dat het kan kantelenquote:
Heb je weer een baan? Tof man, gefeli!quote:Op zondag 28 maart 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meid toch. Ga slapen als de wereld je niet aanstaat.
En beledigd zijn, dat is een keuze. Kusje
Fijn, genoteerd. Welterustenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
En ik meen het Fles, kappen met die hautaine onsympathieke opmerkingen lelijke maagd dat je bent en blijf van de drank af, blij dat je een baantje hebt hoor maar flikker voor de rest lekker op wil je.
Kom maar op de sofa liggen lieverd.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meid toch. Ga slapen als de wereld je niet aanstaat.
En beledigd zijn, dat is een keuze. Kusje
Ah full moon ?quote:Op zondag 28 maart 2021 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op dit moment wel relaxed hoewel er tekenen zijn dat het kan kantelen
Klopt ja, dank jequote:Op zondag 28 maart 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je weer een baan? Tof man, gefeli!
Doei Bosquote:
Ah je nieuwe hobby is nu mij afkraken? Nou doe je ding hoor, mij heb je er niet mee.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niets geks aan hoor, jij maakt je er ook schuldig aan met je IQ van 85.
quote:
Hmm hier ook al een tijdje op het scherpst van de snede....quote:
Live versie van old man pfff wat een stemquote:Op zondag 28 maart 2021 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Harvest Moon is mijn favo Young nummer. Maar ja hij heeft zoveel geweldigs gemaakt natuurlijk...
Ik kom net binnen, is mij nog niet duidelijk wie er dronken isquote:Op zondag 28 maart 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beetje 'Edgar is dronken tijdens het bedrijfsfeest' vibe
Kan het zijn dat je het er naar maakt ?quote:Op zondag 28 maart 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Beledigingen en afzeiken;
Fles 3500
Modus 5000
US 2
Flikker toch op lelijk psychisch ziek kutvolk dat je er bent
Yepquote:
hahaha weet je wat ze net tegen me zei?????quote:Op zondag 28 maart 2021 22:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah je nieuwe hobby is nu mij afkraken? Nou doe je ding hoor, mij heb je er niet mee.
Ik ga meequote:Op zondag 28 maart 2021 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik had een lekker weekend, ik ga me niet het laatste uur lopen ergeren dus ik ben er weg van
Bedankt voor het bevestigen van m'n post.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet waar klein drugsmannetje met klein baantje.
Vertel het eens.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hahaha weet je wat ze net tegen me zei?????
Dag racist die constant af wil spreken met jonge vrouwen met fikse borsten.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik had een lekker weekend, ik ga me niet het laatste uur lopen ergeren dus ik ben er weg van
Wauw zo treffend ben ik nog nooit neergezet in 1 post.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dag racist die constant af wil spreken met jonge vrouwen met fikse borsten.
Ja maar praten over poepjes en plasjes dan?quote:Op zondag 28 maart 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Al dat rodekontenapengedrag hier ook, sjappies
oh ja godver. Nou ja. Nog even dan.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je elektrische deken kookt over.
Ik heb liever Hot Buttered Soulquote:
Nee dat is niet zo erg maar dat hautaine gedoe en de beledigingen van sjappies die zelf geen kut voor elkaar hebben toch. zeg nou zelf?quote:Op zondag 28 maart 2021 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar praten over poepjes en plasjes dan?
En straks oeverloze discussies over welk paaseitjes het lekkerste is. En welke chocola in DU in de aanbieding is?
En kabouters, kabouters.?
Inhoudelijk gaat het niet echt ergens over idd neequote:
Iets met een vleermuis in China.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Maar wat is nu precies het probleem en hoe is het ontstaan?
Weet ik veel. US begon ineens te schelden.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Als huis-feeder kom ik graag bij de mensen thuisquote:Op zondag 28 maart 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Die kip met snijboontjes was niet genoeg. Nu weer honger.
Deze post draag ik op aan @Lospedrosaquote:Op zondag 28 maart 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Die kip met snijboontjes was niet genoeg. Nu weer honger.
Is mij ook nog niet duidelijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Trek in kaas, Etto.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als huis-feeder kom ik graag bij de mensen thuis
@Zipportal en ik zijn tegen racismequote:Op zondag 28 maart 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dag racist die constant af wil spreken met jonge vrouwen met fikse borsten.
Je bent op zoek naar covid-20 voor een nieuw jaar vol vermaak?quote:Op zondag 28 maart 2021 22:44 schreef CherryLips het volgende:
VleermuizenZou je die kunnen voeren, of lokken met voer? Dan hang ik hier wat voer op.
Ooooow you gonna love thisquote:Op zondag 28 maart 2021 22:44 schreef CherryLips het volgende:
VleermuizenZou je die kunnen voeren, of lokken met voer? Dan hang ik hier wat voer op.
Vooruit maar omdat het zomertijd is.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:zipportal en ik zijn tegen racisme
Nee live entertainment op het balkon.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar covid-20 voor een nieuw jaar vol vermaak?
Had je iets eerder moeten zijn, helaas.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh kut, ik kwam alleen maar voor de meltdown
Like gezet op deze post.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
Best grappig om constant beledigd te worden door incel trekvogel sjappies als Modus en Fles, ik schat zo'n 20 keer per dag en ik gun ze hun verzetje hoor maar het mag ook wel de kankertering afsterven hoor, vreemde is alleen dat je 10000 keer beledigd kun worden door autisten maar bijt je een keer terug dan ben je een rotzakje, kwakkwak.
Lekker everzwijntjequote:Op zondag 28 maart 2021 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit ben ik op film in mijn bistro
Vanaf 4.40
Laf dat zijn mondje gesnoerd is.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had je iets eerder moeten zijn, helaas.
Wat gaafquote:
Het één sluit het ander niet uitquote:Op zondag 28 maart 2021 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee live entertainment op het balkon.
Ik dacht eerder iets met adam en evaquote:Op zondag 28 maart 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iets met een vleermuis in China.
Ok dan ga ik weerquote:
Wolven, zwijnen: ze vallen met bosjes in Edequote:Op zondag 28 maart 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was er hier weer eentje aangereden misschien kun je nog aanschuiven.
quote:Op zondag 28 maart 2021 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb liever Hot Buttered Soul
Honden zijn ook al niet meer veilig.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wolven, zwijnen: ze vallen met bosjes in Ede
Jammer dat hij daar nu vooral om bekend isquote:
Kijk maar uit anders jatten ze je caafs ook nogquote:Op zondag 28 maart 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Honden zijn ook al niet meer veilig.
Yupquote:Op zondag 28 maart 2021 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jammer dat hij daar nu vooral om bekend is
Ik ben een moderator, ik heb niks gedaan. Wie wat hoe waar wel zeg ik niet.quote:
Daar zit een ingebouwd alarm op.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk maar uit anders jatten ze je caafs ook nog
Ik heb de echte rel ook gemist, maar kennelijk was de sfeer al zodanig dat ik ook een label kreegquote:Op zondag 28 maart 2021 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nou, net Noord-Korea hier.
Relletje gemist. Erg teleurstellend. Ik ga dan ook maar weer.
Joequote:Op zondag 28 maart 2021 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie kan ik nog meer volproppen met voer?
Mij niet. Ik moet zo medicatie in nemen en dan mag ik 1 uur niet eten...quote:Op zondag 28 maart 2021 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jezus zo langquote:Op zondag 28 maart 2021 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mij niet. Ik moet zo medicatie in nemen en dan mag ik 1 uur niet eten...
Kee doeiquote:Op zondag 28 maart 2021 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nou, net Noord-Korea hier.
Relletje gemist. Erg teleurstellend. Ik ga dan ook maar weer.
quote:Op zondag 28 maart 2021 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voordat ik ze in neem mag ik zelfs 2 uur niks eten...quote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ygritte komt niet meer, DJFrantic niet, paar andere vrouwen niet.
En dan laat je een US blokkeren. Laffe herder.
Sinds wanneer doen we hier normaalquote:Op zondag 28 maart 2021 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee doei
En remember: Zolang je normaal doet ben je altijd welkom hier
US heeft geen streepje door zijn naam.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Frantic heeft net nog gepost hoorquote:Op zondag 28 maart 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Om welke reden zouden die 2 niet meer komenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Jawel hoorquote:Op zondag 28 maart 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US heeft geen streepje door zijn naam.
Bij mij welquote:Op zondag 28 maart 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2021 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voordat ik ze in neem mag ik zelfs 2 uur niks eten...
Dan kijk je niet goed (mobiel zeker?)quote:Op zondag 28 maart 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US heeft een streepje door zijn naam.
DJFrantic was gezeik over werk helemaal zat.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om welke reden zouden die 2 niet meer komen
Ik weet het wel hoor. Zelfde reden waarom ik minder post vermoed ik.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om welke reden zouden die 2 niet meer komen
Mag je wel een biertje ?quote:Op zondag 28 maart 2021 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mij niet. Ik moet zo medicatie in nemen en dan mag ik 1 uur niet eten...
Teasequote:Op zondag 28 maart 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
DJFrantic was gezeik over werk helemaal zat.
YG zeg ik niet maar weet ik wel.
Sorry, heb het graag over Isaac Hayes.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor. Zelfde reden waarom ik minder post vermoed ik.
Enlighten mequote:Op zondag 28 maart 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dat is?quote:Op zondag 28 maart 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Mag wel, Maar ik moet wel uit kijken met alcohol.quote:
Ja Hitler schoot zelf ook niemand dood.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Los: Mods bannen niet, dat doen FA's. Ze dragen alleen maar users voor. Het is aan de FA's om te bepalen of de user een ban verdient of niet..
Post jij minder?quote:Op zondag 28 maart 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Appels en Peren.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja Hitler schoot zelf ook niemand dood.
Ja ik ook. Soms ga ik eens wat vroeger naar bed.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niks door, ik blijf gewoon posten hier.
Bastaardjequote:Op zondag 28 maart 2021 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Mag wel, Maar ik moet wel uit kijken met alcohol.
Dat drankje heb ik allang niet meer gehad..quote:
Heb er nog een paar in de „cave“quote:Op zondag 28 maart 2021 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat drankje heb ik allang niet meer gehad..
En dagboek verhalen.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Af en toe net Groundhog Day hier.
De film?quote:Op zondag 28 maart 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een tijd terug een soort Ground HOg Day droom maar dan iets heftiger.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Topic teruglezen. Vanaf 22:00quote:Op zondag 28 maart 2021 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij heb ik heel wat gemist in een paar minuten of niet?
Snap ik welquote:Op zondag 28 maart 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat CE bedoelt dat de gesprekken hier elke dag hetzelfde zijn
quote:Op zondag 28 maart 2021 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
Overigens wil ik toevoegen dat ik hier de laatste paar jaren ook minder postte omdat het gewoon echt kut was. Maar ik vind het sinds twee weken weer erg gezellig. Af en toe een rotte appel, maar ach, dat zullen meer interne problemen van die persoon zijn.
quote:Op zondag 28 maart 2021 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had een tijd terug een soort Ground HOg Day droom maar dan iets heftiger.Moet nu een beetje aan Dead like me denken door een flinterdunne overeenkomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |